wtfquote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef stoeptegel_ het volgende:
Je zou haast zeggen dat het geen bemanning in het onderstel heeft.
Of helemaal geen bemanning. Gezien het ontbreken van openingsluiken en geen
los machinegeweer op de koepel.
daar was ik al achter, maar zit te bedenken waar ik die koepel van ken.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef Pumatje het volgende:
Dat onderstel is zelfs van een Leopard.. a1/2/3/4 onderstel
aan u nogmaals de eer. Inspiratieloos atmquote:
eh... dat heeft de Gepard/cheetah ook.. is gewoon de stinger update.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef thesystem het volgende:
[..]
Verschil:
Tunguska heeft ook nog geleide raketten....
Een Sherman of Tiger heeft ook charme, en die uniformen van vroeger ook, maar ik ruil charme liever in voor doeltreffendheidquote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef Thaboel het volgende:
Fennek is een mooi voertuig hoor. Net wat tactieser mee op tetreden dan een prtl.
Alleen mist het wel charme natuurlijk
Vond het echt prachtig toen puma met z'n tankje langs mn slaap gebouw kwam crossen om even op de snelweg te toerenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef Mores het volgende:
[..]
Een Sherman of Tiger heeft ook charme, en die uniformen van vroeger ook, maar ik ruil charme liever in voor doeltreffendheid
no more maybequote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vond het echt prachtig toen puma met z'n tankje langs mn slaap gebouw kwam crossen om even op de snelweg te toeren
Vrijdag is de dag. Heb zelfs met mn AMO en presentatie bij jou onder de overkapping gedaan! Vaak genoeg stiekem zitten gluren als jullie bezig waren met de tanksquote:
onderstel van een T-72?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:42 schreef Pumatje het volgende:
even zomaar..
wat krijg je als je Oost en west combineerd! ?
[ http://img523.imageshack.us/img523/8232/img0040r.jpg (copy/paste deze link) ]
volgens mij niet. T84 heeft een ronde koepel, niet zo'n hoekige als op de pica. Of er moet allemaal extra ERA in de koepel verwerkt zijn, ipv erop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |