...die had ze toch thuis gelaten...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, ze heeft haar zen-tuintje aan geharkt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Uberchica het volgende:
wat een kut camerapositie zeg, kan het nog ff over?
Nee.....Dat.......MagNietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Uberchica het volgende:
wat een kut camerapositie zeg, kan het nog ff over?
...is haar fetish...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zit Laura toch altijd te friemelen bij die mannen, en te kriebelen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Blue Thunder het volgende:
karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa
Ik gebruik dus nu de reguliere uitzending om de andere stream (met Jo) die ik niet volg nog te zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef DjinN het volgende:
irritante Joanna weerbemoeizuchtige botoxsnater
Wie is er niet op Laura...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Blue Thunder het volgende:
karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa karim is op lauraaa
Batteries includedquote:
De rest van het gesprek kon niet afgemaakt worden, omdat Maik er tussenin kwamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
het word wel weer erg over de top in beeld gebracht
Eensch!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Alex moet oprotten... Laura en karim is veel leuker
Zaterdag toen ze nog aan elkaar vast zaten zei Karim ook al een aantal keer tegen Laura dat hij haar zo leuk vond, echt leuk! Echt hoor! Zo leuk! Laura praatte daar een beetje ongemakkelijk overheen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
het word wel weer erg over de top in beeld gebracht
vind ik ook, ik vind Alex totaal niet bij Laura passen, ik mis ook een vonk.. ben ik de enige?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
...is er al een trio geweest in een Nederlandse RLS...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik zie een stalker en daar geeft ze aan toe (en misschien voor de kijkers.)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
vind ik ook, ik vind Alex totaal niet bij Laura passen, ik mis ook een vonk.. ben ik de enige?
Ik denk dat het niet heel moeilijk is te bepalen wie er uit gaat.. Als je de Polls als pijlpunt kan gebruikten, wel raar dat er geen een vrouw is genomineerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef suzi1 het volgende:
dus 'we' mogen kiezen uit geer, ser en kaar hmm succes redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |