abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94586533
Nou, hopelijk wordt vandaag de grote dag :"D

[ Bericht 3% gewijzigd door Untiteld op 25-03-2011 07:37:39 ]
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:40:31 #202
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_94586760
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 07:07 schreef Untiteld het volgende:
Eindelijk
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_94586992
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 07:07 schreef Untiteld het volgende:
Die heeft natuurlijk de hele nacht wakker gelegen :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_94587931
Je moet hem een iPad 2 cadeau geven, met daarop 3000 liefdeliedjes.
pi_94588308
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je moet hem een iPad 2 cadeau geven, met daarop 3000 liefdeliedjes.
Waarom dan?
pi_94588465
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef BadWaffel het volgende:

[..]

Waarom dan?
Welke jongen zegt nee als hij een iPad 2 kan krijgen?
Die 3000 liefdesliedjes zijn dan een héél subtiele hint. Man, man, man, moet ik hier al het denkwerk doen?
pi_94588488
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Welke jongen zegt nee als hij een iPad 2 kan krijgen?
Die 3000 liefdesliedjes zijn dan een héél subtiele hint. Man, man, man, moet ik hier al het denkwerk doen?
Ja het is 10 uur s'ochtends
pi_94588561
Ahja, ik slaap sinds drie uur gistermiddag :')
Ik ben een tikje wakker ^^

Goed, ehm. Verder inderdaad gewoon op hem afstappen en hem voor een afspraak uitnodigen. Daar moet je hem wel de rest laten doen, verkering vragen enzo, dan heeft hij ook nog het gevoel dat hij een moedige held is.
pi_94588587
_O-
pi_94592591
9 pagina's en nog niks gezegd ?

benieuwd of ze vandaag actie zal ondernemen :P
pi_94593141
Ze zit nu op school, neem ik aan, dus strakjes zal ze wel een update geven.
Waarschijnlijk zit ze nu van de spanning in haar broek te schijten :')
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:29:40 #212
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94599104
"vandaag was hij niet op school, morgen weer proberen" _O-
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 14:35:51 #213
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_94599404
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:29 schreef fs180 het volgende:
Morgen gaat het helemaal lastig worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_94606536
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:29 schreef fs180 het volgende:
Ik ben 4 uur extra op school gebleven, was om 11 uur al uit (niet om op hem te wachten, maar om met vrienden die tussen uren hebben te chillen enzoow). En ik heb hem gewoon nergens gezien! Aarghh :'( :'(
En toen heb ik uit frustratie een jongen in het winkelcentrum aan gesproken :'D
Ik heb nu wel ervaring :'D

Maar ik ben nu bijna zo zielig dat ik hem op Facebook wil aan spreken (maar ik hou me in) :@

[ Bericht 2% gewijzigd door Untiteld op 25-03-2011 17:30:22 ]
pi_94606672
Je kunt nu twee dingen doen:

• Stuur hem naaktfoto's via privéberichten op Facebook. Deze wel ter beoordeling eerst hier plaatsen.
• Heb de ballen om hem via privéberichten gewoon op de man af om een afspraakje te vragen.

Mag hij je, dan zal hij sowieso 'Ja' zeggen. Ook omdat je zijn ego streelt, doordat het lijkt alsof meisjes voor hem moeite willen doen. Wat jij wel wilt.
pi_94606806
Damn waren meiden altijd maar zo wanhopig :')
pi_94606831
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:28 schreef Baalhaar het volgende:
Damn waren meiden altijd maar zo wanhopig :')
En ik ben pas 2 weken single :@ :')
pi_94606892
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Uit deze relatief nutteloze post begrijp ik dat je de afgelopen zes minuten goed benut hebt een de jongen in kwestie een berichtje gestuurd hebt?
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 17:31:39 #219
pi_94606898
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Er zijn altijd nog een stuk of 30 willekeurige FOK!kers die je wel uit de brand willen helpen. :')
pi_94606931
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Uit deze relatief nutteloze post begrijp ik dat je de afgelopen zes minuten goed benut hebt een de jongen in kwestie een berichtje gestuurd hebt?
Via Facebook contact op nemen is wel héél wanhopig, zo erg ben ik nog net niet (misschien wel over een paar uur :"D)
pi_94606976
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Berichtjes sturen :')

Houd je in, Untitled, doe het niettttttt :P
pi_94607113
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:34 schreef gamezz het volgende:

[..]

Berichtjes sturen :')

Houd je in, Untitled, doe het niettttttt :P
Bloedkankertjehemel beste mensen, het alternatief is dat ze even naar hem toefietst, waar ze toch te laf voor is.
Beter iets dan niets, toch?
pi_94607205
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Bloedkankertjehemel beste mensen, het alternatief is dat ze even naar hem toefietst, waar ze toch te laf voor is.
Beter iets dan niets, toch?
Nee, untiteld durft dat wel, maar ze moet hem natuurlijk wel tegenkomen :')
volgende week gaat dat helemaal goed komen, ik heb er alle vertrouwen in.
pi_94607299
Puppy love 10.gif
pi_94607302
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef gamezz het volgende:

[..]

Nee, untiteld durft dat wel, maar ze moet hem natuurlijk wel tegenkomen :')
volgende week gaat dat helemaal goed komen, ik heb er alle vertrouwen in.
Ze moet alleen niet wachten. Nu actie = straks al kunnen rampetampen.
Maandag actie = een volle werkweek moeten wachten.
Vraagt ze hem nu uit, dan kan ze al voor morgen afspreken.
Vraagt ze hem Maandag uit, dan zal ze tot Zaterdag moeten wachten

En zoals ze nu zit te stressen, heeft ze denk ik het lef niet om erheen te fietsen.
Dan is Facebook een kansloos, maar bijzonder effectief alternatief.
Veilig achter je pc een mooi berichtje samen kunnen stellen, het wissen, zeven keer opnieuw schrijven, tien keer op eventuele fouten nakijken en versturen.
Dit is gewoon gemaakt voor kleine, nerveuze meisjes.
pi_94607398
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ze moet alleen niet wachten. Nu actie = straks al kunnen rampetampen.
Maandag actie = een volle werkweek moeten wachten.
Vraagt ze hem nu uit, dan kan ze al voor morgen afspreken.
Vraagt ze hem Maandag uit, dan zal ze tot Zaterdag moeten wachten

En zoals ze nu zit te stressen, heeft ze denk ik het lef niet om erheen te fietsen.
Veilig achter je pc een mooi berichtje samen kunnen stellen, het wissen, zeven keer opnieuw schrijver, tien keer op eventuele fouten nakijken en versturen.
Ik weet ook echt waar hij woont, niet dus :{
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 17:50:17 #227
pi_94607433
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Sowieso zou naar een vreemde fietsen en vrolijk aanbellen een vrij aparte situatie opleveren. :')
pi_94607448
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sowieso zou naar een vreemde fietsen en vrolijk aanbellen een vrij aparte situatie opleveren. :')
Inderdaad :'D Nu zie ik het voor me :+
pi_94607471
Houd je het wel een weekend vol zonder een glimp op te vangen van die jongen?
pi_94607491
quote:

[..]

Krakatoakelerekanker, las jij dat eigenlijk wel?
Ik herhaal:

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Veilig achter je pc een mooi berichtje samen kunnen stellen, het wissen, zeven keer opnieuw schrijven, tien keer op eventuele fouten nakijken en versturen.
pi_94607578
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Krakatoakelerekanker, las jij dat eigenlijk wel?
Ik herhaal:

[..]

Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 17:54:37 #232
pi_94607590
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:54 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan.
pi_94607669
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:54 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Verdomme :') ik schrijf een optie af en jij gaat me verbeteren door een andere reden van afwijzing voor die optie te geven.

In plaats van even te reageren op het je gegeven goede plan. :Z
pi_94607766
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Verdomme :') ik schrijf een optie af en jij gaat me verbeteren door een andere reden van afwijzing van die optie te geven.

In plaats van even te reageren op het je gegeven goede plan. :Z
Dat was een kutplan. Wie gaat er nu als eerste gesprek een berichtje op facebook sturen :')

Als ze hem straks live spreekt, komt dat dan veel minder leuk en spontaan over, omdat ze hem al over facebook gesproken heeft. En als ze geen berichtjes stuurt heeft ze ook meer om over te praten in het echt.
pi_94607858
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:00 schreef gamezz het volgende:

[..]

Dat was een kutplan. Wie gaat er nu als eerste gesprek een berichtje op facebook sturen :')

Als ze hem straks live spreekt, komt dat dan veel minder leuk en spontaan over, omdat ze hem al over facebook gesproken heeft. En als ze geen berichtjes stuurt heeft ze ook meer om over te praten in het echt.
Dat maakt geen flikker uit. Als hij iets met haar wil, dan maakt het niet uit of de eerste stap online of in het echie gezet zou worden.
Bekijk het eens persoonlijker:
Jij wilt met een meisje. Zij mailt je met de vraag of je een keertje wilt afspreken. Wat zeg jij?
"Nee, sorry, maar ik had alleen gewild als je me in het echt had gevraagd."?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:07:39 #236
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94608014
quote:

[..]

Dan vraag je dat desnoods aan iemand?
pi_94608169
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat maakt geen flikker uit. Als hij iets mMislukte versier poging :'D haar wil, dan maakt het niet uit of de eerste stap online of in het echie gezet zou worden.
Bekijk het eens persoonlijker:
Jij wilt met een meisje. Zij mailt je met de vraag of je een keertje wilt afspreken. Wat zeg jij?
"Nee, sorry, maar ik had alleen gewild als je me in het echt had gevraagd."?
''Jij wilt met een meisje'' dat deel klopt niet, het is juist andersom in dit geval.
Als een meisje me in het echt negeert (niks durft te zeggen) en me daarna virtueel gaat stalken is dat wel een beetje een afknapper :') En in het echt komt zo'n eerste gesprek veel spontaner over.

Maar untiteld moet het natuurlijk helemaal zelf weten :P
pi_94608414
Muwhaha, ik kan ook aan zijn nummer komen en hem dan bellen. Maar ik vraag het toch echt liever zelf aan hem :'D
pi_94608482
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:19 schreef Untiteld het volgende:
Muwhaha, ik kan ook aan zijn nummer komen en hem dan bellen. Maar ik vraag het toch echt liever zelf aan hem :'D
Morgen nog langs de AH ?
pi_94608540
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:11 schreef gamezz het volgende:

[..]

''Jij wilt met een meisje'' dat deel klopt niet, het is juist andersom in dit geval.
Als een meisje me in het echt negeert (niks durft te zeggen) en me daarna virtueel gaat stalken is dat wel een beetje een afknapper :') En in het echt komt zo'n eerste gesprek veel spontaner over.

Maar untiteld moet het natuurlijk helemaal zelf weten :P
In de geschetste voorbeeldsituatie zou TS iets met jou willen. Als jij als kerel in deze situatie 'Nee' zou zeggen, dan ben jij geen vent. Dan ben je een excuus voor een kerel, een gedrocht, een knuppelkneus.

TS, het is het beste als je langs gaat, dat is het duidelijkste. Het beste alternatief is een mailtje/berichtje. Wachten op de mogelijkheid dat je hem ziet en de mogelijkheid dat je hem kunt/zult/durft te vragen/krijgt te zien is vrij dom.
pi_94608545
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef gamezz het volgende:

[..]

Morgen nog langs de AH ?
Jep (: Hopen dan maar, ik ga naar die in de stad, want hij fietst altijd richting de stad, dus hij zou daar ergens wel wonen. Ik zag hem ook een keer gewoon wat te eten op de fiets afhalen bij de Mac in de stad, als hij ver zou wonen zou hij dat niet doen, want dan zou het koud worden op de iets.
pi_94608589
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

In de geschetste voorbeeldsituatie zou TS iets met jou willen. Als jij als kerel in deze situatie 'Nee' zou zeggen, dan ben jij geen vent. Dan ben je een excuus voor een kerel, een gedrocht, een knuppelkneus.

TS, het is het beste als je langs gaat, dat is het duidelijkste. Het beste alternatief is een mailtje/berichtje. Wachten op de mogelijkheid dat je hem ziet en de mogelijkheid dat je hem kunt/zult/durft te vragen/krijgt te zien is vrij dom.
Hij zit op dezelfde school, kom hem vast wel vaker tegen hoor.
pi_94608645
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

In de geschetste voorbeeldsituatie zou TS iets met jou willen.
jup, en dus niet andersom zoals je net beweerde.
pi_94608852
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Jep (: Hopen dan maar, ik ga naar die in de stad, want hij fietst altijd richting de stad, dus hij zou daar ergens wel wonen. Ik zag hem ook een keer gewoon wat te eten op de fiets afhalen bij de Mac in de stad, als hij ver zou wonen zou hij dat niet doen, want dan zou het koud worden op de iets.
*O*

Mac :r
pi_94609098
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef gamezz het volgende:

[..]

*O*

Mac :r
Hihi, dan vind je mij helemaal verschrikkelijk. Wat ik het liefst doe (als avond eten) is een emmer met Hot Wings halen bij de KFC en dan rond 8 uur s'avonds Hot wings eten in een trainingsbroek met een actie film op :"D
pi_94609131
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:25 schreef gamezz het volgende:

[..]

jup, en dus niet andersom zoals je net beweerde.
Jullie zouden allebei iets met elkaar willen bedoel ik. Lees dat dan ook in mijn post.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Hij zit op dezelfde school, kom hem vast wel vaker tegen hoor.
En het dan aanpakken zoals je eerder schreef.
Drie weken achter elkaar elke dag 'Hoi' zeggen, en hopen dat hij de hint snapt :')

Ga naar hem toe. Kan dat niet, dan maar Facebook. Hoe simpel ben je?
pi_94609310
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie zouden allebei iets met elkaar willen bedoel ik. Lees dat dan ook in mijn post.
Maar daar kan ze niet vanuit gaan. Daardoor niet relevant voor dit topic.
pi_94609399
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:40 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Hihi, dan vind je mij helemaal verschrikkelijk. Wat ik het liefst doe (als avond eten) is een emmer met Hot Wings halen bij de KFC en dan rond 8 uur s'avonds Hot wings eten in een trainingsbroek met een actie film op :"D
Dat klinkt dan weer wel goed... :Y :9 maar ik vind de KFC en BK veel lekkerder dan de Mac. Kleffe broodjes met neppe shit daar :{w
pi_94609480
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef gamezz het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef gamezz het volgende:

[..]

Sammedommekutkneuzenhaat. Daarom is het ook een stel-dat-situatie. Je hebt echt het geheugen van een driekwartslulletje, eh?

TS, niet wijfelen, niet twijfelen, niet piekeren. Wat je ook gaat kiezen, doe het zo snel mogelijk, in plaats van het voor je uit blijven schuiven. Wil je echt op school regelen, je doet maar. Maar niet door elke keer 'Hoi' te zeggen, maar door serieus op hem af te stappen en op de man af af te spreken.

quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef gamezz het volgende:

[..]

Dat klinkt dan weer wel goed... :Y :9 maar ik vind de KFC en BK veel lekkerder dan de Mac. Kleffe broodjes met neppe shit daar :{w
Burger King :') Zijn je balletjes al ingezakt? Die zooi van de Mac wél en de zooi van de King níet nep vinden. :{w
pi_94609758
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sammedommekutkneuzenhaat.
:')!
quote:
Daarom is het ook een stel-dat-situatie.
Niet zinvol voor dit topic, de vergelijking moet wel kloppen anders heb je er nog niks aan. Het niet kunnen hebben dat je gefaald hebt :')

Ga ergens anders de kneus uithangen, of nog beter: gooi je computer uit het raam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')