Wel van je accentquote:
Nee dat was ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had jij die Origineel Amsterdams aangevraagd eerder deze dag?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey dit nummer vind ik stiekem wel goed
Altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou papillion aanvragen maar die isal gerequest, door snuf denk ik
Kostte het zoveel moeite om aan te vragen dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had jij die Origineel Amsterdams aangevraagd eerder deze dag?
iK HEB DIT NIET AANGEVRAAGDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
SNUF!!
BILLENKOEK VOOR JOU JONGEMAN!!
Wel even de boodschap bekijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef mr-green het volgende:
jahoor straks ook nog Esmee Dentersik tune ff uit
Ik kreeg de hele tijd 404 op die verzoek sitequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kostte het zoveel moeite om aan te vragen dan?
Omdat alle tokkies zo graag dit huidig kabinet willenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom stuurt Nederland in godsnaam F16's naar Libië, net alsof dat nodig is?
Verjaardagen zijn sowieso overrated.quote:
TV Noord-Holland heeft de Eurokokquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
Nederland 3 is de enige nuttige zenderNaast RTV Rijnmond natuurlijk
ik hoop dat ik als ik jarig ben verjaardagsseks krijg van een leuk meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn sowieso overrated.
Ik bedoel, je bent uit de kut van je moeder gekomen, je weet er niks meer van, je wordt vanzelf een jaartje ouder en hoeft er niks voor te doen...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef Afroman het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Snuf.
Bericht:
Omdat hij homo is.
Groeten Afroman
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik hoop dat ik als ik jarig ben verjaardagsseks krijg van een leuk meisje poolse hoer
Gratis gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Popje-popje het volgende:
Snuf
Bericht:
TOP40 MUZAK DE GEKSTE GROETJENS VAN JE BOY SNUF.
en tv west pownt hard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
TV Noord-Holland heeft de Eurokok
Beter zelfs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ook prima zolang ik niet hoef te betalen
wat een kutkopquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
Nobody beats de Eurokok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kijk ik ook wel eensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
AT5 is de enige boeiende regio zender
lekker soppenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kijk ik ook wel eens![]()
Maar niet vanwege de boeiende programma's
Basta was altijd dramatischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kijk ik ook wel eens![]()
Maar niet vanwege de boeiende programma's
EN DAN NOG DAT SCHIJTNUMMER MET JATWERK ER INquote:
Schenkbaar alleen indien je blind bent als schenker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fotografisch hulpmateriaal![]()
ik zou het doen. Niet episch lekker maar zeker schenkbaar
RAYMONDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef Onufriev het volgende:
Krijgen we alle youtube'sterren' voorgeschoteld?
Staat rebecca black er ook in?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef Onufriev het volgende:
Krijgen we alle youtube'sterren' voorgeschoteld?
slechte reden ik vraag om een skipquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Snuf
Bericht:
Wie zou haar doen? Ik wel .
Eindelijk eens fatsoenlijke muziekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef Graseter het volgende:
Kijk toch eens wat ik net heb binnen gehaald.
[ afbeelding ]
Lees het bericht erbij straks maar evenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EN DAN NOG DAT SCHIJTNUMMER MET JATWERK ER IN
GEJAT VAN GROOTHEID ENNIO MORRICONE
SCHIJTMETALLICA!
Toen lag ik eeh ergensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees het bericht erbij straks maar even![]()
Ik heb net al portugal aangevraagd voor je, toen was je nergens te bekennen
Ik had ze al lang maar dan MP3.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eindelijk eens fatsoenlijke muziek
Fuck like rabbitsquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
MUTE![]()
Hoerenmuziek dit.
Aangevraagd door een niet-hoer overigens. Maar het is wel hoerenmuziek
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Popje-popje het volgende:
Huppelmuts
Bericht:
Voor mij, gewoon heel egoïstisch alleen voor mij. Dus jullie muten maar ofzo
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dus mijn chick riekwests komen niet meer?
Geen dj's die wilden draaienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:38 schreef Onufriev het volgende:
Waarom draait er niemand, of is het standaard tot 19.00 Drakjen
ik wil ookquote:
Wees blij dat het nog zo opgevuld is. Oorspronkelijk was het van 15-22u draakjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen dj's die wilden draaien![]()
Draak is eigenlijk laatste opvulmogelijkheid
Dat is wel heel ernstigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog zo opgevuld is. Oorspronkelijk was het van 15-22u draakje
Ik vind het altijd super leuk om te draaien, maar heb echt nooit tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
Heeft draakje nou de hele dag gedraaid of lijkt het maar zo?
Wel steeds minder animo voor dj's naar mijn idee
Awh jammerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het altijd super leuk om te draaien, maar heb echt nooit tijd
Ik vond 'm lekker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja haal hem maar van mute af schatjes
Jammer, zo weinig animoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog zo opgevuld is. Oorspronkelijk was het van 15-22u draakje
Online zijn betekent niet dat je automatisch tijd hebtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Jammer, zo weinig animo
Maar Snuf en Koelkast waren hele tijd online toch? Al snap ik ook wel dat jullie geen zin hebben om altijd mr te draaien.
Ik moest om 5 uur naar de kapper dus ik kon nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Jammer, zo weinig animo
Maar Snuf en Koelkast waren hele tijd online toch? Al snap ik ook wel dat jullie geen zin hebben om altijd mr te draaien.
eensquote:
Ik moet mijn pc herinstalleren, dan mijn muziek sorteren, dan kan ik weer uitzenden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Jammer, zo weinig animo
quote:
quote:
quote:
WTF GAAN JULLIE HATEN DEZE GOZER IS NOG DOMMER DAN EEN EEKHOORN MET DOWNSYNDROOMquote:
Welke dingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Snuf. het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag is dit echt een kutweekIk moet bijna huilen van al die dingen
KNUT IS DOODquote:
Jouw week begint maandag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Groenepannekoek het volgende:
Wat een meuk dat witte chocola
@ snuf
Mijn week begon maandag pas hoor
Oh jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
KNUT IS DOOD
MIJN FAVORIETE PIZZARIA IS FAILLIET EN IK HEB HET NUMMER MET PIJN IN MIJN HART UIT MIJN TELEFOON GEHAALD
Gossie, wat zal jij het nu zwaar hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
KNUT IS DOOD
MIJN FAVORIETE PIZZARIA IS FAILLIET EN IK HEB HET NUMMER MET PIJN IN MIJN HART UIT MIJN TELEFOON GEHAALD
Bij jou moet nog blijken of je zo slim bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
WTF GAAN JULLIE HATEN DEZE GOZER IS NOG DOMMER DAN EEN EEKHOORN MET DOWNSYNDROOM
Hoezoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij jou moet nog blijken of je zo slim bent.
Vreemde verzorger als die niet wilde paren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
zijn verzorger mocht niet meer bij hem en die ging toen ook dood, hij wilde niet paren, hij was helemaal alleen toen hij doodging
Ik heb een filmpje gezien van knut die sterftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh jaEr stond zo'n zielig stukje over Knut in de krant he
Hij is helemaal alleen doodgegaan, zijn verzorger mocht niet meer bij hem en die ging toen ook dood, hij wilde niet paren, hij was helemaal alleen toen hij doodging
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien van knut die sterft
Draak gaat er stipt om 19:00:00 uitquote:
Heb je het ook gezien?quote:
Op de seconde af?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draak gaat er stipt om 19:00:00 uit
Yepzquote:
quote:
Mooizo, doe ik de top40 :pquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik sta ook klaar voor straks
Onbekendere nummers van bekende artiesten dit keer
Ik heb het gezien ja. Hij bleef rondjes draaien. Deed me denken als het vorige hondje van mijn ouders. Die deed dat ook. Had een paar hersenbloedingen gehad.quote:
Elizequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zo prettig om even een fotografisch beeld bij mijn chick riekwests te doen
muziekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef StefanKollaart het volgende:
Willen we veel muziek of willen we veel gelul?
Ik laat het aan de rest. Ik moet zo naar een vergadering, dus zal er niets van horen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef StefanKollaart het volgende:
ditquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Groenepannekoek het volgende:
Jezus draak je laat ons wel leide tot 19:00 he
Veel gelulquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef StefanKollaart het volgende:
Eerst draait hij rondjes en dan opeens valt ie hard schreeuwend het water inquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik wil het niet zien ook, hoorde dat ze het overal hebben uitgezonden maar ik kijk nooit tv
Dat dusquote:
Ik zie hem staan op youtube maar ik durf soort van niet te kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst draait hij rondjes en dan opeens valt ie hard schreeuwend het water in![]()
Zo zielig!!
Ik moet ook maar eens gaan bedenken wat ik ga draaienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik sta ook klaar voor straks
Onbekendere nummers van bekende artiesten dit keer
Ik moet toch ook fappen en etenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Onufriev het volgende:
Snuf. draai eens wat vaker, ik zie je slechts 1x op het schema.
Ik eis een dagelijkse show van 2 uren!
DIT ZO QFT ENZOquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Onufriev het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAAAAAAAAAA DIE STEM![]()
Eerste keer dat ik stefan hoor![]()
Het is echt net naat
quote:
Ik wilde vandaag maar toen was het opeens al volquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Onufriev het volgende:
jij ookquote:
Ga niet haten dan jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goede muziek is
[..]
haii kan gebeuren ja![]()
Bij Sharrelien geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lekker, maar ik heb leuke dingen gedaan
Ja maar die was voor de eerste quotequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat niet, zie mn PI dan!
Wat dan? ik vast ook in mijn dromen trouwens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lekker, maar ik heb leuke dingen gedaan
Dromenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat dan? ik vast ook in mijn dromen trouwens.
Ook voor jou hoorrrrrr, anders zou ik je niet quoten in hetzelfde berichtje gekkkkk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar die was voor de eerste quote
NICE, zo'n boom zou echt te gek zijn ik zeg je.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
DromenIk droomde dat er een boom in mn tuin stond waar Vans en All Stars aangroeiden.
Dromen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
DromenIk droomde dat er een boom in mn tuin stond waar Vans en All Stars aangroeiden.
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook voor jou hoorrrrrr, anders zou ik je niet quoten in hetzelfde berichtje gekkkkk.![]()
Met wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet luisteren
[..]
Naar het strand
Tevens ging het ook over de MTV Awards. Mijn dromen, ik doe iets verkeerd ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NICE, zo'n boom zou echt te gek zijn ik zeg je.![]()
Ooh ik dacht dat jullie alleen naar den haag gingen, dat is wat ze me vanochtend zei. Van je zusje moet je het hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet luisteren
[..]
Naar het strand
Sharr dusquote:
was vet lekker weer man, waar woon jij dat jij het koud vondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat jullie alleen naar den haag gingen, dat is wat ze me vanochtend zei. Van je zusje moet je het hebben..
Was het niet koud?
Nee, den haagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat jullie alleen naar den haag gingen, dat is wat ze me vanochtend zei. Van je zusje moet je het hebben..
Was het niet koud?
Kan gebeuren eh sahbiquote:
naatje_2quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAAAAAAAAAA DIE STEM![]()
Eerste keer dat ik stefan hoor![]()
Het is echt net naat
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi mc-PielHoi Japiee
Hoi Watertornado
quote:
Hoi! Zie je eigen ondertitel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi mc-PielHoi Japiee
Hoi Watertornado
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WaarheidMijn subwoofer maakte geen geluid te hoog allemaal
hehehequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WaarheidMijn subwoofer maakte geen geluid te hoog allemaal
snufje van zusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
Snuf: laat je zusje een account maken: Snusje.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]__! ze zei pas wel: moet ik ook op de foks? Maar ik zei nee dat is niet geschikt voor jou
Hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]__! ze zei pas wel: moet ik ook op de foks? Maar ik zei nee dat is niet geschikt voor jou
Echt wel, ik ga haar dan de hele dag hosselen voor jinglesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
Kan ze mij niet ff bellen op Skaip?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
SOWIESO VRIJDAG GEEN SNUF ZUSJE IN DE UITZENDING WANT ZE GAAT MORGEN NAAR LONDEN
Volgens mij is ze niet thuis.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Kan ze mij niet ff bellen op Skaip?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is net weggegaan hier, zal nog wel 1,5 uur duren dus.
Ok je hebt haar wel verschoont toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is net weggegaan hier, zal nog wel 1,5 uur duren dus.
Dan doe ik wel TISJEBOYKOELKAST met eindelijk goede muziek op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Snuf. het volgende:
O KUT VOLGENS MIJ KAN IK VRIJDAG HELEMAAL GEEN TISJEBOYSNUF MAKEN
Is ze zo snel tevredequote:Ze is net weggegaan hier, zal nog wel 1,5 uur duren dus.
hoihoihoihoiquote:
Oke dan sorry voor de grammarfailquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lever haar schoon en droog weer in, zoals de afspraak is.
En verschoond is met een d.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BTW heb je het geld al overgemaakt? Ik heb nog niets ontvangen. En ik hoorde dat er vorige keer wat dingen zijn gebeurd waarvoor extra betaald dient te wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Applequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
Zo en nu klaar hoor met die roosterzooi, ik wil zo mijn pc herinstalleren. Zou ik vanmiddag al doen.
wtf? ik geef het haar altijd gewoon meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BTW heb je het geld al overgemaakt? Ik heb nog niets ontvangen. En ik hoorde dat er vorige keer wat dingen zijn gebeurd waarvoor extra betaald dient te worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BTW heb je het geld al overgemaakt? Ik heb nog niets ontvangen. En ik hoorde dat er vorige keer wat dingen zijn gebeurd waarvoor extra betaald dient te worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wtf? ik geef het haar altijd gewoon mee
DE ^###^#^^@!!! IK WORD GEWOON OPGELICHT DOOR MIJN EIGEN FAMILIEquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wtf? ik geef het haar altijd gewoon mee
Ik zal een recuutje vragen de volgende keerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DE ^###^#^^@!!! IK WORD GEWOON OPGELICHT DOOR MIJN EIGEN FAMILIE
Ringtonequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik heb iets opmerkelijks gezien. Ik zag dat Fout Ventje op mijn telefoon stond. Dat was echt fantastisch.
Staat ie alquote:
Ga m zo even zoekenquote:
SVquote:
Topquote:
quote:
zittie lekkah?quote:
Hij was inderdaad heel zacht, heb m in sam al iets harder staan, maar beter dan dit gaat t niet worden :pquote:
hallon ik ookquote:
Bartjenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef Graseter het volgende:
hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef Graseter het volgende:
hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi
Ze is heel liefquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Beach het volgende:
Goudvis_ is Klinkerbotsing een beetje leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |