Klopt, en een loopband veert meer meequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef winterstorm666 het volgende:
het schijnt dat je op een loopband anders loopt dan gewoon op straat.
meer op de voorvoet omdat je toch wat onstabieler voelt op een band.
en in nijmegen waren ze toen nog niet verbouwd. de shop is nu groter dus het was echt de straat op.
godzijdank was het terrasje nog niet open anders was ik door de grond gezakt haha!
Rennen? 8 km/u of harder. Wandelen bedoel je denk ik? Euh..gewoon, wandelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
Wat is rennen voor jullie (qua snelheid)? En lopen?
Nou douche-eendje,jij krijgt je douche hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha, dat was een fikse quote-fail, en ik douche liever dan badderen... Maar jou gaat het ook zeker lukken hoor! Speciaal voor jou, over mijn 3 minuten die ik eerst niet vol kon houden in les 1:
[..]
Haha dat is een goeie,en zo waar ook!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net les 18 gelopen! Incl. de laatste 7 minuten!
Mvr.Poes, we zijn allemaal zo begonnen hoor!Gewoon stapje voor stapje, letterlijk!
rennen minimaal 9 km/u, wandelen 6 km/u.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
Lopen in het begin rond de 9, aan het eind wat minderquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
rennen minimaal 9 km/u, wandelen 6 km/u.
Runkeeper starten, twee keer homebutton en in iPod je podcast startenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Nu zit ik dus meteen... Ja dat lopen met evy is wel leuk, maar zo met runkeeper heb ik wel de precieze snelheden per interval, dat kan niet als ik met mn podcast loop...
Ik ga zo maar ff wat muziek op mn telefoon knallen en de run 21 in runkeeper gooien, ik ren denk liever dat ik de goede tijden heb en daarop kan trainen.
Traag en tragerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |