amenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Graag niet schelden met ziektes en stoppen met "ok dan". Dankuwel.
Eens met deze man.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Logische zin...quote:
Een hele metalshowquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog een voorkeur voor een genre dat ik morgen zal gaan draaien vanaf 14:00?
Ik zal starten met een metalen plaat voor Toon, bij een volgende show zal ik voor iemand anders iets uitzoeken
ik postte door het slotjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Goudvis_ het volgende:
Oh Symph postte jij door het slotje heen of had je echt delapo
oh gelukkigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik postte door het slotje
jij had de lapo
qftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
Nu begrijp ik dat er een stel figuren uit Den Haag en omgeving hier post. Blijkbaar is het daar normaal om met ziektes te schelden. Ik vind het niet zo leuk.
Omdat het bloed irritant is.quote:
Hmmm, dat zou ik zo moeilijk vinden, dan moet ik echt buiten mijn comfort zone gaan qua selectie, ik kan veel nassen, maar metal is echt niet mijn dingquote:
In the ghetto of Emmen...quote:
Heul niet, was per ongelukquote:
Dat is er maar 1quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
Nu begrijp ik dat er een stel figuren uit Den Haag en omgeving hier post. Blijkbaar is het daar normaal om met ziektes te schelden. Ik vind het niet zo leuk.
Oh niet gezien zusquote:
Ja echt he. Ik heb het idee dat dat de hele zomer nog doorgaatquote:
Ik heb liever geen metalshow zo midden op de dagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmmm, dat zou ik zo moeilijk vinden, dan moet ik echt buiten mijn comfort zone gaan qua selectie, ik kan veel nassen, maar metal is echt niet mijn ding
ok dan is helemaal niet irritant, het geeft enkel aan dat ik je post gelezen en begrepen heb...quote:
Ik vind het best zolang ze maar bij mn auto uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
Maar Huppel, geeft dat niet zo'n leuk volksbuurtsfeertje?
Nog iets uit de 60's gehoord vandaag?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik heb het idee dat dat de hele zomer nog doorgaat
[..]
Ik heb liever geen metalshow zo midden op de dag
Ik heb alleen HJ in huisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Snel een blik Schultenbräu in het vuur flikkeren Huppel!
Mattiequote:
Ik heb heel weinig geluisterd puur omdat ik een KUThumeur had en nog steeds hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog iets uit de 60's gehoord vandaag?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang ze maar bij mn autoGeorge uit de buurt blijven
Hou dat lekker voor jezelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ok dan is helemaal niet irritant, het geeft enkel aan dat ik je post gelezen en begrepen heb...
quote:
Ja hoorquote:
ok danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hou dat lekker voor jezelf.
Ik denk dat de meningen verdeelt zij over of 't wel of niet irritant is
Je weet dat ik als je zoiets zegt mn eigen rotschrik en denk dat Ez weer grappig is geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er over een uurtje of twee.
Ik vind jouw UI nog steeds zo grappig
Hier staat Dommelschquote:
Wil je daar alstublieft mee kappen? Alvast bedankt voor de moeite.quote:
Nee juist omdat het er staat, Ezechielkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik als je zoiets zegt mn eigen rotschrik en denk dat Ez weer grappig is geweest
Het is toch ook een ettertjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee juist omdat het er staat, EzechielkMaar ik zal je niet meer laten schrikken dan
!
Goed zo, verstandige jongen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wel. Altijd. maar ik drink het nooit thuis
Hertog jan is het bier van de wereld!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
Is Hertog Jan het bier van Radio Onzin ofzo?
Hertog Jan = voor bazenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
dat is wel waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hertog jan is het bier van de wereld!
Hertog Jan is het enige bier dat ik wegkrijg zonder mijn gezicht te verrekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
Gewoon bierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Hertog Jan is het enige bier dat ik wegkrijg zonder mijn gezicht te verrekken.
Te veel contact met Ezechielk, die dwingt me HJ te drinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hertog jan is het bier van de wereld!
quote:
Waarom geen Grolsch ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kaasjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Cursusje drinken bij Ragboer. Dit kan niet. Je gezicht vertrekken van bier... Eigenlijk vind je het dus niet lekker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Hertog Jan is het enige bier dat ik wegkrijg zonder mijn gezicht te verrekken.
True.. beugelsquote:
Jij hebt echt nooit door dat het gesprek al verder is naar een volgend onderwerp hequote:
jawel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit door dat het gesprek al verder is naar een volgend onderwerp he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |