In zo'n situatie komen is dus moeilijk :'Dquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zorg dat je in zo'n soort situatie terecht komt en dan ook echt een gesprek beginnen. Niet te lang wachten en gewoon doen
Het is best makkelijk om bij dezelfde bushalte te komen staan zonder dat je eigenlijk met de bus moet. Zorg dat je weet welke tijd hij de bus moet hebben en neem diezelfde bus en stap een paar haltes verder uit. In de bus kun je mooi een gesprek beginnen, je weet zijn naam dus vraag gewoon zoiets als "jij bent toch [insert naam] van school?". Hij zal natuurlijk ja zeggen, en daar heb je hem al een beetje. Stel hem zo nog twee of 3 vragen waar hij wel ja op moet zeggen, zo krijg je hem in een ja ritme.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:51 schreef Untiteld het volgende:
[..]
In zo'n situatie komen is dus moeilijk :'D
Hij gaat dus niet met de bus, maar hij fietst. Gezonde jongen (:quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is best makkelijk om bij dezelfde bushalte te komen staan zonder dat je eigenlijk met de bus moet. Zorg dat je weet welke tijd hij de bus moet hebben en neem diezelfde bus en stap een paar haltes verder uit. In de bus kun je mooi een gesprek beginnen, je weet zijn naam dus vraag gewoon zoiets als "jij bent toch [insert naam] van school?". Hij zal natuurlijk ja zeggen, en daar heb je hem al een beetje. Stel hem zo nog twee of 3 vragen waar hij wel ja op moet zeggen, zo krijg je hem in een ja ritme.
Na een leuk gesprek te hebben gehad vraag je of hij misschien iets met je wilt doen en omdat jij hem in dit ja ritme hebt gebracht is de kans groter dat hij weer ja zal zeggen.
Moet lukken lijkt mij?
Je kan het beter iets anders aanpakken. Een 'ja-ritme' is not done, veel te kortaf. Je moet juist open vragen stellen. (waar je niet alleen met ja/nee op kunt antwoorden). Zo dwing je hem meer te vertellen. Dan geef je hem meer gelegenheid om te praten en heb je dus een grotere kans op een leuk gesprek.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is best makkelijk om bij dezelfde bushalte te komen staan zonder dat je eigenlijk met de bus moet. Zorg dat je weet welke tijd hij de bus moet hebben en neem diezelfde bus en stap een paar haltes verder uit. In de bus kun je mooi een gesprek beginnen, je weet zijn naam dus vraag gewoon zoiets als "jij bent toch [insert naam] van school?". Hij zal natuurlijk ja zeggen, en daar heb je hem al een beetje. Stel hem zo nog twee of 3 vragen waar hij wel ja op moet zeggen, zo krijg je hem in een ja ritme.
Na een leuk gesprek te hebben gehad vraag je of hij misschien iets met je wilt doen en omdat jij hem in dit ja ritme hebt gebracht is de kans groter dat hij weer ja zal zeggen.
Moet lukken lijkt mij?
Er zijn toch wel andere dingen waar je met hem mee kunt gaan zeg maar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hij gaat dus niet met de bus, maar hij fietst. Gezonde jongen (:
Niet mee eens, een gesprek beginnen met drie of vier keer ja zeggen is juist goed. Daarna een goed gesprek met veel open vragen en zo. Niets zo positief als het woord jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je kan het beter iets anders aanpakken. Een 'ja-ritme' is not done, veel te kortaf. Je moet juist open vragen stellen. (waar je niet alleen met ja/nee op kunt antwoorden). Zo dwing je hem meer te vertellen. Dan geef je hem meer gelegenheid om te praten en heb je dus een grotere kans op een leuk gesprek.
Ik weet toch niet wanneer en waar hij de bus neemt? :'Dquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Dimens het volgende:
Er zijn toch wel andere dingen waar je met hem mee kunt gaan zeg maar?
fiets met hem mee danquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer en waar hij de bus neemt? :'D
Je kan toch ook iets anders als de bus gebruiken, fiets je met hem mee richting zijn huis en zeg je dat je richting een vriendin gaat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer en waar hij de bus neemt? :'D
Waarom doet mij dit denken aan de jaren op de middelbare school waar minderjarige meisje je niet aan durven te kijken en je stiekem aanbidden maar te verlegen zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ja maar het was in een smal gangetje bij de kluisjes tussen de dringende bruggers, het had best gekunt, en van zo dichtbij had ik gewoon even de neiging om hem aan te raken :'D
Ik vind 'hoi' zeggen tegen een persoon die je niet echt kent ook een beetje raar
TS is 15.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom doet mij dit denken aan de jaren op de middelbare school waar minderjarige meisje je niet aan durven te kijken en je stiekem aanbidden maar te verlegen zijn?
3 of 4 keer zo'n vraag gaat awkward klinken...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Dimens het volgende:
Niet mee eens, een gesprek beginnen met drie of vier keer ja zeggen is juist goed. Daarna een goed gesprek met veel open vragen en zo. Niets zo positief als het woord ja
Ik zit in een zelfde situatie, verkapte tvp voor de tips.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:09 schreef Untiteld het volgende:
& Aaargghh, ik moet de hele tijd aan hem denken, terwijl ik hem geen eens ken ):
Gelul!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne, ga Atheneum doen. Ik heb Gymnasium gedaan, dat zuigt biggeballetjes. Je haalt dat gewoon niet zonder te leren.
Vooral als ze dan nog bij je vriendengroepje komen staan en daar blijven staan, niets zeggen of antwoorden, gewoon staanquote:
Als jij op haar afstapt stap ik op hem af, als we dan een blauwtje lopen kunnen we zeggen dat het een weddenschap was. (:quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik zit in een zelfde situatie, verkapte tvp voor de tips.(haar ipv hem
)
[..]
Gelul!![]()
Of als het niet lukt neem je elkaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Als jij op haar afstapt stap ik op hem af, als we dan een blauwtje lopen kunnen we zeggen dat het een weddenschap was. (:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of als het niet lukt neem je elkaar.
Ik ga het sowieso doen, maar ik weet nog niet hoe. Net als jij moeite met een goed gespreksonderwerp te bedenken, openingszin, of iets dergelijks. En welk moment ik het moet doen etc.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Als jij op haar afstapt stap ik op hem af, als we dan een blauwtje lopen kunnen we zeggen dat het een weddenschap was. (:
Oke oke sporry het spijt me sorry ik zal niet meer zoon grapje maken echt waar sorry stoute ik en zo.quote:
Wie het als eerst doet wint (:quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso doen, maar ik weet nog niet hoe. Net als jij moeite met een goed gespreksonderwerp te bedenken, openingszin, of iets dergelijks. En welk moment ik het moet doen etc.
Geef de geniale oplossing waarmee ik me niet ongemakkelijk voel en ik zeker een date krijgquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oke oke sporry het spijt me sorry ik zal niet meer zoon grapje maken echt waar sorry stoute ik en zo.
kan ik het goed maken?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Geef de geniale oplossing waarmee ik me niet ongemakkelijk voel en ik zeker een date krijg
Alsjeblieft een datequote:
Oja, jij was die jongen he? Oke je naam als je dezelfde naam hebt ben ik blij :'Dquote:
Oow, dan vind ik hem opeens niet meer leuk denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef PizzaPepperoni het volgende:
untitled: Ja ik ben die jongen, zeg maar hoi en vraag me uit
Beter gewoon niet tegen hem praten op Facebook en hem eerst maar op school oid. aanspreken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef Untiteld het volgende:
UPDATE: Aarghh, hij is gewoon al de hele tijd online op Facebook, ik wil 'hoi' zeggen, maar ik hou me in :'D
Dat doe ik ook altijd, dan ga ik zo achter het meisje staan en dan laat ik haar heel voorzichtig mijn harde toempeloeris voelen. Meestal begrijpen ze de hint dan wel en soms heb ik dan geluk dat ze nog dichter tegen mij aan gaat staan omdat dat ze het wel fijn vindquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef trolololo het volgende:
Haha ik ken deze situatie (dan met meisjes) ik ben er heel slecht in...
Wat ik wel soms doe is af en toe (dicht) tegen meisjes aan zitten als ik ze leuk vind
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, dan ga ik zo achter het meisje staan en dan laat ik haar heel voorzichtig mijn harde toempeloeris voelen. Meestal begrijpen ze de hint dan wel en soms heb ik dan geluk dat ze nog dichter tegen mij aan gaat staan omdat dat ze het wel fijn vind
Ik vind juist meisjes met kleine borstjes wel leuk, wel dat als je achter haar staat en je kijk naar beneden dat je zo toch een beetje naar binnen kan kijken en zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook
Ik meestal iets subtieler![]()
Verder ben ik er wel erg dol op als een meisje mooie (maar niet overdreven) inkijk heeft![]()
Ik had me voorgenomen het te doen, was ze er niet. Maakt me niet uit wie wint. We kunnen ook allebei winnen.quote:
Nou dat dan misschien weer niet, ik hou meer van de tussenmaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind juist meisjes met kleine borstjes wel leuk, wel dat als je achter haar staat en je kijk naar beneden dat je zo toch een beetje naar binnen kan kijken en zo![]()
Helemaal geweldig als ze dan haar schouders een beetje naar voren doet en haar bh'tje losjes komt te zitten, soms kun je dan de mooie kleine tepeltjes zienecht verliefd
ditoquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind juist meisjes met kleine borstjes wel leuk, wel dat als je achter haar staat en je kijk naar beneden dat je zo toch een beetje naar binnen kan kijken en zo![]()
Helemaal geweldig als ze dan haar schouders een beetje naar voren doet en haar bh'tje losjes komt te zitten, soms kun je dan de mooie kleine tepeltjes zienecht verliefd
Mijn ziel sterft langzaam af terwijl ik Natuurkunde leer en hoop dat er morgen een 'moment' komtquote:
Je hebt hem nog niet gesproken via Facebook toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Mijn ziel sterft langzaam af terwijl ik Natuurkunde leer en hoop dat er morgen een 'moment' komt
Hoi, neuken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Geef de geniale oplossing waarmee ik me niet ongemakkelijk voel en ik zeker een date krijg
Hoe oud ben je? Welke klas? Welk niveau?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Mijn ziel sterft langzaam af terwijl ik Natuurkunde leer en hoop dat er morgen een 'moment' komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Welke klas? Welk niveau?15. 2e, ben blijven zitten, Grrr. Wel Atheneum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij?
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
(sinds vorige week) 17quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Untiteld het volgende:
[..]
15. 2e, ben blijven zitten, Grrr. Wel Atheneum.
Jij?
Die is er niet. Zolang hij je knap vindt kan je weinig fout doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Onmogelijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Kun je uitkomen, maar dan voor een maand en daarna ben je ook geen vrienden meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Onmogelijk...
Zit zelf al een tijdje met friendzone problemen... DAT IS PAS KUT
Wat is neggen? En succes!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef luxs het volgende:
Gewoon vragen. Is fucking kut en moeilijk om te doen maar is wel de enige fatsoenlijke manier. Geen domme versiertrucjes, hoogstens een beetje neggen. Ik sta ook op het punt om zoiets te doen... en schijt 'em hard!
Je hebt met haar gehad voor een maand en toen ging het uit?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je uitkomen, maar dan voor een maand en daarna ben je ook geen vrienden meer![]()
Gebeurde mij
Moeilijk... ik durf ook niet snel een meisje te zeggen dat ik haar leuk vind...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef luxs het volgende:
Gewoon vragen. Is fucking kut en moeilijk om te doen maar is wel de enige fatsoenlijke manier. Geen domme versiertrucjes, hoogstens een beetje neggen. Ik sta ook op het punt om zoiets te doen... en schijt 'em hard!
Ja, ik had een maand met haar en toen ging het uit. Maar een slet is het wel, ze ging vreemd met een jongen waar ik al niet zulke goede gevoelens bij had.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je hebt met haar gehad voor een maand en toen ging het uit?
Ik heb dat verhaal zo vaak gehoord!
Maar ik denk ook niet dat als ik wat met haar krijg dat het een echte leuke relatie zou worden... (eerder saai) maar ze is gewoon zo leuk, en daar kan ik niks aan doen... misschien is het beste om te proberen 'als vriend/vriendin te zoenen' adviseerde iemand mij een keer, had diegene gedaan en daarna waren ze gewoon nog vrienden
Open een topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ik had een maand met haar en toen ging het uit. Maar een slet is het wel, ze ging vreemd met een jongen waar ik al niet zulke goede gevoelens bij had.
Helaas fiets ik af en toe in de week dezelfde weg als haar en soms kom ik haar dan tegen. Dan krijgt ze van mij een vinger, als je vreemd gaat ben je gewoon niets meer.![]()
Zulke dingen kan ik echt boos worden, nu ook al aan alleen de gedachten. Dat ik er niet alleen mijn liefde mee kwijt ben geraakt maar ook mijn beste vriendin. Ik was echt close met haar en vertelde echt alles aan haar. Nu heb ik dat dus niet meer en dat doet best wel pijn. Nu vertel ik al die onzin aan willekeurige mensen die dit helemaal niet willen, daardoor ben ik ook weer mensen kwijt geraakt![]()
Sorry, emotionele bui nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |