Ze gaan maar tm maat 44 volgens mij. Maar ik heb ook maat 44 normaliter, maar 42 zit heel ruimquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Niet gezien. Of mijn kont is te diker was geen enkele 46 in zwolle
Hahaha nee ik meen het serieus! Maar ik geloof je wel als je het zegt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
hahaha is toch echt zo! ik heb echt een raar figuur. boven een soort van tailleloos vetjesgebied met sprieterige benen eronder. toch lief! vat t op als n compliment
Ik heb hele grote bovenbenenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ze gaan maar tm maat 44 volgens mij. Maar ik heb ook maat 44 normaliter, maar 42 zit heel ruim
Hihihihi. Ik wou dat ik een vrouwelijk figuur had met rondingen zoals jij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha nee ik meen het serieus! Maar ik geloof je wel als je het zegt!Had ik maar wat meer jouw benen joh.
Skinny jeans zijn altijd een no go.
Hahaha! Van allebei een beetje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Hihihihi. Ik wou dat ik een vrouwelijk figuur had met rondingen zoals jij.Ruilen dan maar? hihihihih
Euwh. Ik heb 33 en soms 32.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb hele grote bovenbenenWat is je jeansmaat? IK heb 34 met stretch en 36 zonder ( als ik geluk heb)
33 of 34quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb hele grote bovenbenenWat is je jeansmaat? IK heb 34 met stretch en 36 zonder ( als ik geluk heb)
Is dat ook die broek van een tientje? I likequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto! Alleen van voren. Ik twijfel nu, na het zien van jouw foto's, alleen of hij bij mij wel goed zit. Ik ben de bon nog
.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Is dat ook die broek van een tientje? I like
Die jumpsuit van 14,95quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef Melochan het volgende:
Welke jumpsuit wil je hebben?
Oh, en ik zie vaak genoeg XL/44 hangen hoor. En van die zakelijke kleding altijd tot 46.![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje. Inderdaad die broek van een tientje.
Sure, ik maak ook altijd via internetbankieren overquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:06 schreef K.Weenie het volgende:
Ik heb hier een acceptgiro liggen maar zit momenteel niet in de buurt van een Rabobank, kan ik dat dan ook via internetbankieren bij 'acceptgiro' betalen of gaan ze dan miepen?
Oke, handig! Waar ergens kan ik mijn klantnummer invoeren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure, ik maak ook altijd via internetbankieren overGewoon even je klantnummer vermelden, dan komt het goed
Heb nog wat besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon niet kiezen, dus allebei![]()
[ afbeelding ]
Er staan wel meer van dit soort shorts op de site, maar ik wilde niet een al te korte en geen omgeslagen pijpen. Ik gok dat deze dan net iets langer is en wellicht dus leuker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sjaal komt pas begin mei, dus ik heb nog genoeg tijd om er wat bij te gooien oidXD
Gewoon bij opmerkingen? Of wat is het? Normaal waar je in zet 'joh bedankt voor dat etentje xx' XDquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:50 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Oke, handig! Waar ergens kan ik mijn klantnummer invoeren?
Bij het acceptgiroding staat geen vakje met 'opmerkingen,' helaas.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gewoon bij opmerkingen? Of wat is het? Normaal waar je in zet 'joh bedankt voor dat etentje xx' XD![]()
Accepgiro dan voldoet die code van de H&M accepgiro. Bankgiro en dan geef je je klantnummer als opmerking.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Bij het acceptgiroding staat geen vakje met 'opmerkingen,' helaas.Of doe jij het gewoon via bankgiro?
Ohjee. Echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Tegan het volgende:
Ik zie dat iedereen deze shirtjes leuk vindt. Ik lijk er wel zwanger in. Door die band daaronder.
[ afbeelding ]
Eh. Internetbankieren? Rekeningnummer, naam en hoeveelheid invullen en dan rechts (ik zit bij ABN) iets van een opmerking invullen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Bij het acceptgiroding staat geen vakje met 'opmerkingen,' helaas.Of doe jij het gewoon via bankgiro?
Het betalingskenmerk invullen en dan is het goed bedoel je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Accepgiro dan voldoet die code van de H&M accepgiro. Bankgiro en dan geef je je klantnummer als opmerking.
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:10 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Het betalingskenmerk invullen en dan is het goed bedoel je?
Ik heb hem vorig jaar in het roze gekocht, lekker wijd en luchtig over m'n vetjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Tegan het volgende:
Ik zie dat iedereen deze shirtjes leuk vindt. Ik lijk er wel zwanger in. Door die band daaronder.
[ afbeelding ]
Ja, op zaterdag vullen ze ook bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh wat een lijers ook heHeb ik een bikinibroekje gekocht, maar het topje was te groot dus teruggestuurd en een kleinere maat besteld. Krijg ik nu natuurlijk een brief dat ie is uitverkocht
godverrrrr. Had gebeld met de klantenservice; 'Nee, die is echt uitverkocht!'
Pffff. Nou. Ik ga morgenochtend wel ff kijken of er nog een leuk topje is wat erboven past.. Op zaterdag vullen ze toch ook bij?
Ah, thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, op zaterdag vullen ze ook bij.
Wat balenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik gelukkig al in mijn bestelling zitten, waar ik al een maand op wacht en waar ik blijkbaar nog een maand op moet wachten..
Oh dies leuk jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Die jumpsuit van 14,95![]()
Hier in breda vaak niet.. Bij logg af en toe wel, maar werk dat vaak de grotere maatjes er niet meer bij hangen, of ik ga natuurlijk op de verkeerde dagen![]()
Heb nu weer een flinke bestellingDubbele maat dus ik kan thuis het argument "maar minstens de helft gaat terug" gebruiken!
Ja ik en ik draag ze met verve.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:50 schreef Saisai het volgende:
Ik heb die broek met die hoge taille gekocht, zit heel goed al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
zijn er trouwens mensen die die belachelijk korte T-shirts kopen? wtf moet je dáár nou mee
Dat je daarop let?! Waarom zouden ze dat doen? Ze is toch al skinny genoeg....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie die geshopte enkels op blz. 33 van de catalogus gezien?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Staat ie wel bij geleverde artikelen?
Ik zou er niet vanuit gaan dat je hem maandag al hebt hoor, maar je kunt het pakketje wel volgen met de track en trace code die er bij staat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef bettywhite het volgende:
[..]
paniek voor niks! haha ben niet gewend dat het zo snel in behandeling wordt genomen!
maar leuk want dat betekend maandag een pakketje!
Ach dan volgende week ergens... sneller dan normaal in ieder geval omdat ik altijd dingen ertussen heb zitten die later komen....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou er niet vanuit gaan dat je hem maandag al hebt hoor, maar je kunt het pakketje wel volgen met de track en trace code die er bij staat.
Ik vind dat jurkje wel echt leuk! Heb jij een M of een L? Want ik heb hem in M gepast en toen zat ie op zich wel goed, maar wel redelijk strak.. Dus ik wilde ook nog een L bestellen. Die eerste dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:53 schreef Melochan het volgende:
Vandaag een flinke doos binnengehadmet onder andere een dikke gebreide trui uit de sale, de jumpsuit met wijde pijpen, een strooien hoedje en Hello Kitty sokken die sowieso blijven. Alleen twijfel ik nu over deze jurk:
[ afbeelding ]
Ik vind hem een beetje kort en twijfel of ik hem wel ga dragen. Aan de andere kant vind ik hem verder wel heel leuk, dus wrs hou ik hem wel
Oh, en deze:
[ afbeelding ]
is een vormloze hobbenzakZelfs voor die 4,95 hou ik hem niet
Geslaagde bestelling dus al met al, nu wachten op deel 2
Oke mooi, dan ga ik de L bestellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef Melochan het volgende:
Ik heb een LHad hem een tijdje geleden besteld in een XL, was veeeeul te groot dus teruggestuurd. Laatst zag ik hem nog staan op de site, dus maar weer besteld. Maat M zou ik denk ik niet eens passen. Of iig heel strak, a la rollade zeg maar
Deze zit qua maat heel mooi
Oeh, dat bovenste jurkje is wel heel erg leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:53 schreef Melochan het volgende:
Vandaag een flinke doos binnengehadmet onder andere een dikke gebreide trui uit de sale, de jumpsuit met wijde pijpen, een strooien hoedje en Hello Kitty sokken die sowieso blijven. Alleen twijfel ik nu over deze jurk:
[ afbeelding ]
Ik vind hem een beetje kort en twijfel of ik hem wel ga dragen. Aan de andere kant vind ik hem verder wel heel leuk, dus wrs hou ik hem wel
Oh, en deze:
[ afbeelding ]
is een vormloze hobbenzakZelfs voor die 4,95 hou ik hem niet
Geslaagde bestelling dus al met al, nu wachten op deel 2
't Is niet dat ik alle enkels contoleer. Het viel me gewoon op.quote:
eigenlijk niet. maar het kan wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is niet dat ik alle enkels contoleer. Het viel me gewoon op.
Mag je een code eigenlijk vaker gebruiken, zoals 1304 voor 5 euro?
Oh I feel you! Ik heb dat best vaak met H&M kleding trouwens. Rollade-effect. En dat ligt niet zozeer aan de maat, maar gewoon dat de kleding op bepaalde punten heel strak valt. Zal wel komen door m'n bips en boobsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke mooi, dan ga ik de L bestellen.Want M is wel rollade zeg maar.
Ik had toevallig al een foto gemaakt van het jurkje toen ik hem had gekochtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh I feel you! Ik heb dat best vaak met H&M kleding trouwens. Rollade-effect. En dat ligt niet zozeer aan de maat, maar gewoon dat de kleding op bepaalde punten heel strak valt. Zal wel komen door m'n bips en boobs
@Eva: ja hè! Ook kopen! En dan foto's posten! Dan doe ik het ook en heroinjunk en rituals ook, net zoals bij de chino's
Foto'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat jurkje zit in mijn bestelling die komende week komt, de top hierboven ook en de blauwe chino ook.![]()
Als t een beetje fatsoenlijk oogt welquote:
Haha, populaire kledingstukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat jurkje zit in mijn bestelling die komende week komt, de top hierboven ook en de blauwe chino ook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zit dat ook redelijk los, maar niet héél losquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
Zit dat taille 'elastiek' wel strak bij jullie bij het jurkje van hierboven?
Ik had hem in de winkel gepast en hij zat heel los.
Misschien dat iemand voor mij hem opgerekt had ofzo, het was een s en ze hadden geen kleinere hangen maar zie dat ze hem op de site wel in xs hebben dus misschien bestel ik er ook eentje..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Melochan het volgende:
[..]
Haha, populaire kledingstukkenStaan die populaire chino's op de site? Heb ze nog helemaal niet gezien
![]()
Oja, en foto van het jurkjeMaak morgen misschien wel een betere bij daglicht:
Nu nog wel, bij broeken / laat alles zien / pagina 5 midden onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat jurkje in XS besteld, ben nogal dun
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |