quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dat werkt wel, inderdaad.
Wij hadden voor Nederlands in het eerste jaar mijnheer Montanus (ja, zijn naam werd vaak verbasterd).. erg streng en bijna niemand mocht hem... alleen ik was een van de weinigen die vrijwel niets fout kon doen bij die man
.
En dan hadden we een docent Engels waarvan ik de naam kwijt ben. We moesten vijf boeken lezen en daar kregen we een mondeling over. Van een aantal klasgenoten die altijd zaten te kloten, en die hij niet mocht, hoorde ik dat ze met moeite een 6 hadden gehaald en dat hij erg op details in ging... toen kreeg ik mijn mondeling... dat ging ongeveer zo (maar dan in het Engels):
"Heb je alle boeken gelezen?"
"Ja" (ik zei maar niet dat ik alleen de samenvatting van de boeken had gelezen)
"Mooi, dat kunnen we het over belangrijkere zaken hebben. Hoorde ik jou nou laatst zeggen dat je ook het spel Atlantis speelt?"
"Ja, dat klopt..."
"Ah, ben je al daar en daar voorbij?"
"Al lang!"
"Goed, vertel me eens hoe je dat hebt gedaan, want ik zit hartstikke vast!"
Ik dus in het Engels uitgelegd wat hij moest doen... volgende les kwam hij naar me toe en zei:"Jij hebt wel een 8,5 verdiend voor je mondeling. Ik ben eindelijk langs die irritante bewaker!".
kan ik me best wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
ja, sorry, erg geïrriteerd geweest door al het gedoe op mijn werk.
logisch... hoe gaat het nu?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
pinguinquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
Drie.quote:
Nee maar dat hadden ze zelf al in je salaris laten blijken toch?quote:
Al jaren! Maar goed, ik heb het niet slecht als ik kijk naar mijn reizenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat hadden ze zelf al in je salaris laten blijken toch?
dat is mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef wel.o.k het volgende:
symp, voor de zaterdag middag
http://www.destentor.nl/r(...)t-deur-weer-open.ece
ik ken er 2quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is mooi
Ik ken iemand die ik daar wel een plezier mee doe
En bekijk het positief... je mag straks mooi aan een nieuwe uitdaging beginnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al jaren! Maar goed, ik heb het niet slecht als ik kijk naar mijn reizen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat hadden ze zelf al in je salaris laten blijken toch?
Daarom. Maar je gaat liever met een goed gevoel weg, en niet een "anaal genomen met een boomstam"-gevoel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En bekijk het positief... je mag straks mooi aan een nieuwe uitdaging beginnen
Aquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Voor welke? A B C ?
dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Maar je gaat liever met een goed gevoel weg, en niet een "anaal genomen met een boomstam"-gevoel.
Zit dat lekker zo'n boomstam?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat lijkt me ook.
Zo ben ik ook bij mijn vorige werkgever weggegaan
Nee dat snap ik ook wel, maar zover heb jij het toch niet laten komen? Ik kreeg toch aardig het idee dat je regelmatig iets aankaartte en ze er vervolgens geen ruk mee deden ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Maar je gaat liever met een goed gevoel weg, en niet een "anaal genomen met een boomstam"-gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |