Dus haar msn vragen heeft geen zinquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ze is heel lief
Ze wil een man worden voor mij zodat we kindjens kunnen maken en kunnen trouwen en dan zijn we voor altijd samenIk zou maar jaloers zijn als ik jou was
mehh nee denk het nietquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mehh nee denk het niet
Ze heeft immers al besloten
Nog chicks gehosseld op het terras?quote:
Deze stond in prinsipe na Anita en Ed. Was ook geen briljante genremix trouwens.quote:
Nee hele dag binnen gefoktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog chicks gehosseld op het terras?
prima, maar noem fout ventje dan niet kansloosquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Deze stond in prinsipe na Anita en Ed. Was ook geen briljante genremix trouwens.
ok dan doen wequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee hele dag binnen gefokt [ afbeelding ]
Donderdag middag naar het Neude ok?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Rebecca Black ook nog maar doen dan?
JA DAN BEN JE EEN HELTquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Het is geen vrijdag!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Sorry man. Ik kan je pijn ook niet verzachten denk ik nuquote:
Hehe hoezoquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Dat denk ik ook niet nee. Ik ga m'n verdriet maar even verdrinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Sorry man. Ik kan je pijn ook niet verzachten denk ik nu
maak ik geen sfeer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
Wat saai zeg, mensen die de sfeer maken zijn er niet... (op Beach na)
JE BOY IS HIERRRRquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
ok doei succes en sterktequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Ik ga m'n verdriet maar even verdrinken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
Ik voldoe aan de eisen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Gezocht: Een slanke jongedame met donker haar, maximale lengte van 1,75 en een leeftijd van minimaal 15, maximaal 20 jaar oud om samen met mij onder het genot van een biertje het tweede deel van Topchef en Dames ( en heren) in de dop te kijken.
He schatje, daar heb ik wel zin in -xxx-quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Gezocht: Een slanke jongedame met donker haar, maximale lengte van 1,75 en een leeftijd van minimaal 15, maximaal 20 jaar oud om samen met mij onder het genot van een biertje het tweede deel van Topchef en Dames ( en heren) in de dop te kijken.
Ik ben te jongquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
hihihiquote:
Jij altijd tijgah! Sal ik je daarna is effe walgelijk uit mekaar trekkuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
He schatje, daar heb ik wel zin in -xxx-
Hoi Klinkerquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
NEE VRIJDAG MISSCHIEN GEEN TISJEBOYSNUF
OA JA WEL VAN 15:00 TOT 16:00
Vieze poot.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij altijd tijgah! Sal ik je daarna is effe walgelijk uit mekaar trekkuh
Doe eens normalen tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
NEE VRIJDAG MISSCHIEN GEEN TISJEBOYSNUF
OA JA WEL VAN 15:00 TOT 16:00
Wanneer kom je nou hier wonen?quote:
Je bent altijd welkom, laat maar weten wanneer je komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja weet ik niet, wanneer ben ik welkom?
en ik dan? Wij gaan trouwen weet je wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja weet ik niet, wanneer ben ik welkom?
Maandagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
WAT KOMT NA ZONDAG WTF KOMT NA ZONDAG?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Okii!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom, laat maar weten wanneer je komt.
Maar dan kan ik toch wel wonen bij Ragboerrr?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
en ik dan? Wij gaan trouwen weet je wel.
Omdat Simon Cowellquote:
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okii!
[..]
Maar dan kan ik toch wel wonen bij Ragboerrr?
watwatwatwtawtatawquote:
Hoiquote:
COOLEN PAINTquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan zondag van 21:00 tot 22:00 aardig gek hoor
Geboren hater jweet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
watwatwatwtawtataweerst mn hart breken en daarna lachen?
hallohalloquote:
Het wordt lekker weer, het gaat richting de zomer. Misschien staat zomermeisje nu wel meer voor je open...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
watwatwatwtawtataweerst mn hart breken en daarna lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
ben niet de grootste nerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ITTTTSSSSSSSSSSS LAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BIGGEST NERD OF THE ROTTERDAM UNIVERSITY
Ok doe ze de gr gr van mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Onufriev het volgende:
Doei foks, ik ga naar beneje en daarna Dexter seizoen 5 uitzien
doeiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Onufriev het volgende:
Doei foks, ik ga naar beneje en daarna Dexter seizoen 5 uitzien
Je lekt op me, lul.quote:
Snuf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Van Snuf. of TISJEBOYSNUF?
Nog ff de 'grapjen' luisteren, ben schieuwnierig.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Beach het volgende:
sharr het is over tussen ons, ik eis dat je morgen de huissleutel terug geeft en je vieze sokken uit de wasmand haalt.
En de hond blijft hier.
Ditquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
1. Ik begrijp hem niet.
2. Het ging de snel
Rood shirt => doorvechten bij bloedquote:
Nog een keer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
1. Ik begrijp hem niet.
2. Het ging de snel
3. Dikke eekhoorn poepseks
wat heb jij altijd metquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Onufriev het volgende:
Jezus, ik knipperde 1 keer met mijn oren en de hele clue ontging me)))))))))
Dat is het enige waar je aan dacht dus. Mijn hart breken door te daten met iemand anders interesseert je nietquote:
Ditquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Neroje het volgende:
[..]
Rood shirt => doorvechten bij bloed
Bruine broek => doorvechten bij in de broek schijten
likt ie zo goed dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Beach het volgende:
sharr het is over tussen ons, ik eis dat je morgen de huissleutel terug geeft en je vieze sokken uit de wasmand haalt.
En de hond blijft hier.
quote:
Np, kan gewoon slapen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
Ok ik begrijp het nu. Ik moest niet lachen. Sorry
Snuf leeft in Afrika.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
GVD WANNEER GAAN WE NOU EENS AVONDETEN IK STERF VAN DE HONGER
Wil je een paar van mijn pringlesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
GVD WANNEER GAAN WE NOU EENS AVONDETEN IK STERF VAN DE HONGER
Eerst nog meer zuipenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Ragboer het volgende:
Normaal als ik gezopen heb sterf ik van de honger. Nu krijg ik helemaal niks weg.
Oh ja, jij gooit het op de barbecue en dan hoop je dat die Goudvis brandt in de hel.quote:
Nee man. Je weet terrasje, moet nog good-looking voor de dames blijven hé. Kan me dan niet klem zuipen.quote:
en hij wil dat ik vertrek naar het Andes gebergtequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh ja, jij gooit het op de barbecue en dan hoop je dat die Goudvis brandt in de hel.
Haha ik zag dat 1 keer. Ik schaamde me voor Nederland.quote:
Kwaliteitsradio vanmiddag zie ik net.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
Wat doen jullie in dit topic. 2 luisteraars
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha ik zag dat 1 keer. Ik schaamde me voor Nederland.
die gesprekken in dat huis zijn ongeveer net zo interessant als die op de fok forumsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha ik zag dat 1 keer. Ik schaamde me voor Nederland.
Ow, gaaf!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Lama443 het volgende:
[..]
die gesprekken in dat huis zijn ongeveer net zo interessant als die op de fok forums
Heb je wel eens Secret Story gezien? Kijken of je dat dan nog steeds zegtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Ragboer het volgende:
JE MOET JE NOOIT VOOR NEDERLAND SCHAMEN!NEDERLAND MIJN VADERLAND, IK ZAL JE NOOIT VERLATEN IN MOEILIJKE TIJDEN. HET LAND WAAR IK VAN HOU EN WAAR IK ZAL STERVEN.
We don't care.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kan iemand die negerin uit Topchef een nekschot geven?
Holy fuck wat word ik moe van dat mens!
ok danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
Gelijk de zwartjes hé!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens Secret Story gezien? Kijken of je dat dan nog steeds zegt
Kijk ik niet maar zal wel kut zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens Secret Story gezien? Kijken of je dat dan nog steeds zegt
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk ik niet maar zal wel kut zijn.
Maar even serieus, iedereen loopt altijd te klagen over Nederland. Maar ik hou van Nederland.![]()
Ja maar Utrecht is ook een leuke plaats om te wonenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar even serieus, iedereen loopt altijd te klagen over Nederland. Maar ik hou van Nederland.![]()
quote:
Yep, stomme hoer dat het is.quote:
Niet met ziektes schelden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yep, stomme hoer dat het is.
Legt ze een theedoek op een pan die op het vuur staat.
En dan gillen als dat ding in de fik vliegt..
Hoe kankerdom ben je dan??!
Ik ben een wereldburgerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel vaderlandslievend.quote:
Ik ook wel maar voel mij geen Nederlander ansicht ofzo. Meer een wereldburgerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel vaderlandslievend.
Komt door bierdrinkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef Ragboer het volgende:
Ik zie nu pas in de spiegel dat ik eigenlijk best wel een bolle toet heb.
Schattigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef Ragboer het volgende:
Op de cam anders niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef Ragboer het volgende:
Pics van je nieuwe kapsel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ben vandaag naar de kapper geweest. Misschien komt het daardoor.
Pics.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
pics dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
quote:
quote:
quote:
Jawel johquote:
grappig man HAHA, hij wordt steeds leuker!!!!!quote:
"ok dan"-clickquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
grappig man HAHA, hij wordt steeds leuker!!!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Terechte klacht.quote:
Shockwave plugin vastgelopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef sharr het volgende:
http://tinychat.com/ragboerskapsel
Ragboer, doe maar
dan moet ze leren rijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef mc-Piel het volgende:
Die Jenna van Dames in de dop is echt te stom voor woorden..
''Jaa en ik heb dus op dat paard gereden en m'n kutje deed helemaal pijn.
Mijn arme flamoes''
WAT kijk jij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef mc-Piel het volgende:
Die Jenna van Dames in de dop is echt te stom voor woorden..
''Jaa en ik heb dus op dat paard gereden en m'n kutje deed helemaal pijn.
Mijn arme flamoes''
jullie hoeven niet meteen zo boos te worden...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dames in de dop XXXquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen vind mij nu of een lekker ding of ze missen mijn lange haren...
Ik vind je een lekker ding.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen vind mij nu of een lekker ding of ze missen mijn lange haren...
quote:
quote:
Het spijt mij, ik dacht dat je een lurker wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen wat is deze, zo gemeen dit.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Het spijt mij, ik dacht dat je een lurker was!
nee dus, laat maar.quote:
Ik heb mijzelf nooit een neger genoemd, mensen trekken die conclusie puur vanwege mijn UI. Je denkt toch ook niet dat Patje een aziaat is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef Zokunen het volgende:
Ach Ragboer, witte chocolade mag tegenwoordig ook chocolade heten.
Misschien mag jij straks ook wel neger genoemd worden
Geen ruzie maken, het is lente.quote:
Klonen.quote:
Jij denkt dat ik uberhaupt serieus ben?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nooit een neger genoemd, mensen trekken die conclusie puur vanwege mijn UI. Je denkt toch ook niet dat Patje een aziaat is?
heerlijk nummer ditquote:
fixedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lente
Lamaatjes zijn zo lief.
Mp3 speler?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heerlijk nummer dit
ik draai hem grijs in de auto, maar ik ben de cd kwijt, even opnieuw branden dus
van wie was het nummer hiervoor?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heerlijk nummer dit
ik draai hem grijs in de auto, maar ik ben de cd kwijt, even opnieuw branden dus
Hoe is je vloer gegaan? Nog iets van mijn 60's herrie gehoord?quote:
Goed voor die klootzakquote:
Het begin van nieuw levenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lente
Lammetjes zijn zo lief.
Ja, ik vond alleen dr tweede album wat minderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heerlijk nummer dit
Ja idd, foto's van de vloer!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe is je vloer gegaan? Nog iets van mijn 60's herrie gehoord?
Mijn Hertog Jan-drinkende gabber.quote:
Tip. Vraag het niet man. Vraag het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe is je vloer gegaan? Nog iets van mijn 60's herrie gehoord?
nee, waar is die te bewonderen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef Graseter het volgende:
Peerke, heb je mijn nieuwe gitaar al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Dus toon na je show morgen iig even blijven hangen
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef mc-Piel het volgende:
Myraela heeft geen hart..
Wanneer ik Smegmanus betrap op racisme is dit haar reactie:
''Dan ga je in de FB klagen en niet aandachtshoeren met een nieuw topic. Faal van de mensheid.''
Jullie vinden mij geen faal van de mensheid toch![]()
?
Verwachte reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had ik ook een tijdje geledenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef Zokunen het volgende:
Sam ging vandaag opeens zeuren over activicatiemaar dat zal wel goed komen.
Heb besloten dat ik per show voor 1 iemand een nummer ga draaien in zijn/haar genre, toon is next met een metaal plaatje en ik weet lekker al welke
Toen had ik hem eraf gehaald en toen dezelfde versie opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het weer....![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef mc-Piel het volgende:
Myraela heeft geen hart..
Wanneer ik Smegmanus betrap op racisme is dit haar reactie:
''Dan ga je in de FB klagen en niet aandachtshoeren met een nieuw topic. Faal van de mensheid.''
Jullie vinden mij geen faal van de mensheid toch![]()
?
Verwachte reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
Thanks zusjequote:!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Peerke, is dat de naam van een Brabantse kamper ofzo?quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Peerke, is dat de naam van een Brabantse kamper ofzo?![]()
Peerke, is dat een naam?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Peerke, is dat de naam van een Brabantse kamper ofzo?![]()
In limboland worden 'Peters' vaak Peer of Peerke genoemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Peerke, is dat de naam van een Brabantse kamper ofzo?
Ik heb er ook geen logische verklaring voor.. maar het gebeurt!
ok dan!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
In limboland worden 'Peters' vaak Peer of Peerke genoemd.
3,1415926535897932384626433![]()
Peerke Van Gogh Veiling TilburgUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
IK WOON HEUL NIET IN LIMBO LAND!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ban/note of niet..quote:
OPKANKEREN MET JE KANKER OK DAN!
Niet schelden met ziektes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ban/note of niet..
OPKANKEREN MET JE KANKER OK DAN!Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Sharke.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
DJ draait leuke muziek
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
Vandaar ook de eerste zin..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat gekanker en kk in posts
Begin 't gewoon zat te worden. De boodschap moge duidelijk zijn.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
aha op die manierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vandaar ook de eerste zin..
Begin 't gewoon zat te worden. De boodschap moge duidelijk zijn.3,1415926535897932384626433![]()
boven de rivieren nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef Graseter het volgende:
Ik dacht dat in heel Nederland Peter naar Peer werd afgekort.
Maar ik luister wel naar peer
Juin uit Eigen Tuin!![]()
ik zeg: Doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef Graseter het volgende:
Ik wil gitaar spelen met mijn versterkers hard.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ik hoop niet dat je Appel van je achternaam heetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
boven de rivieren niet
Maar ik luister wel naar peer
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: