Eindelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:07 schreef Untiteld het volgende:
Nou, hopelijk wordt vandaag de grote dag :"D
Die heeft natuurlijk de hele nacht wakker gelegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:07 schreef Untiteld het volgende:
Nou, hopelijk wordt vandaag de grote dag :"D
Waarom dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je moet hem een iPad 2 cadeau geven, met daarop 3000 liefdeliedjes.
Welke jongen zegt nee als hij een iPad 2 kan krijgen?quote:
Ja het is 10 uur s'ochtendsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke jongen zegt nee als hij een iPad 2 kan krijgen?
Die 3000 liefdesliedjes zijn dan een héél subtiele hint. Man, man, man, moet ik hier al het denkwerk doen?
Morgen gaat het helemaal lastig worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:29 schreef fs180 het volgende:
"vandaag was hij niet op school, morgen weer proberen"
Ik ben 4 uur extra op school gebleven, was om 11 uur al uit (niet om op hem te wachten, maar om met vrienden die tussen uren hebben te chillen enzoow). En ik heb hem gewoon nergens gezien! Aarghhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:29 schreef fs180 het volgende:
"vandaag was hij niet op school, morgen weer proberen"
En ik ben pas 2 weken singlequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:28 schreef Baalhaar het volgende:
Damn waren meiden altijd maar zo wanhopig
Uit deze relatief nutteloze post begrijp ik dat je de afgelopen zes minuten goed benut hebt een de jongen in kwestie een berichtje gestuurd hebt?quote:
Er zijn altijd nog een stuk of 30 willekeurige FOK!kers die je wel uit de brand willen helpen.quote:
Via Facebook contact op nemen is wel héél wanhopig, zo erg ben ik nog net niet (misschien wel over een paar uur :"D)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uit deze relatief nutteloze post begrijp ik dat je de afgelopen zes minuten goed benut hebt een de jongen in kwestie een berichtje gestuurd hebt?
Berichtjes sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uit deze relatief nutteloze post begrijp ik dat je de afgelopen zes minuten goed benut hebt een de jongen in kwestie een berichtje gestuurd hebt?
Bloedkankertjehemel beste mensen, het alternatief is dat ze even naar hem toefietst, waar ze toch te laf voor is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Berichtjes sturen
Houd je in, Untitled, doe het niettttttt
Nee, untiteld durft dat wel, maar ze moet hem natuurlijk wel tegenkomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bloedkankertjehemel beste mensen, het alternatief is dat ze even naar hem toefietst, waar ze toch te laf voor is.
Beter iets dan niets, toch?
Ze moet alleen niet wachten. Nu actie = straks al kunnen rampetampen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee, untiteld durft dat wel, maar ze moet hem natuurlijk wel tegenkomen
volgende week gaat dat helemaal goed komen, ik heb er alle vertrouwen in.
Ik weet ook echt waar hij woont, niet dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet wachten. Nu actie = straks al kunnen rampetampen.
Maandag actie = een volle werkweek moeten wachten.
Vraagt ze hem nu uit, dan kan ze al voor morgen afspreken.
Vraagt ze hem Maandag uit, dan zal ze tot Zaterdag moeten wachten
En zoals ze nu zit te stressen, heeft ze denk ik het lef niet om erheen te fietsen.
Dan is Facebook een kansloos, maar bijzonder effectief alternatief.
Veilig achter je pc een mooi berichtje samen kunnen stellen, het wissen, zeven keer opnieuw schrijver, tien keer op eventuele fouten nakijken en versturen.
Dit is gewoon gemaakt voor kleine, nerveuze meisjes.
Sowieso zou naar een vreemde fietsen en vrolijk aanbellen een vrij aparte situatie opleveren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ik weet ook echt waar hij woont, niet dus
Inderdaad :'D Nu zie ik het voor mequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso zou naar een vreemde fietsen en vrolijk aanbellen een vrij aparte situatie opleveren.
Krakatoakelerekanker, las jij dat eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Untiteld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan is Facebook een kansloos, maar bijzonder effectief alternatief.
Veilig achter je pc een mooi berichtje samen kunnen stellen, het wissen, zeven keer opnieuw schrijven, tien keer op eventuele fouten nakijken en versturen.
Dit is gewoon gemaakt voor kleine, nerveuze meisjes.
En zoals ze nu zit te stressen, heeft ze denk ik het lef niet om erheen te fietsen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Krakatoakelerekanker, las jij dat eigenlijk wel?
Ik herhaal:
[..]
Gewoon laten gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:54 schreef Untiteld het volgende:
[..]
En zoals ze nu zit te stressen, heeft ze denk ik het lef niet om erheen te fietsen.
Verdommequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:54 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Dat was een kutplan. Wie gaat er nu als eerste gesprek een berichtje op facebook sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verdommeik schrijf een optie af en jij gaat me verbeteren door een andere reden van afwijzing van die optie te geven.
In plaats van even te reageren op het je gegeven goede plan.
Dat maakt geen flikker uit. Als hij iets met haar wil, dan maakt het niet uit of de eerste stap online of in het echie gezet zou worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat was een kutplan. Wie gaat er nu als eerste gesprek een berichtje op facebook sturen
Als ze hem straks live spreekt, komt dat dan veel minder leuk en spontaan over, omdat ze hem al over facebook gesproken heeft. En als ze geen berichtjes stuurt heeft ze ook meer om over te praten in het echt.
Dan vraag je dat desnoods aan iemand?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Untiteld het volgende:
[..]
''Jij wilt met een meisje'' dat deel klopt niet, het is juist andersom in dit geval.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat maakt geen flikker uit. Als hij iets mMislukte versier poging :'D haar wil, dan maakt het niet uit of de eerste stap online of in het echie gezet zou worden.
Bekijk het eens persoonlijker:
Jij wilt met een meisje. Zij mailt je met de vraag of je een keertje wilt afspreken. Wat zeg jij?
"Nee, sorry, maar ik had alleen gewild als je me in het echt had gevraagd."?
Morgen nog langs de AH ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:19 schreef Untiteld het volgende:
Muwhaha, ik kan ook aan zijn nummer komen en hem dan bellen. Maar ik vraag het toch echt liever zelf aan hem :'D
In de geschetste voorbeeldsituatie zou TS iets met jou willen. Als jij als kerel in deze situatie 'Nee' zou zeggen, dan ben jij geen vent. Dan ben je een excuus voor een kerel, een gedrocht, een knuppelkneus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
''Jij wilt met een meisje'' dat deel klopt niet, het is juist andersom in dit geval.
Als een meisje me in het echt negeert (niks durft te zeggen) en me daarna virtueel gaat stalken is dat wel een beetje een afknapperEn in het echt komt zo'n eerste gesprek veel spontaner over.
Maar untiteld moet het natuurlijk helemaal zelf weten
Jep (: Hopen dan maar, ik ga naar die in de stad, want hij fietst altijd richting de stad, dus hij zou daar ergens wel wonen. Ik zag hem ook een keer gewoon wat te eten op de fiets afhalen bij de Mac in de stad, als hij ver zou wonen zou hij dat niet doen, want dan zou het koud worden op de iets.quote:
Hij zit op dezelfde school, kom hem vast wel vaker tegen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In de geschetste voorbeeldsituatie zou TS iets met jou willen. Als jij als kerel in deze situatie 'Nee' zou zeggen, dan ben jij geen vent. Dan ben je een excuus voor een kerel, een gedrocht, een knuppelkneus.
TS, het is het beste als je langs gaat, dat is het duidelijkste. Het beste alternatief is een mailtje/berichtje. Wachten op de mogelijkheid dat je hem ziet en de mogelijkheid dat je hem kunt/zult/durft te vragen/krijgt te zien is vrij dom.
jup, en dus niet andersom zoals je net beweerde.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In de geschetste voorbeeldsituatie zou TS iets met jou willen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Jep (: Hopen dan maar, ik ga naar die in de stad, want hij fietst altijd richting de stad, dus hij zou daar ergens wel wonen. Ik zag hem ook een keer gewoon wat te eten op de fiets afhalen bij de Mac in de stad, als hij ver zou wonen zou hij dat niet doen, want dan zou het koud worden op de iets.
Hihi, dan vind je mij helemaal verschrikkelijk. Wat ik het liefst doe (als avond eten) is een emmer met Hot Wings halen bij de KFC en dan rond 8 uur s'avonds Hot wings eten in een trainingsbroek met een actie film op :"Dquote:
Jullie zouden allebei iets met elkaar willen bedoel ik. Lees dat dan ook in mijn post.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
jup, en dus niet andersom zoals je net beweerde.
En het dan aanpakken zoals je eerder schreef.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hij zit op dezelfde school, kom hem vast wel vaker tegen hoor.
Maar daar kan ze niet vanuit gaan. Daardoor niet relevant voor dit topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie zouden allebei iets met elkaar willen bedoel ik. Lees dat dan ook in mijn post.
Dat klinkt dan weer wel goed...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:40 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hihi, dan vind je mij helemaal verschrikkelijk. Wat ik het liefst doe (als avond eten) is een emmer met Hot Wings halen bij de KFC en dan rond 8 uur s'avonds Hot wings eten in een trainingsbroek met een actie film op :"D
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar daar kan ze niet vanuit gaan. Daardoor niet relevant voor dit topic.
Sammedommekutkneuzenhaat. Daarom is het ook een stel-dat-situatie. Je hebt echt het geheugen van een driekwartslulletje, eh?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar daar kan ze niet vanuit gaan. Daardoor niet relevant voor dit topic.
Burger Kingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer wel goed...![]()
maar ik vind de KFC en BK veel lekkerder dan de Mac. Kleffe broodjes met neppe shit daar
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sammedommekutkneuzenhaat.
Niet zinvol voor dit topic, de vergelijking moet wel kloppen anders heb je er nog niks aan. Het niet kunnen hebben dat je gefaald hebtquote:Daarom is het ook een stel-dat-situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |