coolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. PC zag er toch eventjes verleidelijker uit dan mijn bedje
Wellicht blijf ik hier nog even hangen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed. Wel wat minder dan de vorige, maar dat is geen schande
Doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
ik heb een rijmgedicht gemaakt, zal ik m posten?
Altijd. Gevoelige jongens alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
ik heb een rijmgedicht gemaakt, zal ik m posten?
mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
ik ben blij
en voel me vrij
meisjes in een rokje
dat pastte wel in mijn hokje
ik drink een biertje
rook een sigaretje
dat is mijn eigen kleine pretje
ik wil de lente
voor altijd
je raakt eraan gewend hehquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maar wachten op updates in het topic.
Wie maakt er dan ook een normale lapo ipv een waar 'lapo' of 'vol' in staat
Heet een band zo?quote:
Sorry hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maar wachten op updates in het topic.
Wie maakt er dan ook een normale lapo ipv een waar 'lapo' of 'vol' in staat
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
ik ben blij
en voel me vrij
meisjes in een rokje
dat pastte wel in mijn hokje
ik drink een biertje
rook een sigaretje
dat is mijn eigen kleine pretje
ik wil de lente
voor altijd
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Ragboer het volgende:
het scheelde geen ene moer
bijna mistte je ragboer
verliefd keken we elkaar aan
en wilde niet meer bij je weggaan
ik hou van je lente
Ik dacht al dat het over die politieorganisatie ging.quote:
ik kende de band interpol eerder dan de politieorganisatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het over die politieorganisatie ging.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kende de band interpol eerder dan de politieorganisatie
Oh ja belastingshizzle moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop echt dat dit geblaf snel voorbij is, moet nog een paar belastingaangiftes doen, maar bij m'n zus doe ik dat echt niet als ik de kleinen ziek kan maken
Ik kon niet slapen, er was niks op tv en had geen zin in fok. Toen heb ik een paar gedichtjes gemaakt over de lente enzo.quote:
jaaaa ik ook nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja belastingshizzle moet ik ook nog doen
Same here.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kende de band interpol eerder dan de politieorganisatie
Ik ook niet, wel een beetje softie daarentegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen, er was niks op tv en had geen zin in fok. Toen heb ik een paar gedichtjes gemaakt over de lente enzo.NEE IK BEN GEEN HOMO! EN OOK GEEN SOFTIE!
Dag dagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga tv kijken en slapen denk ik![]()
Fijne shows nog
Jongeh, chicks diggen gevoelige jongensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen, er was niks op tv en had geen zin in fok. Toen heb ik een paar gedichtjes gemaakt over de lente enzo.NEE IK BEN GEEN HOMO! EN OOK GEEN SOFTIE!
Vragen kan altijd, er is ook een goed topic in WGR btw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja belastingshizzle moet ik ook nog doen
MATTEN?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel een beetje softie daarentegen
Trusten Hupsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga tv kijken en slapen denk ik![]()
Fijne shows nog
Zoals het hoort jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
dit soort nummers duren ook altijd zo lekker gruwelijk lang
Ach is paar tellen werk. Is er gewoon nog niet van gekomen ivm verhuizing en allesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vragen kan altijd, er is ook een goed topic in WGR btw.
Maar ben fiscalist in opleiding dus zou het meeste moeten kunnen beantwoorden
Bedquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb wel spieren daarentegen, sinds jij niet erg breed bent, kom maar
Ik zal je het faxenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ZEGGEN DAT IK EEN SOFTIE BEN!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik heb geen fax.quote:
True maar soms is het meer dan datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach is paar tellen werk. Is er gewoon nog niet van gekomen ivm verhuizing en alles
doeiquote:
Degene die ruzie zoekt met Ragboer heeft automatisch ruzie met mij !!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ZEGGEN DAT IK EEN SOFTIE BEN!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Rustig, ik ben jarig ja. dan moet alles normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Degene die ruzie zoekt met Ragboer heeft automatisch ruzie met mij !!!!!
PAS MAAR OP! Anders stampt deze Surinamer je kapot!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
feliquote:
oeh in dat geval zoek ik ruziequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd he pikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig, ik ben jarig ja. dan moet alles normaal
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh in dat geval zoek ik ruzie
Smegmanus vindt felicitatietopics stom. hij denkt dat we er iedere dag voor iemand eentje aanmakenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
feli![]()
topicjen vanmorgen nog gezien?
dit dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
PAS MAAR OP! Anders stampt deze Surinamer je kapot!![]()
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef quaas het volgende:
Gefeliciteerd Ajacied, hoe bent u nou heh?
dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smegmanus vindt felicitatietopics stom. hij denkt dat we er iedere dag voor iemand eentje aanmaken![]()
![]()
Nee klopt is Zaraki Kenpachi uit Bleach.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Zokunen het volgende:
Viro waarom moet ik aan Akira denken bij je UI (komt er niet uit)
Ik vond je oude UI fijner, dat is zo Viro.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee klopt is Zaraki Kenpachi uit Bleach.
Weet niet waarom je de link maakt met Akira
met een zakmes ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar op ik swaffel je met mijn piemel, win je nooit van
dat is gemeen, ik heb geen piemel van een meter die 3 kilo weegt dus dat kan ik idd nooit winnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar op ik swaffel je met mijn piemel, win je nooit van
gewoon mesjes meenemen dan lukt hetj e.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is gemeen, ik heb geen piemel van een meter die 3 kilo weegt dus dat kan ik idd nooit winnen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga even Opsporing Verzocht kijken. Tot zo.
Wat geen geniale inbreng van Sharr weer hier!quote:
Deze is mysterieuzer, zelfde karakter uit bleach ,zelfde evil lach alleen in het zwart wit. Geeft voor mij gevoel net dat iets extra wat ik wil overbregen imo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond je oude UI fijner, dat is zo Viro.
ik kan ook bovenop hem gaan zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon mesjes meenemen dan lukt hetj e.
Ze blijft me altijd weer verbazen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat geen geniale inbreng van Sharr weer hier!
Hoe doet ze het toch?!
Doeiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga even Opsporing Verzocht kijken. Tot zo.
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat geen geniale inbreng van Sharr weer hier!
Hoe doet ze het toch?!
Oké, is goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Deze is mysterieuzer, zelfde karakter uit bleach ,zelfde evil lach alleen in het zwart wit. Geeft voor mij gevoel net dat iets extra wat ik wil overbregen imo.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is gemeen, ik heb geen piemel van een meter die 3 kilo weegt dus dat kan ik idd nooit winnen
Aardbei?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Deze is mysterieuzer, zelfde karakter uit bleach ,zelfde evil lach alleen in het zwart wit. Geeft voor mij gevoel net dat iets extra wat ik wil overbregen imo.
helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan ook bovenop hem gaan zittenistie in 1 x plat
heul wel heurquote:
been there, know the feeling. Can't wait for the next season to startquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Ben ik weer
Dexter uitgekeken net, nu zijn er geen afleveringen meer
Ah da's zo'n verslavende seriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Ben ik weer
Dexter uitgekeken net, nu zijn er geen afleveringen meer
Surinamers houden van volle vrouwen, ff een filmpje opzoeken waar chris rock het mooi verwoordquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul wel heur![]()
je was nie bij de meet he.. dus weet je nog niet... ben humongus.. krijg je in 1 keer plat heur
Big booty bitchesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Surinamers houden van volle vrouwen, ff een filmpje opzoeken waar chris rock het mooi verwoord
zal verdeurie eens tiet word'n ookquote:
tieten waar?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal verdeurie eens tiet word'n ook
Joahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ah da's zo'n verslavende serieMoet seizoen 5 nog wel helemaal kijken
is ie wel goed?
Je moest eens weten hoeveel uur ik al geluisterd heb naar dezen heerlijke radio..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal verdeurie eens tiet word'n ook
je moet eens weten hoeveel ik al geluisterd heb.... ( in totaal dan he:P)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef dockx het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel uur ik al geluisterd heb naar dezen heerlijke radio..
Oke Knetterkrankjorumquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet eens weten hoeveel ik al geluisterd heb.... ( in totaal dan he:P)
maakt mij niet uit of je wel of niet een big booty hebt, zolang je maar niet met een piemel komt aanzetten.quote:
oh ga jij zo?quote:
Die heb ik dan weer niet nee inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
maakt mij niet uit of je wel of niet een big booty hebt, zolang je maar niet met een piemel komt aanzetten.
jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ga jij zo?![]()
* Knetterkrankjorum springt blij op en neer
![]()
ja ik ben raar
Mooie post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |