Dus haar msn vragen heeft geen zinquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ze is heel lief
Ze wil een man worden voor mij zodat we kindjens kunnen maken en kunnen trouwen en dan zijn we voor altijd samenIk zou maar jaloers zijn als ik jou was
mehh nee denk het nietquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mehh nee denk het niet
Ze heeft immers al besloten
Nog chicks gehosseld op het terras?quote:
Deze stond in prinsipe na Anita en Ed. Was ook geen briljante genremix trouwens.quote:
Nee hele dag binnen gefoktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog chicks gehosseld op het terras?
prima, maar noem fout ventje dan niet kansloosquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Deze stond in prinsipe na Anita en Ed. Was ook geen briljante genremix trouwens.
ok dan doen wequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee hele dag binnen gefokt [ afbeelding ]
Donderdag middag naar het Neude ok?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Rebecca Black ook nog maar doen dan?
JA DAN BEN JE EEN HELTquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Het is geen vrijdag!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Sorry man. Ik kan je pijn ook niet verzachten denk ik nuquote:
Hehe hoezoquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Dat denk ik ook niet nee. Ik ga m'n verdriet maar even verdrinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Sorry man. Ik kan je pijn ook niet verzachten denk ik nu
maak ik geen sfeer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
Wat saai zeg, mensen die de sfeer maken zijn er niet... (op Beach na)
JE BOY IS HIERRRRquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
ok doei succes en sterktequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Ik ga m'n verdriet maar even verdrinken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
Ik voldoe aan de eisen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Gezocht: Een slanke jongedame met donker haar, maximale lengte van 1,75 en een leeftijd van minimaal 15, maximaal 20 jaar oud om samen met mij onder het genot van een biertje het tweede deel van Topchef en Dames ( en heren) in de dop te kijken.
He schatje, daar heb ik wel zin in -xxx-quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Gezocht: Een slanke jongedame met donker haar, maximale lengte van 1,75 en een leeftijd van minimaal 15, maximaal 20 jaar oud om samen met mij onder het genot van een biertje het tweede deel van Topchef en Dames ( en heren) in de dop te kijken.
Ik ben te jongquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
hihihiquote:
Jij altijd tijgah! Sal ik je daarna is effe walgelijk uit mekaar trekkuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
He schatje, daar heb ik wel zin in -xxx-
Hoi Klinkerquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
NEE VRIJDAG MISSCHIEN GEEN TISJEBOYSNUF
OA JA WEL VAN 15:00 TOT 16:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |