Je verdient bakken met geld, doe hem ons cadeau!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Daarom vind ik het zo klote dat niemand Homefront haalt. Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat heb ik ook, maar dan met crysis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Daarom vind ik het zo klote dat niemand Homefront haalt. Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten
Hoor ik hier iemand zeggen: "Pak een RPG en schiet zo wild mogelijk om je heen"?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten
En dat er heel episch Triple of Multikill in beeld komt te staan bij iedereenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze moeten er weer net als bij mw2 in doen dat je een emblem of title verdient door challenges te voltooien. Dat is een stukleuker dan al die piemels die je nu ziet
Dont get me started on dem shitmarkersquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen
Dat ding voelt helemaal niet aan als een sniper vind ik. Als je graag wil snipen speel je toch MW of MW2quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Met de L96A1 gaat het ook lekker alleen met de PSG1 hoort het eigenlijk 1 shot 1 kill te zijn toch? Dan vind ik het gewoon extreem raar dat ie 2 hitmarkers heeft en dan word ik vervolgens zelf kapot geschoten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ding voelt helemaal niet aan als een sniper vind ik. Als je graag wil snipen speel je toch MW of MW2
1 shot 1 kill voor een sniper is absolute overkill raak je iemand in zijn linker onder been en dan gaat hij neerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:36 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Met de L96A1 gaat het ook lekker alleen met de PSG1 hoort het eigenlijk 1 shot 1 kill te zijn toch? Dan vind ik het gewoon extreem raar dat ie 2 hitmarkers heeft en dan word ik vervolgens zelf kapot geschoten.
En terecht knivenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
M'n knifekills telde zojuist niet mee voor m'n killstreak...
De L69A1 is wel sterker volgens mij:quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
L96A1 is inderdaad sterker. In de filmpjes hierboven wordt het helemaal uitgelegd. Kort gezegd: PSG1 heeft een one shot kill als je iemand in zijn bovenlijf, nek en hoofd raakt. En de L69A1 heeft een one shot kill als je iemand in zijn bovenlijf, nek, hoofd, schouders en armen raakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef BzP het volgende:
L96A1 hoort sterker te zijn daarom is het een bolt action..
En een PSG1 een semi auto.
Net als de shotties, een spas is echt niet sterker als een stakeout maar wel semi auto.
Tenminste dit lijkt me logisch!
maar voor guitar hero heb je wel een console nodig hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef BzP het volgende:
Morgen stuur ik mn ps3 op...
Heb mn gitaar maar weer uit t stof gehaald hahah
Voor gitaar hero wel ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar voor guitar hero heb je wel een console nodig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |