nieuwe topic was er binnen 10 seconden schatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon ook echt een half uur lopen hunten![]()
En dan nog zo lang over het topic doen ook.
Te lang. Kon binnen 8.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef utopie het volgende:
[..]
nieuwe topic was er binnen 10 seconden schat
Jij bent niet nieuw. Zie OP.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben nieuw hier, hoe kan ik luisteren?
Met je orenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben nieuw hier, hoe kan ik luisteren?
echt heh. ik ga liever op vakantie waar het koud is... ik hou niet van de zonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had het na een half uurtje wel weer gehad in die pokkezon
Dan heb jij de radio zeker uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met je oren
Teven saai hier + zeikmuziek ik ga bier drinken buiten![]()
oké. wat wil je nu dan? een lolly zodat je het kan vieren ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, da's waar
Ik viel vanmiddag in slaap in de zon trouwens
Idem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef utopie het volgende:
[..]
echt heh. ik ga liever op vakantie waar het koud is... ik hou niet van de zon
Je bent al een ginger.. en dan val je ook nog in slaap in de zonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, da's waar
Ik viel vanmiddag in slaap in de zon trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Er is nu op dit moment helaas geen live dj, maar wel een verzoekjesmachine. Je kunt je eigen verzoekjes indienen en die worden dan gedraaidquote:
Cultuurbarbaar, dit is Kraftwerkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef mc-Piel het volgende:
Ook even ingetuned en gelijk een request gedaan!
Ik word een beetje depressief van deze muziek!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je bent al een ginger.. en dan val je ook nog in slaap in de zon..
Zal je nog tegenvallen volgend jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ginger ik dan ben he
Ik had geriekwestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
Er is al 3 uur geen plaat aangevraagd, dus heb ik gewoon maar wat opgezet.
Ja daarna, er is echt de hele middag amper een plaat aangevraagd en ik werd gek van Anita Meyer en consorten, dus heb ik even een uurtje volgeplempt. Daarna gewoon weer de verzoekjens.quote:
Duidelijk: Ik word depressief van kraftwerkquote:
Oh okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja daarna, er is echt de hele middag amper een plaat aangevraagd en ik werd gek van Anita Meyer en consorten, dus heb ik even een uurtje volgeplempt. Daarna gewoon weer de verzoekjens.
Onbegrijpelijk. Luister je door kutspeakertjes ofzo? Dat je de helft niet hoort.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Duidelijk: Ik word depressief van kraftwerk!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Luister je door kutspeakertjes ofzo? Dat je de helft niet hoort.
Niemand haat op mijn 300 jaar oude Altec Lansing 2.1 set waarmee ik de ruiten van de buren eruit kan laten trillen!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Luister je door kutspeakertjes ofzo? Dat je de helft niet hoort.
Zet het harder dan. Kraftwerk is hèt begin van alle elektronische muziek geweest. Zonder kraftwerk waren er geen housevormen geweest en geen elektronische muziek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niemand haat op mijn 300 jaar oude Altec Lansing 2.1 set waarmee ik de ruiten van de buren eruit kan laten trillen!!!!![]()
Echt? Tevens lag mijn internet er even uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is nu op dit moment helaas geen live dj, maar wel een verzoekjesmachine. Je kunt je eigen verzoekjes indienen en die worden dan gedraaid
Jazekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Echt? Tevens lag mijn internet er even uit.
Haha, ik heb net al een stuk gewandeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Het is vandaag zulk mooi weer, dus weinig live dj's, maargoed, de verzoekjesmachine helpt ons de dag door
Dat stuur ik even via je DM, de url posten we namelijk niet ivm spamverzoekjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Haha, ik heb net al een stuk gewandeld.Hoe dien je een verzoek in?
Oke.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat stuur ik even via je DM, de url posten we namelijk niet ivm spamverzoekjes.
2 koprollen maken, dan op je linkerhand gaan staan en twee keer HELP roepen, dan komt het goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Haha, ik heb net al een stuk gewandeld.Hoe dien je een verzoek in?
Dat is de alternatieve methodequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
2 koprollen maken, dan op je linkerhand gaan staan en twee keer HELP roepen, dan komt het goed [ afbeelding ]
Whaha ja, luisteraars en dj's hebbe jingles ingesproken, die komen willekeurig langs. Vaak met heel aparte resultatenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef Yevoul het volgende:
Wat?Dit is zo'n goeie plaat om op te seksen?
Sorry, nieuw he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whaha ja, luisteraars en dj's hebbe jingles ingesproken, die komen willekeurig langs. Vaak met heel aparte resultaten
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
Dan moet je die jingle die hierna komt horen
Scheelt dat jij al 2 maanden dj bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk nieuw hier, weet ook nog niet helemaal hoe het werkt
Sssssttquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Scheelt dat jij al 2 maanden dj bent.
Leugens worden mij verteld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het deuntje heb ik er zelf in gedaan hoor, het wordt zonder muziek aangeleverdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Huppel na het LMN deuntje
ik moest grinniken
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk nieuw hier, weet ook nog niet helemaal hoe het werkt
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het deuntje heb ik er zelf in gedaan hoor, het wordt zonder muziek aangeleverd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede mix trouwens![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent een heel fout ventje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede mix trouwensHot damn that girl's on fire.
Ik zou niet weten wat ik moet doen, zoveel om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is op het lijf van Toon geschreven
Heb je al een verzoekje gedaan?
26.000 nummers maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:06 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik moet doen, zoveel om uit te kiezen.
Prima, ik gaat even kijken wanneer het allemaal kanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil jij nog draaien, we hebben echt een debiel groot gat (lees: bijna geheel lege avond)
Staat die niet nog op youtube?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:08 schreef utopie het volgende:
wie heeft die jingle van rond de 49 secondes nog? Ik wil 'm even luisteren..
weet niet. hij stond wel op youtubequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Staat die niet nog op youtube?
Ik ben bang dat iedereen het niet leuk gaat vinden of zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
26.000 nummers maar![]()
Doe maar gewoon wat je leuk vindt
Nou en. Dit is ook niks wat nu aan staatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen het niet leuk gaat vinden of zo.
Ja ga zelf een verzoek doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nou en. Dit is ook niks wat nu aan staat
Daar heeft iedereen schijt aan, dus gewoon doen. Alleen harde platen worden niet op prijs gesteld, dus geen harde rock en geen harde hardcore/style etc. Die mogen vanaf 22:00uquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen het niet leuk gaat vinden of zo.
Pak anders de laatste plaat waar je op gedanst hebt. Of de laatste plaat die in je hoofd zat.quote:
Nou en.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb ik toch allang al gedaan
Zit er niet bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pak anders de laatste plaat waar je op gedanst hebt. Of de laatste plaat die in je hoofd zat.
Maakt niet uit of de rest het kut vindt
Hupfelmutsjquote:
gast ik ga nu al vlakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mist nogal wat, want live is dit nog 100x leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |