abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:02:17 #76
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_94528038
Haha ik ken deze situatie (dan met meisjes :@ ) ik ben er heel slecht in... :@

Wat ik wel soms doe is af en toe (dicht) tegen meisjes aan zitten als ik ze leuk vind :@
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_94528184
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef PizzaPepperoni het volgende:
untitled: Ja ik ben die jongen, zeg maar hoi en vraag me uit ;)
Oow, dan vind ik hem opeens niet meer leuk denk ik :@

AARGH raad de NAAM :'D
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
pi_94528305
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef Untiteld het volgende:
UPDATE: Aarghh, hij is gewoon al de hele tijd online op Facebook, ik wil 'hoi' zeggen, maar ik hou me in :'D
Beter gewoon niet tegen hem praten op Facebook en hem eerst maar op school oid. aanspreken.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef trolololo het volgende:
Haha ik ken deze situatie (dan met meisjes :@ ) ik ben er heel slecht in... :@

Wat ik wel soms doe is af en toe (dicht) tegen meisjes aan zitten als ik ze leuk vind :@
Dat doe ik ook altijd, dan ga ik zo achter het meisje staan en dan laat ik haar heel voorzichtig mijn harde toempeloeris voelen. Meestal begrijpen ze de hint dan wel en soms heb ik dan geluk dat ze nog dichter tegen mij aan gaat staan omdat dat ze het wel fijn vind :@
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:11:34 #79
297583 trolololo
pi_94528618
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd, dan ga ik zo achter het meisje staan en dan laat ik haar heel voorzichtig mijn harde toempeloeris voelen. Meestal begrijpen ze de hint dan wel en soms heb ik dan geluk dat ze nog dichter tegen mij aan gaat staan omdat dat ze het wel fijn vind :@
Ja dat kan natuurlijk ook :')

Ik meestal iets subtieler *;
Verder ben ik er wel erg dol op als een meisje mooie (maar niet overdreven) inkijk heeft :9~ :@
pi_94528735
Je moet je vuist een paar keer in zijn smoel planten, om hem te laten merken dat jij de broek aan hebt in deze potentiële relatie.
pi_94528883
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef trolololo het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk ook :')

Ik meestal iets subtieler *;
Verder ben ik er wel erg dol op als een meisje mooie (maar niet overdreven) inkijk heeft :9~ :@
Ik vind juist meisjes met kleine borstjes wel leuk, wel dat als je achter haar staat en je kijk naar beneden dat je zo toch een beetje naar binnen kan kijken en zo :@
Helemaal geweldig als ze dan haar schouders een beetje naar voren doet en haar bh'tje losjes komt te zitten, soms kun je dan de mooie kleine tepeltjes zien :9~ echt verliefd O+
pi_94529100
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Wie het als eerst doet wint (:
Ik had me voorgenomen het te doen, was ze er niet. Maakt me niet uit wie wint. We kunnen ook allebei winnen. :P
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:22:24 #83
297583 trolololo
pi_94529248
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vind juist meisjes met kleine borstjes wel leuk, wel dat als je achter haar staat en je kijk naar beneden dat je zo toch een beetje naar binnen kan kijken en zo :@
Helemaal geweldig als ze dan haar schouders een beetje naar voren doet en haar bh'tje losjes komt te zitten, soms kun je dan de mooie kleine tepeltjes zien :9~ echt verliefd O+
Nou dat dan misschien weer niet, ik hou meer van de tussenmaat
pi_94529287
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

dito
pi_94529519
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef luxs het volgende:

[..]

dito

En we gaan weer ontopic.
Update van Ts hoe het nu gaat?
pi_94529648
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Dimens het volgende:

Update van Ts hoe het nu gaat?
Mijn ziel sterft langzaam af terwijl ik Natuurkunde leer en hoop dat er morgen een 'moment' komt :@
pi_94529844
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Mijn ziel sterft langzaam af terwijl ik Natuurkunde leer en hoop dat er morgen een 'moment' komt :@
Je hebt hem nog niet gesproken via Facebook toch?
Zo lang je dat maar achter je laat, natuurlijk wel antwoorden als hij een gesprek met jou begint. Dat is helemaal positief ^O^
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:33:38 #88
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94529923
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Geef de geniale oplossing waarmee ik me niet ongemakkelijk voel en ik zeker een date krijg O+
Hoi, neuken?
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:34:16 #89
297583 trolololo
pi_94529975
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Welke klas? Welk niveau?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94530117
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef trolololo het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Welke klas? Welk niveau?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15. 2e, ben blijven zitten, Grrr. Wel Atheneum.

Jij? :D
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:37:29 #91
297583 trolololo
pi_94530173
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Untiteld het volgende:

[..]

15. 2e, ben blijven zitten, Grrr. Wel Atheneum.

Jij? :D
(sinds vorige week) 17 :D , 5e, Gymnasium (meh ik laat nog dit jaar Latijn vallen) :D

Ik wil nu eindexamen doen, heb het helemaal gehad met school...
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:16:35 #92
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_94532420
quote:

[..]

Geef de geniale oplossing waarmee ik me niet ongemakkelijk voel en ik zeker een date krijg O+
Die is er niet. Zolang hij je knap vindt kan je weinig fout doen.
Bedankt Hans.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:19:11 #93
297583 trolololo
pi_94532574
quote:

[..]

Onmogelijk...

Zit zelf al een tijdje met friendzone problemen... DAT IS PAS KUT -O-
pi_94533131
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef trolololo het volgende:

[..]

Onmogelijk...

Zit zelf al een tijdje met friendzone problemen... DAT IS PAS KUT -O-
Kun je uitkomen, maar dan voor een maand en daarna ben je ook geen vrienden meer :')
Gebeurde mij ;(
pi_94533414
Gewoon vragen. Is fucking kut en moeilijk om te doen maar is wel de enige fatsoenlijke manier. Geen domme versiertrucjes, hoogstens een beetje neggen. Ik sta ook op het punt om zoiets te doen... en schijt 'em hard!
pi_94533859
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef luxs het volgende:
Gewoon vragen. Is fucking kut en moeilijk om te doen maar is wel de enige fatsoenlijke manier. Geen domme versiertrucjes, hoogstens een beetje neggen. Ik sta ook op het punt om zoiets te doen... en schijt 'em hard!
Wat is neggen? En succes!
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:48:48 #97
297583 trolololo
pi_94534339
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:

[..]

Kun je uitkomen, maar dan voor een maand en daarna ben je ook geen vrienden meer :')
Gebeurde mij ;(
Je hebt met haar gehad voor een maand en toen ging het uit?

Ik heb dat verhaal zo vaak gehoord! :P

Maar ik denk ook niet dat als ik wat met haar krijg dat het een echte leuke relatie zou worden... (eerder saai) maar ze is gewoon zo leuk, en daar kan ik niks aan doen... misschien is het beste om te proberen 'als vriend/vriendin te zoenen' adviseerde iemand mij een keer, had diegene gedaan en daarna waren ze gewoon nog vrienden :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:49:32 #98
297583 trolololo
pi_94534375
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef luxs het volgende:
Moeilijk... ik durf ook niet snel een meisje te zeggen dat ik haar leuk vind... :@
pi_94534710
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef trolololo het volgende:

[..]

Je hebt met haar gehad voor een maand en toen ging het uit?

Ik heb dat verhaal zo vaak gehoord! :P

Maar ik denk ook niet dat als ik wat met haar krijg dat het een echte leuke relatie zou worden... (eerder saai) maar ze is gewoon zo leuk, en daar kan ik niks aan doen... misschien is het beste om te proberen 'als vriend/vriendin te zoenen' adviseerde iemand mij een keer, had diegene gedaan en daarna waren ze gewoon nog vrienden :')
Ja, ik had een maand met haar en toen ging het uit. Maar een slet is het wel, ze ging vreemd met een jongen waar ik al niet zulke goede gevoelens bij had.
Helaas fiets ik af en toe in de week dezelfde weg als haar en soms kom ik haar dan tegen. Dan krijgt ze van mij een vinger, als je vreemd gaat ben je gewoon niets meer. :{w
Zulke dingen kan ik echt boos worden, nu ook al aan alleen de gedachten. Dat ik er niet alleen mijn liefde mee kwijt ben geraakt maar ook mijn beste vriendin. Ik was echt close met haar en vertelde echt alles aan haar. Nu heb ik dat dus niet meer en dat doet best wel pijn. Nu vertel ik al die onzin aan willekeurige mensen die dit helemaal niet willen, daardoor ben ik ook weer mensen kwijt geraakt ;(
Sorry, emotionele bui nu :'(
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:03:15 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94535000
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ja, ik had een maand met haar en toen ging het uit. Maar een slet is het wel, ze ging vreemd met een jongen waar ik al niet zulke goede gevoelens bij had.
Helaas fiets ik af en toe in de week dezelfde weg als haar en soms kom ik haar dan tegen. Dan krijgt ze van mij een vinger, als je vreemd gaat ben je gewoon niets meer. :{w
Zulke dingen kan ik echt boos worden, nu ook al aan alleen de gedachten. Dat ik er niet alleen mijn liefde mee kwijt ben geraakt maar ook mijn beste vriendin. Ik was echt close met haar en vertelde echt alles aan haar. Nu heb ik dat dus niet meer en dat doet best wel pijn. Nu vertel ik al die onzin aan willekeurige mensen die dit helemaal niet willen, daardoor ben ik ook weer mensen kwijt geraakt ;(
Sorry, emotionele bui nu :'(
Open een topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')