Al is het alleen maar omdat ie dat *K* woord heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Weg met SerpentioHij is echt gewoon te ver gegaan
Gerard wordt alleen maar toffer
![]()
dat dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat ie dat *K* woord heeft gebruikt.
Hij meende het wel, maar was niet persoonlijk.
Doei servio
blijven genoeg "gerard's" over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef mootie het volgende:
Eeps foutje, per ongeluk Gerard weg gedrukt.
Niet per se. Misschien gun je je favoriet het wel om naar huis te mogen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef scooby-doo het volgende:
Die Poll is wel een beetje dubbel.
Wanneer je een favoriet hebt, mag de ander naar huis.
Wel leuk hoor,
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Weg met SerpentioHij is echt gewoon te ver gegaan
Gerard wordt alleen maar toffer
![]()
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
gerard moet blijven !!!!!
hopelijk stemt heel nederland stervio naar huis
quote:SST_Guido SST Guido
Iedereen die normaal op mij zou stemmen.. willen jullie AUB voor @SST_Gerard jullie stem uitbrengen...? Eeuwig dankbaar! #sstnl GO GERARD!
SST_Guido SST Guido
Sorry @SST_Servio maar ik heb met @SST_Gerard een belofte in het huis gemaakt.... iedereen die normaal op mij zou stemmen..... #sstnl
109% bedoel je!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:05 schreef Patch het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als Gerard mag blijven met 100% van de stemmen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
Als Gerard er donderdag uitvliegt, dan klopt er geen ene donder van
Dan kijk ik echt ECHT echt niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
Als Gerard er donderdag uitvliegt, dan klopt er geen ene donder van
Superpost! En zo herkenbaar ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Patch het volgende:
Ik heb het door de vingers gezien dat Maik terug kwam
Ik heb het door de vingers gezien dat Servio er de eerste keer niet uitging
Ik heb het door de vingers gezien dat Servio er de 2e keer niet uitging
Ik heb het door de vingers gezien dat Servio en Joanna geen sanctie hebben gekregen met de handboeien-missie
Ik heb het door de vingers gezien dat er tig clues voor de 1 in het huis liggen en voor de ander vrijwel niks
(Ik heb het door de vingers gezien dat Cynthia eruit moest)
Et cetera
En iedere keer zei ik 'ik kijk echt niet meer'
Maar nu moet ik echt beloven dat als Servio er donderdag niet uitgaat, dat ik stop met kijken.
Dat zullen ze voelen bij NET5
Hup Gerard !
Ik zeg ook elke morgen; ik ga vanavond echt vroeg naar bed!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Patch het volgende:
Ik heb het door de vingers gezien dat Maik terug kwam
Ik heb het door de vingers gezien dat Servio er de eerste keer niet uitging
Ik heb het door de vingers gezien dat Servio er de 2e keer niet uitging
Ik heb het door de vingers gezien dat Servio en Joanna geen sanctie hebben gekregen met de handboeien-missie
Ik heb het door de vingers gezien dat er tig clues voor de 1 in het huis liggen en voor de ander vrijwel niks
(Ik heb het door de vingers gezien dat Cynthia eruit moest)
Et cetera
En iedere keer zei ik 'ik kijk echt niet meer'
Maar nu moet ik echt beloven dat als Servio er donderdag niet uitgaat, dat ik stop met kijken.
Dat zullen ze voelen bij NET5
Hup Gerard !
Als SS servio eruit had gewild, hadden ze hem vorige week al laten gaan. Als ze weer hun eigen zin gaan doen, vrees ik voor Gerard.. hij heeft deze sanctie niet voor niks gekregen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:42 schreef bambino82 het volgende:
secret story is weer lekker bezig om de boel te sturen. Servio moet er zo te zien uit, want met 1 tegenstander, in dit geval de meest populaire kandidaat, en het feit dat Servio er vorige keer al uit had gemoeten lijkt dit me een oneerlijke nominatie voor Servio hoe irritant ik hem dan ook vind.
Ik zie dat toch echt anders, volgens mij moet Gerard er juist uit van de productie. Servio zorgt voor reuring, Gerard ook maar minder sterk dan Servio. Tja, het blijft natuurlijk lastig, maar ik denk dat Gerard aan zijn laatste dagen bezig is...quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:42 schreef bambino82 het volgende:
secret story is weer lekker bezig om de boel te sturen. Servio moet er zo te zien uit, want met 1 tegenstander, in dit geval de meest populaire kandidaat, en het feit dat Servio er vorige keer al uit had gemoeten lijkt dit me een oneerlijke nominatie voor Servio hoe irritant ik hem dan ook vind.
Dat laatste vraag ik me ook wel eens afquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:16 schreef keffertje77 het volgende:
[..]
Jij bent zó vaak zó sarcastisch valt me op, dat ik me echt afvraag waarom jij in godsnaam nog het programma kijkt en waarom je in godsnaam nog op dit forum post.
Hij heeft wel gelijk. Er is een notaris maar die neemt alleen de gegeven standen mee naar kantoor. Het maakt niet uit of je wel of niet smst de redaktie bepaalt wie er blijft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:16 schreef keffertje77 het volgende:
[..]
Jij bent zó vaak zó sarcastisch valt me op, dat ik me echt afvraag waarom jij in godsnaam nog het programma kijkt en waarom je in godsnaam nog op dit forum post.
Sorry ik klikte al voordat de pagina goed geladen wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef Blue Thunder het volgende:
welke mafkadet heeft er op servio als favo gestemd?!?!
Het gaat niet om het totale aantal stemmen maar om het feit dat je met 2 genomineerden een hele andere uitslag krijgt dan met 3.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:27 schreef PC eend het volgende:
Mensen laatjuhniegekmakuh er is gewoon een notaris die alle fouten op juistheid controleert![]()
En dit pool klopt niet want de dansende bingohomo's boycotten deze pool.
Maar die gaan zoveel smsen dat zelfs de darkrooms er van oplichten.
Dus stem al je huishoudgeld op GEER toppertje
Karim Joanna en Aafke hadden allemaal 3 stemmen. Dat zou dus betekenen dat Servio en Gerard met nog 3 mensen genomineerd stonden. Totaal 5 mensen, en dat is dan weer erg veelquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef bambino82 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het totale aantal stemmen maar om het feit dat je met 2 genomineerden een hele andere uitslag krijgt dan met 3.
Als ik het goed gehoord heb hadden zowel Karim als Joanna 2 stemmen gehad. Hadden ze het eerlijk gedaan dan zouden er dus eigenlijk 4 man genomineerd moeten zijn.
In mijn ogen zouden er veel mensen zijn geweest die eerder op een Joanna zouden stemmen dan op een Servio of Gerard. Nu worden stemmende kijkers verplicht om een keuze te maken tussen 2 gangmakers en krijg je dus een totaal vertekende uitslag.
Stem gewoon niet een van de twee gaat de geheime kamer inquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef bambino82 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het totale aantal stemmen maar om het feit dat je met 2 genomineerden een hele andere uitslag krijgt dan met 3.
Als ik het goed gehoord heb hadden zowel Karim als Joanna 2 stemmen gehad. Hadden ze het eerlijk gedaan dan zouden er dus eigenlijk 4 man genomineerd moeten zijn.
In mijn ogen zouden er veel mensen zijn geweest die eerder op een Joanna zouden stemmen dan op een Servio of Gerard. Nu worden stemmende kijkers verplicht om een keuze te maken tussen 2 gangmakers en krijg je dus een totaal vertekende uitslag.
volgens jou zijn er mensen die ongeacht het doel sowieso gaan stemmen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef bambino82 het volgende:
[..]
Ja ik vrees van wel. Wat ze ook doen en wat voor fratsen ze ook uit halen, er zullen altijd genoeg mensen zijn die alsnog stemmen. Vraag me niet waarom, want ook ik begrijp het nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
volgens jou zijn er mensen die ongeacht het doel sowieso gaan stemmen?
WTFquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef bambino82 het volgende:
Het komt zoals het nu gaat een beetje over als een voetbalwedstrijd waarbij de scheidsrechter penalty's uitdeelt omdat er naar zijn mening op de tribune iemand zit die een overtreding heeft gemaakt en af en toe als het hem uitkomt rode kaarten uitdeelt om zo het spel te beïnvloeden.
je haalt me de woorden uit de mond, dat is precies wat ik elke keer denk als ik naar secret story kijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |