Eindelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:07 schreef Untiteld het volgende:
Nou, hopelijk wordt vandaag de grote dag :"D
Die heeft natuurlijk de hele nacht wakker gelegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:07 schreef Untiteld het volgende:
Nou, hopelijk wordt vandaag de grote dag :"D
Waarom dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je moet hem een iPad 2 cadeau geven, met daarop 3000 liefdeliedjes.
Welke jongen zegt nee als hij een iPad 2 kan krijgen?quote:
Ja het is 10 uur s'ochtendsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke jongen zegt nee als hij een iPad 2 kan krijgen?
Die 3000 liefdesliedjes zijn dan een héél subtiele hint. Man, man, man, moet ik hier al het denkwerk doen?
Morgen gaat het helemaal lastig worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:29 schreef fs180 het volgende:
"vandaag was hij niet op school, morgen weer proberen"
Ik ben 4 uur extra op school gebleven, was om 11 uur al uit (niet om op hem te wachten, maar om met vrienden die tussen uren hebben te chillen enzoow). En ik heb hem gewoon nergens gezien! Aarghhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:29 schreef fs180 het volgende:
"vandaag was hij niet op school, morgen weer proberen"
En ik ben pas 2 weken singlequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:28 schreef Baalhaar het volgende:
Damn waren meiden altijd maar zo wanhopig
Uit deze relatief nutteloze post begrijp ik dat je de afgelopen zes minuten goed benut hebt een de jongen in kwestie een berichtje gestuurd hebt?quote:
Er zijn altijd nog een stuk of 30 willekeurige FOK!kers die je wel uit de brand willen helpen.quote:
Via Facebook contact op nemen is wel héél wanhopig, zo erg ben ik nog net niet (misschien wel over een paar uur :"D)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uit deze relatief nutteloze post begrijp ik dat je de afgelopen zes minuten goed benut hebt een de jongen in kwestie een berichtje gestuurd hebt?
Berichtjes sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uit deze relatief nutteloze post begrijp ik dat je de afgelopen zes minuten goed benut hebt een de jongen in kwestie een berichtje gestuurd hebt?
Bloedkankertjehemel beste mensen, het alternatief is dat ze even naar hem toefietst, waar ze toch te laf voor is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Berichtjes sturen
Houd je in, Untitled, doe het niettttttt
Nee, untiteld durft dat wel, maar ze moet hem natuurlijk wel tegenkomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bloedkankertjehemel beste mensen, het alternatief is dat ze even naar hem toefietst, waar ze toch te laf voor is.
Beter iets dan niets, toch?
Ze moet alleen niet wachten. Nu actie = straks al kunnen rampetampen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee, untiteld durft dat wel, maar ze moet hem natuurlijk wel tegenkomen
volgende week gaat dat helemaal goed komen, ik heb er alle vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |