abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94496267
Ik vind het zo'n lastige keuze.. Mag ik nog even bedenktijd???
Ook leeg
pi_94497342
Mensen laatjuhniegekmakuh er is gewoon een notaris die alle fouten op juistheid controleert :Y
En dit pool klopt niet want de dansende bingohomo's boycotten deze pool.
Maar die gaan zoveel smsen dat zelfs de darkrooms er van oplichten.

Dus stem al je huishoudgeld op GEER toppertje *O*
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_94497669
Gerard moet blijven, kan de zelfingenomen alleswetende baasspelende kok kapper tiran constant boerende etende Sservio naar huis
pi_94497872
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 03:16 schreef keffertje77 het volgende:

[..]

Jij bent zó vaak zó sarcastisch valt me op, dat ik me echt afvraag waarom jij in godsnaam nog het programma kijkt en waarom je in godsnaam nog op dit forum post.
Dat laatste vraag ik me ook wel eens af >:O

[ Bericht % gewijzigd door Danny op 23-03-2011 07:36:56 ]
  woensdag 23 maart 2011 @ 07:32:04 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94498493
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 03:16 schreef keffertje77 het volgende:

[..]

Jij bent zó vaak zó sarcastisch valt me op, dat ik me echt afvraag waarom jij in godsnaam nog het programma kijkt en waarom je in godsnaam nog op dit forum post.
Hij heeft wel gelijk. Er is een notaris maar die neemt alleen de gegeven standen mee naar kantoor. Het maakt niet uit of je wel of niet smst de redaktie bepaalt wie er blijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 23-03-2011 08:50:07 ]
  woensdag 23 maart 2011 @ 07:42:53 #56
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_94498569
De kijker wikt, maar Hummie beschikt.. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 23 maart 2011 @ 07:58:20 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94498744
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef Blue Thunder het volgende:
welke mafkadet heeft er op servio als favo gestemd?!?!
Sorry ik klikte al voordat de pagina goed geladen was :@

Ben benieuwd of ze dit soort cijfers ook zo neerzetten op tv, of blijkt het dan toch weer een ongeloofelijke nek aan nek race te worden? :+
The truth was in here.
pi_94499472
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 02:27 schreef PC eend het volgende:
Mensen laatjuhniegekmakuh er is gewoon een notaris die alle fouten op juistheid controleert :Y
En dit pool klopt niet want de dansende bingohomo's boycotten deze pool.
Maar die gaan zoveel smsen dat zelfs de darkrooms er van oplichten.

Dus stem al je huishoudgeld op GEER toppertje *O*
Het gaat niet om het totale aantal stemmen maar om het feit dat je met 2 genomineerden een hele andere uitslag krijgt dan met 3.

Als ik het goed gehoord heb hadden zowel Karim als Joanna 2 stemmen gehad. Hadden ze het eerlijk gedaan dan zouden er dus eigenlijk 4 man genomineerd moeten zijn.

In mijn ogen zouden er veel mensen zijn geweest die eerder op een Joanna zouden stemmen dan op een Servio of Gerard. Nu worden stemmende kijkers verplicht om een keuze te maken tussen 2 gangmakers en krijg je dus een totaal vertekende uitslag.
pi_94499519
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef bambino82 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het totale aantal stemmen maar om het feit dat je met 2 genomineerden een hele andere uitslag krijgt dan met 3.

Als ik het goed gehoord heb hadden zowel Karim als Joanna 2 stemmen gehad. Hadden ze het eerlijk gedaan dan zouden er dus eigenlijk 4 man genomineerd moeten zijn.

In mijn ogen zouden er veel mensen zijn geweest die eerder op een Joanna zouden stemmen dan op een Servio of Gerard. Nu worden stemmende kijkers verplicht om een keuze te maken tussen 2 gangmakers en krijg je dus een totaal vertekende uitslag.
Karim Joanna en Aafke hadden allemaal 3 stemmen. Dat zou dus betekenen dat Servio en Gerard met nog 3 mensen genomineerd stonden. Totaal 5 mensen, en dat is dan weer erg veel ;)
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:55:43 #60
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94499655
quote:

[..]

Stem gewoon niet een van de twee gaat de geheime kamer in
pi_94503480
Niets is wat het lijkt, wat nou als ze alletwee niet gaan morgen....Je weet het niet..
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 12:57:24 #62
18653 crew  D.
pi_94507263
quote:

[..]

volgens jou zijn er mensen die ongeacht het doel sowieso gaan stemmen?
pi_94523222
Gerard wint gewoon met 93 procent van de stemmen. Alleen al om de geloofwaardigheid van het programma op te krikken.
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:26:57 #64
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_94526044
Wedden dat Servio weer blijft. Ik vind het maar een vieze boel zo, bij Net5.
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:35:33 #65
337860 bull1966
ES SE NIX PAX, HUB SE NIX
pi_94526486
Geer moet blijven en die dooiepuntjesmanager moet naar huis
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end
pi_94527033
Als het morgen bij de laatste tussenstand maar 10% verschil is kunnen wij van fok er toch voor zorgen dat Gerard blijft.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_94539265
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:57 schreef D. het volgende:

[..]

volgens jou zijn er mensen die ongeacht het doel sowieso gaan stemmen?
Ja ik vrees van wel. Wat ze ook doen en wat voor fratsen ze ook uit halen, er zullen altijd genoeg mensen zijn die alsnog stemmen. Vraag me niet waarom, want ook ik begrijp het niet :)

Lees soms zelfs hier op het forum dat er mensen zijn die tientallen smsjes sturen. 1 sms kan ik me nog enigszins voorstellen, maar om nou 15 euro per nominatie uit te geven voor iemand die je niet kent vind ik wat vreemd, maar ja dat zullen wel weer echte fans zijn, laten we het daar maar op houden.

Maar even terug naar de nominaties. Er hadden dus 5 mensen genomineerd moeten zijn. Natuurlijk is dat veel, maar om dan te besluiten om uiteindelijk maar met 2 genomineerden over te blijven is gewoonweg oneerlijk tegenover deze genomineerden.

Wie er verder genomineerd staan maakt mij persoonlijk niet uit. Ik vind het belangrijk dat een spel eerlijk gespeeld word en dat kandidaten zelf ook enigszins kunnen bepalen hoever ze komen in het spel.

Het komt zoals het nu gaat een beetje over als een voetbalwedstrijd waarbij de scheidsrechter penalty's uitdeelt omdat er naar zijn mening op de tribune iemand zit die een overtreding heeft gemaakt en af en toe als het hem uitkomt rode kaarten uitdeelt om zo het spel te beïnvloeden.
pi_94540957
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef bambino82 het volgende:

Het komt zoals het nu gaat een beetje over als een voetbalwedstrijd waarbij de scheidsrechter penalty's uitdeelt omdat er naar zijn mening op de tribune iemand zit die een overtreding heeft gemaakt en af en toe als het hem uitkomt rode kaarten uitdeelt om zo het spel te beïnvloeden.
WTF :?
pi_94551511
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 01:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

WTF :?
je haalt me de woorden uit de mond, dat is precies wat ik elke keer denk als ik naar secret story kijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')