coolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. PC zag er toch eventjes verleidelijker uit dan mijn bedje
Wellicht blijf ik hier nog even hangen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed. Wel wat minder dan de vorige, maar dat is geen schande
Doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
ik heb een rijmgedicht gemaakt, zal ik m posten?
Altijd. Gevoelige jongens alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
ik heb een rijmgedicht gemaakt, zal ik m posten?
mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
ik ben blij
en voel me vrij
meisjes in een rokje
dat pastte wel in mijn hokje
ik drink een biertje
rook een sigaretje
dat is mijn eigen kleine pretje
ik wil de lente
voor altijd
je raakt eraan gewend hehquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maar wachten op updates in het topic.
Wie maakt er dan ook een normale lapo ipv een waar 'lapo' of 'vol' in staat
Heet een band zo?quote:
Sorry hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maar wachten op updates in het topic.
Wie maakt er dan ook een normale lapo ipv een waar 'lapo' of 'vol' in staat
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
ik ben blij
en voel me vrij
meisjes in een rokje
dat pastte wel in mijn hokje
ik drink een biertje
rook een sigaretje
dat is mijn eigen kleine pretje
ik wil de lente
voor altijd
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Ragboer het volgende:
het scheelde geen ene moer
bijna mistte je ragboer
verliefd keken we elkaar aan
en wilde niet meer bij je weggaan
ik hou van je lente
Ik dacht al dat het over die politieorganisatie ging.quote:
ik kende de band interpol eerder dan de politieorganisatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het over die politieorganisatie ging.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kende de band interpol eerder dan de politieorganisatie
Oh ja belastingshizzle moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop echt dat dit geblaf snel voorbij is, moet nog een paar belastingaangiftes doen, maar bij m'n zus doe ik dat echt niet als ik de kleinen ziek kan maken
Ik kon niet slapen, er was niks op tv en had geen zin in fok. Toen heb ik een paar gedichtjes gemaakt over de lente enzo.quote:
jaaaa ik ook nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja belastingshizzle moet ik ook nog doen
Same here.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kende de band interpol eerder dan de politieorganisatie
Ik ook niet, wel een beetje softie daarentegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen, er was niks op tv en had geen zin in fok. Toen heb ik een paar gedichtjes gemaakt over de lente enzo.NEE IK BEN GEEN HOMO! EN OOK GEEN SOFTIE!
Dag dagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga tv kijken en slapen denk ik![]()
Fijne shows nog
Jongeh, chicks diggen gevoelige jongensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen, er was niks op tv en had geen zin in fok. Toen heb ik een paar gedichtjes gemaakt over de lente enzo.NEE IK BEN GEEN HOMO! EN OOK GEEN SOFTIE!
Vragen kan altijd, er is ook een goed topic in WGR btw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja belastingshizzle moet ik ook nog doen
MATTEN?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel een beetje softie daarentegen
Trusten Hupsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga tv kijken en slapen denk ik![]()
Fijne shows nog
Zoals het hoort jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
dit soort nummers duren ook altijd zo lekker gruwelijk lang
Ach is paar tellen werk. Is er gewoon nog niet van gekomen ivm verhuizing en allesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vragen kan altijd, er is ook een goed topic in WGR btw.
Maar ben fiscalist in opleiding dus zou het meeste moeten kunnen beantwoorden
Bedquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb wel spieren daarentegen, sinds jij niet erg breed bent, kom maar
Ik zal je het faxenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ZEGGEN DAT IK EEN SOFTIE BEN!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik heb geen fax.quote:
True maar soms is het meer dan datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach is paar tellen werk. Is er gewoon nog niet van gekomen ivm verhuizing en alles
doeiquote:
Degene die ruzie zoekt met Ragboer heeft automatisch ruzie met mij !!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ZEGGEN DAT IK EEN SOFTIE BEN!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Rustig, ik ben jarig ja. dan moet alles normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Degene die ruzie zoekt met Ragboer heeft automatisch ruzie met mij !!!!!
PAS MAAR OP! Anders stampt deze Surinamer je kapot!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
feliquote:
oeh in dat geval zoek ik ruziequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd he pikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig, ik ben jarig ja. dan moet alles normaal
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh in dat geval zoek ik ruzie
Smegmanus vindt felicitatietopics stom. hij denkt dat we er iedere dag voor iemand eentje aanmakenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
feli![]()
topicjen vanmorgen nog gezien?
dit dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
PAS MAAR OP! Anders stampt deze Surinamer je kapot!![]()
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef quaas het volgende:
Gefeliciteerd Ajacied, hoe bent u nou heh?
dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smegmanus vindt felicitatietopics stom. hij denkt dat we er iedere dag voor iemand eentje aanmaken![]()
![]()
Nee klopt is Zaraki Kenpachi uit Bleach.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Zokunen het volgende:
Viro waarom moet ik aan Akira denken bij je UI (komt er niet uit)
Ik vond je oude UI fijner, dat is zo Viro.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee klopt is Zaraki Kenpachi uit Bleach.
Weet niet waarom je de link maakt met Akira
met een zakmes ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar op ik swaffel je met mijn piemel, win je nooit van
dat is gemeen, ik heb geen piemel van een meter die 3 kilo weegt dus dat kan ik idd nooit winnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar op ik swaffel je met mijn piemel, win je nooit van
gewoon mesjes meenemen dan lukt hetj e.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is gemeen, ik heb geen piemel van een meter die 3 kilo weegt dus dat kan ik idd nooit winnen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga even Opsporing Verzocht kijken. Tot zo.
Wat geen geniale inbreng van Sharr weer hier!quote:
Deze is mysterieuzer, zelfde karakter uit bleach ,zelfde evil lach alleen in het zwart wit. Geeft voor mij gevoel net dat iets extra wat ik wil overbregen imo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond je oude UI fijner, dat is zo Viro.
ik kan ook bovenop hem gaan zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon mesjes meenemen dan lukt hetj e.
Ze blijft me altijd weer verbazen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat geen geniale inbreng van Sharr weer hier!
Hoe doet ze het toch?!
Doeiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga even Opsporing Verzocht kijken. Tot zo.
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat geen geniale inbreng van Sharr weer hier!
Hoe doet ze het toch?!
Oké, is goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Deze is mysterieuzer, zelfde karakter uit bleach ,zelfde evil lach alleen in het zwart wit. Geeft voor mij gevoel net dat iets extra wat ik wil overbregen imo.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is gemeen, ik heb geen piemel van een meter die 3 kilo weegt dus dat kan ik idd nooit winnen
Aardbei?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Deze is mysterieuzer, zelfde karakter uit bleach ,zelfde evil lach alleen in het zwart wit. Geeft voor mij gevoel net dat iets extra wat ik wil overbregen imo.
helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan ook bovenop hem gaan zittenistie in 1 x plat
heul wel heurquote:
been there, know the feeling. Can't wait for the next season to startquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Ben ik weer
Dexter uitgekeken net, nu zijn er geen afleveringen meer
Ah da's zo'n verslavende seriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Ben ik weer
Dexter uitgekeken net, nu zijn er geen afleveringen meer
Surinamers houden van volle vrouwen, ff een filmpje opzoeken waar chris rock het mooi verwoordquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul wel heur![]()
je was nie bij de meet he.. dus weet je nog niet... ben humongus.. krijg je in 1 keer plat heur
Big booty bitchesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Surinamers houden van volle vrouwen, ff een filmpje opzoeken waar chris rock het mooi verwoord
zal verdeurie eens tiet word'n ookquote:
tieten waar?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal verdeurie eens tiet word'n ook
Joahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ah da's zo'n verslavende serieMoet seizoen 5 nog wel helemaal kijken
is ie wel goed?
Je moest eens weten hoeveel uur ik al geluisterd heb naar dezen heerlijke radio..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal verdeurie eens tiet word'n ook
je moet eens weten hoeveel ik al geluisterd heb.... ( in totaal dan he:P)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef dockx het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel uur ik al geluisterd heb naar dezen heerlijke radio..
Oke Knetterkrankjorumquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet eens weten hoeveel ik al geluisterd heb.... ( in totaal dan he:P)
maakt mij niet uit of je wel of niet een big booty hebt, zolang je maar niet met een piemel komt aanzetten.quote:
oh ga jij zo?quote:
Die heb ik dan weer niet nee inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
maakt mij niet uit of je wel of niet een big booty hebt, zolang je maar niet met een piemel komt aanzetten.
jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ga jij zo?![]()
* Knetterkrankjorum springt blij op en neer
![]()
ja ik ben raar
Mooie post.quote:
Mijn buurjongen dacht eerst dat iedereen op een scooter een kinderlokker was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Ragboer het volgende:
Gadverdamme, een kinderlokker in de buurt. Ik ram hem kapot als ik hem zie!
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn buurjongen dacht eerst dat iedereen op een scooter een kinderlokker was.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
Mensen, bedankt voor het luisteren
Mijn grootste publiek so far
Jij bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
bedankt voor de fijne muziekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
wat ik heb gehoord was tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
toedelsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
En nu gaat ik VI en Fullmetal Alchemist Brotherhood kijken
Tot latah!
trusten.. heb ik alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen en alles, ben supermoe. Welterusten mensen alles. Dikke slaapbillen toegewenst.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen en alles, ben supermoe. Welterusten mensen alles. Dikke slaapbillen toegewenst.
Ik wens jou een fijne nachtrustquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
Dat mensen dat kunnen, zo vroeg op bed...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
Nee man die van Idols of X-Factorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nee man die van Idols of X-Factordie vind ik wel heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Aanspeelpunt zijn is net zo belangrijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fawaka fafi's.
Vandaag 1.5 uur getraind.
45 minuten in een oefenpartijtje in de spits gestaan en welgeteld 0 doelpunten gescoord
Kwam denk ik door mijn Ajax shirt wat ik aan had
Nja speelde vooral veel linksbuiten om het veld breed en lang te houden en had 3 assists.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef dockx het volgende:
[..]
Aanspeelpunt zijn is net zo belangrijk
Je kan niet gelijk weer de oude zijn na een blessure natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja speelde vooral veel linksbuiten om het veld breed en lang te houden en had 3 assists.
En zelf 2 ballen op de lat en 1 op de paal
Zaterdag weer bankzitten ben ik bang...
Ow oke.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ook, maar dit was een verzoekje
Nja ik was toen ook net begonnen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef dockx het volgende:
[..]
Je kan niet gelijk weer de oude zijn na een blessure natuurlijk
En de radio gaat lekker, ik vind het persoonlijk erg relaxte muziek
Aah Nicequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik was toen ook net begonnen hoor
Was er niet goed in, en zal er ook nooit zo goed in worden als de rest van mijn team.
Maar ik speel ook wel op aardig hoog niveau
Ons 1e zaterdagteam promoveert waarschijnlijk over 2 weken naar de 3e competitie, wij staan nu eerste en gaan dan van 4e reserve naar 3e reserve
Hollandia Hoorn: http://hollandia-hoorn.nl/home.phpquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Onufriev het volgende:
Dit intro is van Bon Jovi ofzo
SSB, welken club?
Hmm bij ons wordt er wel goed en mooi voetbal gezegd moet ik zeggen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef dockx het volgende:
[..]
Aah NiceIk heb in het 1e van ons zondagteam gevoetbald in de 4e klasse..
![]()
Kun je niet echt fatsoenlijk voetballen noemen maar toch erg veel plezier aan gehad
Dacht dat je in Leeuwarden woonde, vandaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hollandia Hoorn: http://hollandia-hoorn.nl/home.php
Ons zondag 1 team speelt wel topklasse, maar daar doen ze het niet goed dit jaar
lijkt op you give love a bad namequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Onufriev het volgende:
Dit intro is van Bon Jovi ofzo
SSB, welken club?
Dat dacht ik dus ook alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Onufriev het volgende:
SHOT THROUGH THE HEART
AND YOUR TO BLAME
YOU GIVE LOVE A BAD NAME
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm bij ons wordt er wel goed en mooi voetbal gezegd moet ik zeggen hoor
foeiquote:
ik laat mijn mattie sturen jwtzquote:
heb je de poolse hoer nog gekregen vandaag?quote:
aaaah die was dus voor mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je de poolse hoer nog gekregen vandaag?
wist niet of ik het goede adres had
![]()
ja! geen gebruik van gemaakt?quote:
Vraag het dragemsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt een naar gevoel in mijn buikhoe kom ik daar nou weer aan ?
nee wel gebruikt maar dacht dat ze gewoon ff wouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja! geen gebruik van gemaakt?
weg 300 euries
quote:
oh, ze had niet gezegd dat ze door mij gestuurd was?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef dragems het volgende:
[..]
nee wel gebruikt maar dacht dat ze gewoon ff wou
Goddomme, kom ik ook ff het topic in en het eerste wat ik lees is dit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh, ze had niet gezegd dat ze door mij gestuurd was?
die krijgt morgen met mij te maken![]()
ze moest het van mij erbij zeggen.. op het moment dat je haar volspoot
haai eenzaam zwaaiend hoofdje zonder lijf en met maar 1 armquote:
hand!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haai eenzaam zwaaiend hoofdje zonder lijf en met maar 1 arm
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Goddomme, kom ik ook ff het topic in en het eerste wat ik lees is dit!
waar zie je die armquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haai eenzaam zwaaiend hoofdje zonder lijf en met maar 1 arm
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haai eenzaam zwaaiend hoofdje zonder lijf en met maar 1 arm hand
verrek ja.. mist nog een arm ook.. een hoofd met een hand die zwaait is hetquote:
lol daar zit de fout. ik heb over haar gezicht geschonkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh, ze had niet gezegd dat ze door mij gestuurd was?
die krijgt morgen met mij te maken![]()
ze moest het van mij erbij zeggen.. op het moment dat je haar volspoot
in mijn wereld zie ik wel meer dingen die er niet echt zijnquote:
dat had die muts toch zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef dragems het volgende:
[..]
lol daar zit de fout. ik heb over haar gezicht geschonken
Daar hebben ze tegenwoordig pilletjes voor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in mijn wereld zie ik wel meer dingen die er niet echt zijn
die heb ik gehad.. maar toen was ik al mijn vrienden kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig pilletjes voor!
Is dat allemaal echt gebeurd van die hoer en dragems?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat had die muts toch zelf ook wel kunnen bedenkentering die hoertjes van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.. verrekte import
veel plezier in dromenland, slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trusten allemaal, slaap lekker zo!
hoi popjequote:
zijn goed hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Onufriev het volgende:
Hallon oproep aan Gradems: Zijn mijn PM's goed of wil je een nieuwen?
luistert ze mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond mensen
Net even m'n vriendin van het station opgehaald, had ze niet verwacht
Aww wat liefquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond mensen
Net even m'n vriendin van het station opgehaald, had ze niet verwacht
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Mensen die dat niet in sandaals dragen)))
Nee, die gaat nu naar bed, bij haar eigen ouders thuisquote:
Ben ikquote:
Hoe vond je je verjaardagstopic?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef dragems het volgende:
lol dat nummer met dat hele verhaal van top2000
tof. alleen jammer dat hij weer dicht moestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoe vond je je verjaardagstopic?
Ja, iets met een nieuwe mod ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef dragems het volgende:
[..]
tof. alleen jammer dat hij weer dicht moest
altijd jammer. snap het ook niet dat er altijd gesloten moet wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, iets met een nieuwe mod ofzo.
altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ga je leuke show doen met praten enzo dragems?
Die is net klaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ga je leuke show doen met praten enzo dragems?
nee hoor. heb geruild door visitequote:
come togetherquote:
ik had visite dus begin nu pasquote:
fok die busquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
Hoi(ik kan niet intunen want ik sta te wachten op de bus
Hoi, ik zit nog steeds op men stoel, naja, alweer...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
Woon je in de randstad of moet je tot 8:00 morgenochtend wachten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
hoi, en je mist wel wat heurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
doe ze de groetjes van mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef mr-green het volgende:
Ik ben over ci 20 min thuisstaan nu een paar anti's naast mij een dikke joint te roken
Tossowquote:
das kut.. doe iedereen in de bus de groetjes van mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
Oja en ONZ radio doet het dus niet op android...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |