vooral anaalquote:
Nee, ik zeg genoeg, maar toch, ik wil het netjes achterlaten en ook netjes behandeld zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel, maar zover heb jij het toch niet laten komen? Ik kreeg toch aardig het idee dat je regelmatig iets aankaartte en ze er vervolgens geen ruk mee deden ?
Wieeeeeeeeeeeeeeequote:
Ja het deed ook zo'n pijn dat ik het mes in mijn rug niet eens voeldequote:
Ik hoop het... en over 3 dagen, deur achter je dicht trekken en met goede moed aan je nieuwe baan beginnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zeg genoeg, maar toch, ik wil het netjes achterlaten en ook netjes behandeld zijn
Dat gaat nu wel lukken, denk ik zo.
Eerst nog vijf weken me vol inzetten voor FOK!. Zeker nu het zeker is dat we naar de E3 in L.A. gaan. Ik krijg het volgende maand en mei erg druk met afspraken regelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het... en over 3 dagen, deur achter je dicht trekken en met goede moed aan je nieuwe baan beginnen
dat klinkt heel erg tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst nog vijf weken me vol inzetten voor FOK!. Zeker nu het zeker is dat we naar de E3 in L.A. gaan. Ik krijg het volgende maand en mei erg druk met afspraken regelen
De boeking voor vlucht en hotel zijn iig gedaan voor wat crewleden, dus het belangrijkste is gedaan.
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het deed ook zo'n pijn dat ik het mes in mijn rug niet eens voelde
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst nog vijf weken me vol inzetten voor FOK!. Zeker nu het zeker is dat we naar de E3 in L.A. gaan. Ik krijg het volgende maand en mei erg druk met afspraken regelen
De boeking voor vlucht en hotel zijn iig gedaan voor wat crewleden, dus het belangrijkste is gedaan.
ja precies....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken het gevoel![]()
ik werkte bij een zaak en ik deed nooit iets werd gezegd toen ik weg was hebben ze 3 man aangenomen voor het "niets: wat ik deed
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja precies....
een half jaar later werd ik gebeld of ik terug wilde komen...
Zekers. Keulen vorig jaar was ook al erg veel werk, dus ik kan de vrije tijd goed gebruiken. Maar nu heb ik al ervaring met twee beursen (Keulen en Tokio), dus deze moet zeker lukkenquote:
Dat lijken me wel heerlijke telefoontjes. In dat geval zou ik ze echt keihard uitlachen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja precies....
een half jaar later werd ik gebeld of ik terug wilde komen...
zelfs dan had ik er niet over gepiekerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
idem hier met een verdubbeling van me salaris
Wanneer begin je bij je nieuwe werkgever dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers. Keulen vorig jaar was ook al erg veel werk, dus ik kan de vrije tijd goed gebruiken. Maar nu heb ik al ervaring met twee beursen (Keulen en Tokio), dus deze moet zeker lukken
Nee, ik ben ook niet in de modus om terug te komen. Het is klaar, eindstation gehaald, geen zin om een retourtje uit te zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs dan had ik er niet over gepiekerd
1 mei.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer begin je bij je nieuwe werkgever dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |