amenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Graag niet schelden met ziektes en stoppen met "ok dan". Dankuwel.
Eens met deze man.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Logische zin...quote:
Een hele metalshowquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog een voorkeur voor een genre dat ik morgen zal gaan draaien vanaf 14:00?
Ik zal starten met een metalen plaat voor Toon, bij een volgende show zal ik voor iemand anders iets uitzoeken
ik postte door het slotjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Goudvis_ het volgende:
Oh Symph postte jij door het slotje heen of had je echt delapo
oh gelukkigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik postte door het slotje
jij had de lapo
qftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
Nu begrijp ik dat er een stel figuren uit Den Haag en omgeving hier post. Blijkbaar is het daar normaal om met ziektes te schelden. Ik vind het niet zo leuk.
Omdat het bloed irritant is.quote:
Hmmm, dat zou ik zo moeilijk vinden, dan moet ik echt buiten mijn comfort zone gaan qua selectie, ik kan veel nassen, maar metal is echt niet mijn dingquote:
In the ghetto of Emmen...quote:
Heul niet, was per ongelukquote:
Dat is er maar 1quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
Nu begrijp ik dat er een stel figuren uit Den Haag en omgeving hier post. Blijkbaar is het daar normaal om met ziektes te schelden. Ik vind het niet zo leuk.
Oh niet gezien zusquote:
Ja echt he. Ik heb het idee dat dat de hele zomer nog doorgaatquote:
Ik heb liever geen metalshow zo midden op de dagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmmm, dat zou ik zo moeilijk vinden, dan moet ik echt buiten mijn comfort zone gaan qua selectie, ik kan veel nassen, maar metal is echt niet mijn ding
ok dan is helemaal niet irritant, het geeft enkel aan dat ik je post gelezen en begrepen heb...quote:
Ik vind het best zolang ze maar bij mn auto uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
Maar Huppel, geeft dat niet zo'n leuk volksbuurtsfeertje?
Nog iets uit de 60's gehoord vandaag?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik heb het idee dat dat de hele zomer nog doorgaat
[..]
Ik heb liever geen metalshow zo midden op de dag
Ik heb alleen HJ in huisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Snel een blik Schultenbräu in het vuur flikkeren Huppel!
Mattiequote:
Ik heb heel weinig geluisterd puur omdat ik een KUThumeur had en nog steeds hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog iets uit de 60's gehoord vandaag?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang ze maar bij mn autoGeorge uit de buurt blijven
Hou dat lekker voor jezelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ok dan is helemaal niet irritant, het geeft enkel aan dat ik je post gelezen en begrepen heb...
quote:
Ja hoorquote:
ok danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hou dat lekker voor jezelf.
Ik denk dat de meningen verdeelt zij over of 't wel of niet irritant is
Je weet dat ik als je zoiets zegt mn eigen rotschrik en denk dat Ez weer grappig is geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er over een uurtje of twee.
Ik vind jouw UI nog steeds zo grappig
Hier staat Dommelschquote:
Wil je daar alstublieft mee kappen? Alvast bedankt voor de moeite.quote:
Nee juist omdat het er staat, Ezechielkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik als je zoiets zegt mn eigen rotschrik en denk dat Ez weer grappig is geweest
Het is toch ook een ettertjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee juist omdat het er staat, EzechielkMaar ik zal je niet meer laten schrikken dan
!
Goed zo, verstandige jongen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wel. Altijd. maar ik drink het nooit thuis
Hertog jan is het bier van de wereld!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
Is Hertog Jan het bier van Radio Onzin ofzo?
Hertog Jan = voor bazenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
dat is wel waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hertog jan is het bier van de wereld!
Hertog Jan is het enige bier dat ik wegkrijg zonder mijn gezicht te verrekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
Gewoon bierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Hertog Jan is het enige bier dat ik wegkrijg zonder mijn gezicht te verrekken.
Te veel contact met Ezechielk, die dwingt me HJ te drinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hertog jan is het bier van de wereld!
quote:
Waarom geen Grolsch ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kaasjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Cursusje drinken bij Ragboer. Dit kan niet. Je gezicht vertrekken van bier... Eigenlijk vind je het dus niet lekker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Hertog Jan is het enige bier dat ik wegkrijg zonder mijn gezicht te verrekken.
True.. beugelsquote:
Jij hebt echt nooit door dat het gesprek al verder is naar een volgend onderwerp hequote:
jawel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit door dat het gesprek al verder is naar een volgend onderwerp he
quote:
Alleen als het ijskoud Hertog Jan is vind ik het nog lekker ook. (Lauw) Heineken, Grolsch, alles. Niet zo lekker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cursusje drinken bij Ragboer. Dit kan niet. Je gezicht vertrekken van bier... Eigenlijk vind je het dus niet lekker.
Drink jij bier Naatje?quote:
serieus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct even een Nederlandstalige
Frans Duijts is tof
Je UI huppel, snelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit door dat het gesprek al verder is naar een volgend onderwerp he
Goed plan broeder. Ik heb zaterdag live op onzin radio hertog jan gedronkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
Morgen zal ik dan maar Hertog Jan drinken. Anders hoor ik er niet bij.
Ja ik zag het al.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct even een Nederlandstalige
Frans Duijts is tof
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OK NAAT KOM WE GAAN BINNENKORT ERGENS IN DESTAD IN GOUDA EEN HERTOGJE DRINKEN (OF 8) (OF 10)
ik houd het bij 1 of 2, als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OK NAAT KOM WE GAAN BINNENKORT ERGENS IN DESTAD IN GOUDA EEN HERTOGJE DRINKEN (OF 8) (OF 10)
Goudaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
die kan ik niet draaien, dan sluit mijn PC spontaan afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus, als ik homo was had ik je zo in je reet gepakt.
Frans Duijts
Iedereen kotst het hier uit... [ afbeelding ]
Ik vind Frans ook tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus, als ik homo was had ik je zo in je reet gepakt.
Frans Duijts
Iedereen kotst het hier uit... [ afbeelding ]
neeh joh, gewoon losgaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik houd het bij 1 of 2, als je het niet erg vindt.
Ook goed mattie maar goed plan zaterdag en vrijdag kan niet misschien volgende weekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je in de trein gaat zitten gaan we écht bier drinken Naat!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jeff van Vliet dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh
Nederlandstalig wel, maar F.D egnie
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef Pizzalucht het volgende:
Hallo ja spreek ik met Huppelmuts?
Ja mooizo!
VERANDER DAN VERDOMME JE WACHTWOORD KUT
Je moet alleen maar drinken wat je lekker vindt hoor. Ik maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Alleen als het ijskoud Hertog Jan is vind ik het nog lekker ook. (Lauw) Heineken, Grolsch, alles. Niet zo lekker.
aangeschoten dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dronken zijn/worden/willen wordenDus nee
hont.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
genoeg FOK! voor mij vandaag.. ik ga m'n bed uitlaten en duik de hond in!
Blijf van de hond afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
Zoals ik al zei, ik houd het bij 1 of 2quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Lama443 het volgende:
[..]
aangeschoten dan?![]()
Dronken is leuk voor anderen
Nu al?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb er niets mee. Niet eens een ongelooflijke haat ofzo. Gewoon, ik heb er niets mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Ragboer het volgende:
Waarom is er zo'n ongelovelijke haat jegens artiesten a la Frans Duijts? Associeren jullie dat met tokkies ofzo?
waarom vrijdag?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
OKE NAAT VRIJDAG 8 APRIL BIERTJE DRINKEN IN GOUDA MET LAMA443 EN GOUDENVISJEN?
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
Ongelooflijkequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Ragboer het volgende:
Waarom is er zo'n ongelovelijke haat jegens artiesten a la Frans Duijts? Associeren jullie dat met tokkies ofzo?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. Niet eens een ongelooflijke haat ofzo. Gewoon, ik heb er niets mee.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik drink geen bierMaar 8 april kan wel misschien
Omdat ik op zaterdag moet werken en zaterdag de 9e moet Sparta voetballen in EINDHOVEN en misschien gaan Lama443 en ik mee om daar de shit kapot te maken.quote:
IK BEN ER OOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
dat dus....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ongelooflijke![]()
IK haat het niet hoor, geweldige muziek als ik in de kroeg ben. Thuis zal ik het echt niet snel opzetten
daar wist ik niets van?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ik op zaterdag moet werken en zaterdag de 9e moet Sparta voetballen in EINDHOVEN en misschien gaan Lama443 en ik mee om daar de shit kapot te maken.
Ze verliezen toch welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ik op zaterdag moet werken en zaterdag de 9e moet Sparta voetballen in EINDHOVEN en misschien gaan Lama443 en ik mee om daar de shit kapot te maken.
Ik hoorde hem afgelopen nacht nog uit de ghettoblaster knallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vrijdag nog uit volle borst meegezongen met Frans Duijts, haters hier
hoooiquote:
Ik kom oorsprokelijk uit een marokkanenwijk, beat that. (ok, ik heb er maar 2 jaar echt gewoond)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
NOU ALS IK HET AANVRAAG KOTST IEDEREEN HET UIT! IK KOM OORSPRONKELIJK UIT EEN VOLKSWIJK EN BEN ER TROTS OP!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535897932384626433
Waarom haat je dan zo op mijn volksbuurtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
NOU ALS IK HET AANVRAAG KOTST IEDEREEN HET UIT! IK KOM OORSPRONKELIJK UIT EEN VOLKSWIJK EN BEN ER TROTS OP!
Patja, jij stijgt per dag in respectpunten. Jij staat hoog in de lijst van meest baze fokkers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vrijdag nog uit volle borst meegezongen met Frans Duijts, haters hier
YOYOYO OKOKOK IS GOEDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
LAMA WE HEBBEN NOG 15 EURO GRATIS VOOR EEN SPARTA KAARTJE EN DAT IS TOT 1 JULI GELDIG DUS WE MOETEN HET UITGEVEN
Wtf ik herkende je nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef Viro het volgende:
[..]
yups, this one is ever more badass than my last one
Deze vrouw, zo droogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
Snuf, je caps staat aan geloof ik. Moet je even op een knopje duwen ergens op je toetsenbord. Dan komt het goed.
hij doet alles met shiftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
Snuf, je caps staat aan geloof ik. Moet je even op een knopje duwen ergens op je toetsenbord. Dan komt het goed.
OK DAN SHARIEquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
Ik haat niet. Ik vroeg net nog of zo'n volksbuurtgevoel met kampvuur gezellig was?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom haat je dan zo op mijn volksbuurt
Oh my bad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik vroeg net nog of zo'n volksbuurtgevoel met kampvuur gezellig was?
Ik moet wel zeggen dat ik onder invloed was, neemt niet weg dat ik me alles nog perfect herinner en schaam me absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Patja, jij stijgt per dag in respectpunten. Jij staat hoog in de lijst van meest baze fokkers.
Nee, dank je. Mijn kapster was voor Ajax en sprak met een Amsterdams accent. Huppelmuts zou zo lesbisch worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
Wie gaat mee hooliganiseren in eindhoven met mij en lama?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dank je. Mijn kapster was voor Ajax en sprak met een Amsterdams accent. Huppelmuts zou zo lesbisch worden.
Toch heeft dat wel iets he.quote:
ik luister zo ffquote:
Waarom geef je het een engelse titel, denk je dat er internationaal veel belangstelling is hoe jij je gitaar test ofzo?quote:
Gaafquote:
SMoke on the lulz hoorde ik.quote:
hoi gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
hallon iedereen. ik kan waarschijnlijk niet om 10 uitzenden want ik heb visite en zo beneden zitten. ik hoop dat ik het red maar denk het niet
uitzending met visitequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
hallon iedereen. ik kan waarschijnlijk niet om 10 uitzenden want ik heb visite en zo beneden zitten. ik hoop dat ik het red maar denk het niet
Ik moest deze post drie keer lezen voordat ik hem begreep.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
Zullen we afspreken dat als je om kwart voor er nog niet bent dat dan een ander gaat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
Ik kan eventueel wat uitlopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat als je om kwart voor er nog niet bent dat dan een ander gaat?
quote:
Doe gewoon NIET mee bemoeien. Dank u gr grquote:
Is goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef dragems het volgende:
net ff aan symphonic gevraagd of hij wil ruilen. dan kan ik om 11 uur en hij om 10 uur. vind iedereen dat goed?
gefeliciteerd nog Dragems!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
veel plezier nogquote:
Helemaal top!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Dragem wilde een uurtje later dus ik ben er om 10 uur weer
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
Flogging Molly!
St Patty's Day was vorige week hoor.
Ik ben het er wel mee eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanavond mijn lievelingsmuziekjes, vandaar
Baaiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik zag dit vandaag in de krant.. er is nog hoop voor ons
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jeej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik zag dit vandaag in de krant.. er is nog hoop voor ons
hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik zag dit vandaag in de krant.. er is nog hoop voor ons![]()
Hoe was je terrasjesdag?Dat was toch vandaag? Weer zat goed mee
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Hoe was je terrasjesdag?Dat was toch vandaag? Weer zat goed mee
Dat las ik in de bus. Voelde me aangesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik zag dit vandaag in de krant.. er is nog hoop voor ons![]()
Oh dat ligt ook zo lekker bij elkaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk in arnhem en groningen beland
Arnhem is so so, Groningen ken ik niet, maar de korenmarkt is best te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk in arnhem en groningen beland
Zullen we ons met z'n alle opgeven?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat las ik in de bus. Voelde me aangesproken
ja was leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh dat ligt ook zo lekker bij elkaar
Was het leuk?
ik dus ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat las ik in de bus. Voelde me aangesproken
Knetterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja was leukalleen is mijn camera wel gejat
In Arnhem of Groningen? Weet je meteen dat je daar niet meer terug wil komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja was leukalleen is mijn camera wel gejat
ik had geen zin om door te reizen en wel zin in wijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Zokunen het volgende:
Persoonlijk vind ik Nijmegen leuker dan Arnhem
Den Bosch is heeeel leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had geen zin om door te reizen en wel zin in wijn![]()
Kwil ook nog een keer naar den bosch en naar leiden en en en .. ach wil nog zoveel
groningen.. en neu was leesmap dingetje..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
In Arnhem of Groningen? Weet je meteen dat je daar niet meer terug wil komen
Maar goed, wel klote, was ie verzekerd?
carooltjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knetter![]()
je camera?? wat is er gebeurt?
Hou op!!quote:
welke is dat??quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op!!
Krijg spontaan weer buikpijn![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welke is dat??is dat wat ik denk dat het is?
Jaaaaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
groningen.. en neu was leesmap dingetje..
gelukkig kan ik een oude van mijn mams vriend voorlopig gebruiken om foto's te maken
[..]
carooltje![]()
en hebben ze gebeld???
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaaik mag donderdag op 2e gesprek
Ik heb besloten om voortaan mn mic te muten als ik moet lachenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten om voortaan mn mic te muten als ik moet lachen
Voor wie niet?quote:
ONS, luisteraars, wij schieten vanzelf in de lach als we jou horen dus dan zijn we vrolijk dus minder haat in topicquote:
Voor onsquote:
We maken er een kerkkoor van, nieuwe jingle, huppeltee!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heeft mijn lach vast wel opgenomen en die kan dus altijd een lachband instarten
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh valhallen draait![]()
goeien muziekjens
Na 10 minuten al ruzie met mn exquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor ons![]()
Hoe is het vandaag gegaan met je vloer?
Jeetje zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 10 minuten al ruzie met mn ex![]()
Hem eruit getrapt en van woede niet eens verder gegaan met leggen.
Morgen ga ik dus goed aan de slag. 55m2 in mn eentje. Moet lukken
Dat laatste.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
Die jingle is wel fout geknipt aan het eind.
Willen wel maar geen mogelijkheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeetje zegniemand die je wil helpen?
weet niet hij ging me opetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Goudvisje.... Wat deed jij met Paul?
moest wel anders hoor je mij zeggen: godver jingle verpestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat laatste.
Welkom.
Bij.
Onzin.
Radio.
Ik had het zo moeilijk daar om mn lach in te houden
Waar was jij vanmiddag?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Goudvisje.... Wat deed jij met Paul?
niet ik fok nu vanuit zijn buikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hij wou je opeten.Hoe ontsnapte je?
Wil je beweren dat mijn lach de jingle verpestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
moest wel anders hoor je mij zeggen: godver jingle verpest
Heb redelijk wat beatles, beach boys etc gedraaid, uurtje 60's jeweetquote:
dat zei ik toen, maar ik vind hem zelf ook baasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je beweren dat mijn lach de jingle verpest
hmm, vast wel. Waren best wat liedjes hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
ohey, valhallen is op, ff onzin radio aanzetten
Draai je ook nog wat uit de rob 2000+?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Willen wel maar geen mogelijkheid.
Niemand die het tegen me zegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb redelijk wat beatles, beach boys etc gedraaid, uurtje 60's jeweet
http://kxradio.nl/home.php?action=rob2000quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hmm, vast wel. Waren best wat liedjes he
Maar het stond op het roosterquote:
Een uithoek genaamd Emmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das balen... waar woonde jij ook alweer?
Ik hou het rooster niet zo bijquote:
Hoelaat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Donderdagavond luisteren naar ValHallens 60's en 70's show 14.gif
https://www.google.com/ca(...)26696a&gsessionid=OKquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik hou het rooster niet zo bij
[..]
Hoelaat dan?
of gewoon http://onzinradio.nl/rooster ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
https://www.google.com/ca(...)26696a&gsessionid=OK
Ohw ja dat was het.. das echt een end uit de buurt voor mijquote:
ik zie dEUS in de lijst staan. Die komt er sowieso aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://kxradio.nl/home.php?action=rob2000
Hij staat zo in mn bookmarkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of gewoon http://onzinradio.nl/rooster ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |