Misschien moet je een relatie aangaan met jouw geest, net zoals Abba met haar stalker is getrouwd...quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef mieknok het volgende:
Heb vanmiddag op werk alle verhalen zitten lezen (was rustig, schrok me wel kapot iedere keer als de telefoon ging). Hier mijn inbreng:
Mijn beste vriendinnetje van de lagere school woonde aan een afgelegen stuk van een dorpje, je moest altijd langs een keidonkere weg waar de huizen ver uit elkaar staan. Toen ik ongeveer 9 was werd ik nog gehaald en gebracht door mijn vader. Je rijd altijd over een brug, met op de hoek een bankje en picknicktafel. Op een avond werd ik opgehaald, we rijden over de brug, ik kijk opzij, en ik zie een oude man met een hond zitten. Wat oude kleren aan, hoed op, stok in zijn hand. Ik dacht nog, huh, die zit daar laat. Toen ik door de achterruit keek was hij weg... Heb niks gezegd tegen mijn pa...
Datzelfde vriendinnetje woonde in een hele oude 2gezinswoning uit 1800 ofzo. Ik heb heel vaak bij haar gelogeerd, en op zich was ik het huis gewend, overal kraken enzo. Maar dat is dus met haar hele familie in huis, dan hoor je ook overal huiselijke geluiden en voel je je wel ok. Toen ze me een keer vroegen om op te passen op het huis en de honden (was toen 20 ofzo) zei ik gelijk ja. En dat heb ik geweten. Mijn exvriend en ik sliepen in de slaapkamer van de ouders. Ze hadden al gezegd dat snachts vaak de stroom uitviel, en dan moet je beneden een schakelaar omzetten. De eerste nacht kon ik de slaap niet vatten, overal geluiden, had het gevoel dat we niet alleen waren. En ik ben een zeikerd, moet altijd snachts naar de wc. De wc zit beneden, naast de voordeur waar een megagroot raam in zit, dat uitkijkt via de tuin op een weiland, lekker met die lage mist snachts, brrr. Dacht altijd dat er iemand voor zou staan... Dus de eerste nacht moest ik plassen, wil het licht aandoen, doet het niet. Exvriend wakker gemaakt (ik ging echt niet in mijn eentje naar beneden de schakelaar omzetten) Samen naar beneden, hij schakelaar omgezet, ik geplast. Weer naar bed. Ineens hoor ik exvriend heel hard adem inhouden, ik schrik me de pleures, bleek het een muis te zijn die over zijn voeten liep... Gelukkig ben ik niet bang van muizenGebroken wakker geworden...
Savonds moest mijn ex even weg, hij zou ong 1,5 uur wegblijven. Dus ik ga tv kijken in de woonkamer, tv hard, hoefde ik geen rare geluiden te horen. Totdat ik 1 van de honden hele tijd naar boven zie staren. Ik doe het geluid zacht, hoor ik van rechts naar links voetstappen! In de slaapkamer van de ouders. Nou toen had ik het niet meer, ben echt niet angstig aangelegd, maar ik heb de honden en mijn mobiel (gelukkig had ik er net 1, 7 jaar geleden...) gegrepen en naar buiten gerend. Heb mijn ex gebeld dat hij moest komen! Toen hij er was niks aan de hand natuurlijk, maar hij vond het ook creepy, snachts weer niet al te best geslapen. Heb ook nooit meer op willen passen.
Op een verjaardag bij hun thuis enkele jaren later, was er een vriendin van mijn beste vriendin die paranormaal aangelegd was. Bleek wel wat te zitten in dat huis, hoe en wat hebben ze niet verteld, en ik hoefde het eigenlijk ook niet te horen![]()
Toen ik enkele jaren terug bij mijn (nu ook al ex)vriend bleef slapen, werd ik snacht wakker met het gevoel dat ik heel boos aangekeken werd, en toen ik het licht aandeed bleef dat gevoel. Ik maakte mijn ex wakker, hij keek even in het rond en zei, oh dat zal .... wel zijn. Vriend van hem was gestorven, en die gast was gek op mijn ex. Scheen dat ie wel vaker in buurt van ex rondhing en vriendinnetjes schrik aanjoeg. Naar spook.
Ik geloof best dat er meer is tussen hemel en aarde, al blijf ik er altijd wel aardig nuchter in. Zo van eerst zien en dan geloven. En als ik iets hoor, ga ik meestal eerst kijken (met heul groot mes, dat wel haha)
Zonder enige toevoeging was dat niet nodig geweestquote:
Dat met die radio is gewoon een sotring in je bereik...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef Geenkoekie91 het volgende:
Nou, na al die verhalen gelezen te hebben en de vorige 3 delen ook zal ik maar er wat posten.
Een aantal jaar geleden stonden we op een camping ergens in brabant. Op een gegeven moment ergens in juli, t was erg warm geweest. Ik liep met een meisje die ook op die camping stond mee om het hondje uit te laten langs een weg buiten de camping. Langs die camping had je een soort B-weg lopen. Ter hoogte van de camping was er nog een zij weg. Daar waren heen gegaan. Na een eindje lopen werd het ineens ijskoud en we dachten iets van een soort mist te zien. Nou we wisten niet hoe gauw we naar de Camping moeste. t hondje flipte ook helemaal.
Hier in de buurt fietste ik een tijdje geleden rond. en ter hoogte van de ’’Oude Kruising’’ zoals we altijd noemen, werd het ineens ijskoud, terwijl het midden in de zomer was. Schijnen ook nogal wat ongelukken gebeurd te zijn.
Oja en af en toe valt de muziek op me radio weg en ineens alleen maar ruis voor een paar seconde..
Mooie verhalenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:42 schreef Lost_Lenore het volgende:
Wel...da was het wel zo'n beetje....
jezusquote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef V.S.P. het volgende:
Blijkt de dag erna dat mn vriendin voor het slapen een harde klap in de gezicht uit het niets kreeg.
Wowquote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef RadioSlut het volgende:
Nu ik dat zo lees...
Een paar jaar geleden werd ik wakker, en besloot ik in bed een magazine te gaan lezen. Rechtop zitten enzo, je weet het wel. Opeens krijg ik uit het niets een enorme stomp tegen m'n hoofd. Zodanig dat m'n hoofd tegen de muur aanklapt. En raakte buiten bewustzijn.
Na weet ik veel hoe lang kwam ik weer bij bewustzijn, en ging weer rechtop zitten. Een kwartier later kreeg ik wéér een enorme stomp, en raakte weer buiten bewustzijn.
Ik weet nog steeds niet wie of wat het was.
Dit soort dingen niet, maar ik heb wel vaker gezien en gevoeld, die ik niet kan plaatsen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wow
Heb je dit soort dingen vaker?
Die stompen die je kreeg, zomaar uit het niets.quote:Op maandag 12 december 2011 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dit soort dingen niet, maar ik heb wel vaker gezien en gevoeld, die ik niet kan plaatsen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef Crocodi1e het volgende:
ALTIJD als ik verhalen over geesten en andere paranormale dingen lees krijg ik een brok in mijn keel en tranen in mijn ogenIs hier een verklaring voor?
Het bed stond aan het hoofdeind tegen het raam, die bijna niet openkan, juist vanwege m'n bed, links van mijn hoofd een bureau en rechts van mijn hoofd een muur.quote:Op maandag 12 december 2011 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die stompen die je kreeg, zomaar uit het niets.
Staat je bed tegen de muur of kan er iemand achter gestaan hebben?
Wat een afschuwelijke ervaring.
Maks is de vroegere schrijfwijze van Max?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Crocodi1e het volgende:
"Maks word een varkentje!" Riep hij.....
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Crocodi1e het volgende:
Ook een keer iets meegemaakt trouwens. Een droom, een verschrikkelijke droom. Was vorig jaar. Ik lag dus te slapen in bed. Opeens werd ik wakker (in de droom) ik was in een huis. Er waren rode pijlen op de muur. Ik volgde de pijlen. Uiteindelijk kwam ik in de kelder. Het stonk er verschrikkelijl. Naar de dood rook het. Het was pikkedonker. Opeens hoorde ik mijn naam. Het licht ging aan, wat ik zag wad verschrikkelijk. Ik zag gescalpeerde mensen aan het plafond hangen, dode honden en katten lagen op de grond. Ik draaide me om en zag een dunne, naakte man met lang haar. Hij had een varkenshoofd voor zijn kruis hangen. "Maks word een varkentje!" Riep hij.....
ik zou dat soort dromen laten verfilmen. Je hebt kennelijk een creatieve zij het ietwat zieke geest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Crocodi1e het volgende:
Ook een keer iets meegemaakt trouwens. Een droom, een verschrikkelijke droom. Was vorig jaar. Ik lag dus te slapen in bed. Opeens werd ik wakker (in de droom) ik was in een huis. Er waren rode pijlen op de muur. Ik volgde de pijlen. Uiteindelijk kwam ik in de kelder. Het stonk er verschrikkelijl. Naar de dood rook het. Het was pikkedonker. Opeens hoorde ik mijn naam. Het licht ging aan, wat ik zag wad verschrikkelijk. Ik zag gescalpeerde mensen aan het plafond hangen, dode honden en katten lagen op de grond. Ik draaide me om en zag een dunne, naakte man met lang haar. Hij had een varkenshoofd voor zijn kruis hangen. "Maks word een varkentje!" Riep hij.....
Serieus? Of troll?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
ik zou dat soort dromen laten verfilmen. Je hebt kennelijk een creatieve zij het ietwat zieke geest.
Niet zo heel serieus... Maar als je dit idee van jezelf hebt, zou ik zeker eens kijken of je er een verhaal over kunt schrijven.quote:Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Serieus? Of troll?
En wat is er ziek aan lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |