Mijn kronkels zijn wel vaker niet te volgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhhh, ik snap Pheno nu pas![]()
![]()
Sorry Pheno
Nou, ik ben zelf niet zo wakker geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kronkels zijn wel vaker niet te volgen.
Hij heeft of een blaadje sla of een Pool in zijn mond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij last van splaakgeblek ofzeaux?
Perfisiat is Venloos voor proficiatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij last van splaakgeblek ofzeaux?
Ik ken geen venloos... praat gewoon normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Perfisiat is Venloos voor proficiat
En feli met de boeken Marijke!
Ah toe?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken geen venloos... praat gewoon normaal
Ik ga toch ook niet west-fries lullen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuh wat voel ik me kut. Ga maar eens vroeg pitten denk.
Hoe komt dat of heb je geen ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken het alleen gebeurt het bij mij te vaak nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou eens op zeg, voorheen ging GRTD veel snellerquote:
Moe maar goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai lieverdsBedankt
Hoe is het met iedereen?
Hoe heb je de auto op slot gedaan danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Weet je wat je OOK kunt doen na je werk?
Je kind halen van de gastouder, bedenken dat je lekker nog even wat boodschappen gaat doen, je jas in de auto laten liggen, want heeeerlijk weer, je gezellig keuvelende kind uit de auto plukken, de auto dichtgooien, boodschappen doen en je dan bedenken dat je de sleutels nog in het contact hebt zitten...en dat de auto op slot is![]()
![]()
![]()
huh hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Je kind halen van de gastouder, bedenken dat je lekker nog even wat boodschappen gaat doen, je jas in de auto laten liggen, want heeeerlijk weer, je gezellig keuvelende kind uit de auto plukken, de auto dichtgooien, boodschappen doen en je dan bedenken dat je de sleutels nog in het contact hebt zitten...en dat de auto op slot is![]()
![]()
![]()
Dat is niet zo heel handig. Knuffquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
hai lieverdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAHHHH heb weer boeken gewonnen![]()
![]()
![]()
Goedenavond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |