Ga nu ook twijfelen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef soyChantal het volgende:
[..]
was dat wel gelukt? ik dacht dat t mis ging
Laura en Karim weten uit het boek van Guido dat hij op de tsunami zat. Karim had het op zijn minst kunnen proberen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens mij omdat niemand weet waarop flip heeft gedrukt.
Mooi thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt nog niet veel gemist Soury
Bart onder anderequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens nog steeds dat er een aantal via een castingbureau daar zijn gekomen
t kan dus ook zo zijn dat hij het al weetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik zei slimpie, hij moest eens weten hoe dicht hij bij het geheim zat.
zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
t kan dus ook zo zijn dat hij het al weet
Ik kijk inmiddels met een dikke knipoog. Scripting/sturing all over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
Duidelijk geacteert van maik, zeker opgelezen van zijn blaadje
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ze elkaars geheim weten maar niet op elkaar zullen drukken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ze elkaars geheim weten maar niet op elkaar zullen drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |