nieuwe topic was er binnen 10 seconden schatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon ook echt een half uur lopen hunten![]()
En dan nog zo lang over het topic doen ook.
Te lang. Kon binnen 8.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef utopie het volgende:
[..]
nieuwe topic was er binnen 10 seconden schat
Jij bent niet nieuw. Zie OP.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben nieuw hier, hoe kan ik luisteren?
Met je orenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben nieuw hier, hoe kan ik luisteren?
echt heh. ik ga liever op vakantie waar het koud is... ik hou niet van de zonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had het na een half uurtje wel weer gehad in die pokkezon
Dan heb jij de radio zeker uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met je oren
Teven saai hier + zeikmuziek ik ga bier drinken buiten![]()
oké. wat wil je nu dan? een lolly zodat je het kan vieren ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, da's waar
Ik viel vanmiddag in slaap in de zon trouwens
Idem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef utopie het volgende:
[..]
echt heh. ik ga liever op vakantie waar het koud is... ik hou niet van de zon
Je bent al een ginger.. en dan val je ook nog in slaap in de zonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, da's waar
Ik viel vanmiddag in slaap in de zon trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Er is nu op dit moment helaas geen live dj, maar wel een verzoekjesmachine. Je kunt je eigen verzoekjes indienen en die worden dan gedraaidquote:
Cultuurbarbaar, dit is Kraftwerkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef mc-Piel het volgende:
Ook even ingetuned en gelijk een request gedaan!
Ik word een beetje depressief van deze muziek!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je bent al een ginger.. en dan val je ook nog in slaap in de zon..
Zal je nog tegenvallen volgend jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ginger ik dan ben he
Ik had geriekwestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
Er is al 3 uur geen plaat aangevraagd, dus heb ik gewoon maar wat opgezet.
Ja daarna, er is echt de hele middag amper een plaat aangevraagd en ik werd gek van Anita Meyer en consorten, dus heb ik even een uurtje volgeplempt. Daarna gewoon weer de verzoekjens.quote:
Duidelijk: Ik word depressief van kraftwerkquote:
Oh okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja daarna, er is echt de hele middag amper een plaat aangevraagd en ik werd gek van Anita Meyer en consorten, dus heb ik even een uurtje volgeplempt. Daarna gewoon weer de verzoekjens.
Onbegrijpelijk. Luister je door kutspeakertjes ofzo? Dat je de helft niet hoort.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Duidelijk: Ik word depressief van kraftwerk!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Luister je door kutspeakertjes ofzo? Dat je de helft niet hoort.
Niemand haat op mijn 300 jaar oude Altec Lansing 2.1 set waarmee ik de ruiten van de buren eruit kan laten trillen!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Luister je door kutspeakertjes ofzo? Dat je de helft niet hoort.
Zet het harder dan. Kraftwerk is hèt begin van alle elektronische muziek geweest. Zonder kraftwerk waren er geen housevormen geweest en geen elektronische muziek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niemand haat op mijn 300 jaar oude Altec Lansing 2.1 set waarmee ik de ruiten van de buren eruit kan laten trillen!!!!![]()
Echt? Tevens lag mijn internet er even uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is nu op dit moment helaas geen live dj, maar wel een verzoekjesmachine. Je kunt je eigen verzoekjes indienen en die worden dan gedraaid
Jazekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Echt? Tevens lag mijn internet er even uit.
Haha, ik heb net al een stuk gewandeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Het is vandaag zulk mooi weer, dus weinig live dj's, maargoed, de verzoekjesmachine helpt ons de dag door
Dat stuur ik even via je DM, de url posten we namelijk niet ivm spamverzoekjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Haha, ik heb net al een stuk gewandeld.Hoe dien je een verzoek in?
Oke.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat stuur ik even via je DM, de url posten we namelijk niet ivm spamverzoekjes.
2 koprollen maken, dan op je linkerhand gaan staan en twee keer HELP roepen, dan komt het goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Haha, ik heb net al een stuk gewandeld.Hoe dien je een verzoek in?
Dat is de alternatieve methodequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
2 koprollen maken, dan op je linkerhand gaan staan en twee keer HELP roepen, dan komt het goed [ afbeelding ]
Whaha ja, luisteraars en dj's hebbe jingles ingesproken, die komen willekeurig langs. Vaak met heel aparte resultatenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef Yevoul het volgende:
Wat?Dit is zo'n goeie plaat om op te seksen?
Sorry, nieuw he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whaha ja, luisteraars en dj's hebbe jingles ingesproken, die komen willekeurig langs. Vaak met heel aparte resultaten
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
Dan moet je die jingle die hierna komt horen
Scheelt dat jij al 2 maanden dj bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk nieuw hier, weet ook nog niet helemaal hoe het werkt
Sssssttquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Scheelt dat jij al 2 maanden dj bent.
Leugens worden mij verteld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het deuntje heb ik er zelf in gedaan hoor, het wordt zonder muziek aangeleverdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Huppel na het LMN deuntje
ik moest grinniken
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk nieuw hier, weet ook nog niet helemaal hoe het werkt
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het deuntje heb ik er zelf in gedaan hoor, het wordt zonder muziek aangeleverd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede mix trouwens![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent een heel fout ventje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede mix trouwensHot damn that girl's on fire.
Ik zou niet weten wat ik moet doen, zoveel om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is op het lijf van Toon geschreven
Heb je al een verzoekje gedaan?
26.000 nummers maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:06 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik moet doen, zoveel om uit te kiezen.
Prima, ik gaat even kijken wanneer het allemaal kanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil jij nog draaien, we hebben echt een debiel groot gat (lees: bijna geheel lege avond)
Staat die niet nog op youtube?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:08 schreef utopie het volgende:
wie heeft die jingle van rond de 49 secondes nog? Ik wil 'm even luisteren..
weet niet. hij stond wel op youtubequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Staat die niet nog op youtube?
Ik ben bang dat iedereen het niet leuk gaat vinden of zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
26.000 nummers maar![]()
Doe maar gewoon wat je leuk vindt
Nou en. Dit is ook niks wat nu aan staatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen het niet leuk gaat vinden of zo.
Ja ga zelf een verzoek doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nou en. Dit is ook niks wat nu aan staat
Daar heeft iedereen schijt aan, dus gewoon doen. Alleen harde platen worden niet op prijs gesteld, dus geen harde rock en geen harde hardcore/style etc. Die mogen vanaf 22:00uquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen het niet leuk gaat vinden of zo.
Pak anders de laatste plaat waar je op gedanst hebt. Of de laatste plaat die in je hoofd zat.quote:
Nou en.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb ik toch allang al gedaan
Zit er niet bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pak anders de laatste plaat waar je op gedanst hebt. Of de laatste plaat die in je hoofd zat.
Maakt niet uit of de rest het kut vindt
Hupfelmutsjquote:
gast ik ga nu al vlakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mist nogal wat, want live is dit nog 100x leuker
zo gaat het dan de hele nachtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:15 schreef utopie het volgende:
[..]
gast ik ga nu al vlakhoor die lach van huppelmuts int begin en opt einde
___
haha geniaal manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zo gaat het dan de hele nacht
en eggs die de hele tijd zit "gast, hou je bek effe, ennieweej"
Oh noesquote:
quote:
Lekker nummer man!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
dat hani nummer, met die hoge tonen
Wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet je is kijken wat er bij het volgende nummer bij staat
Ah zo. Ja sorry. Ik ben een noob.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Op de aanvraagsite, het bericht bij het volgende nummer
Het is meer dat ik nu hoofdpijn heb en intunede op die schrille tonen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker nummer man!
Hoe hoger hoe beter
De Bos - On the run
Daft Punk - Burning
Voor jou nummers om te ontwijken
Dag boontje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet eten en werken, kan ik net mijn verzoekje niet horen
Ja, ik ben hier pas net, ik dacht lekker gezelligggg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zijn allemaal als newb begonnen. Ik hang hier ook nog niet zo heel lang rond
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:25 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier pas net, ik dacht lekker gezelligggg.
Is het ook 14.gifquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:25 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier pas net, ik dacht lekker gezelligggg.
quote:Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Daar kun je niet requesten. Helaas doet de sitebeheerder er niks aan dat er een melding komt daarquote:
Zondagquote:
Leugens!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar kun je niet requesten. Helaas doet de sitebeheerder er niks aan dat er een melding komt daar
Wordt omgeroepenquote:
Ik ben een druk man!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fix het dan, ik heb het 2 weken geleden al gemeld.
Ik heb een eckte Laserdisc voor Karaokequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Karaoke is leuk.
Moet dat ook eens organiseren in de kroeg.
quote:
Okee thanks, ik zal m'n oren openhoudenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt omgeroepen, mag niet worden gepost (ivm spamverzoekjes)
Tijdens je ban had je genoeg tijdquote:
Komt direct na dit nummer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef Antilurker het volgende:
[..]
[..]
Okee thanks, ik zal m'n oren openhouden
Niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens je ban had je genoeg tijd
Wat is het verschil daarin dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een eckte Laserdisc voor Karaoke
DVD karaoke is
HUGE!quote:
www.retroforum.nlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.
Hou wel van die retro dingen.
Hoi Popjequote:
Ik ben wel trots op mijn applegeschiedenis topicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb er laatst gekeken, staan leuke dingen tussen.
Zeker in de retro game sectie.
Jeuzs, t wordt met de seconde ergerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DIT GVD JE SLOOPT MIJN NIEUWE SUBWOOFER
Ja idd ik wist niet wat het was en was het enige van Franz Ferdinandquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:32 schreef Goudvis_ het volgende:
Hoi
Dragems en Ajacied gefeliciteerd met jullie verjaardag geen idee of jullie het lezen maar ach
Tja, een schijtnummer remixen, kun je weinig mee he.quote:
bon appetitquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, een schijtnummer remixen, kun je weinig mee he.
Blijft een schijtnummer. Alleen nu met toffe geluidjes er door.
No way dat dit een officiële daft punk remix is trouwens.
Het is een behoorlijk tof nummerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, een schijtnummer remixen, kun je weinig mee he.
Blijft een schijtnummer. Alleen nu met toffe geluidjes er door.
No way dat dit een officiële daft punk remix is trouwens.
Is echt geen Daft Punk remix.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk tof nummer
Maar dit niet
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is echt geen Daft Punk remix.
Gewoon iemand die er scheurende elektronische geluidjes overheen heeft gepleurd.
quote:
Ik zou bijna jaloers op je wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:47 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Goudvis_
ga stinkenquote:
Popje heeft geluk met jouquote:
Zo niet wil je mij dan van 21 tot 22 zetten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh die, geen idee nog. Het is trouwens 3 uur.
Ik zeg nergens dat zij het wilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alsof ze dat wil, op een jochie van 17,5 die er uit ziet als een jochie van 12.
Denk het niet
Sowieso ik lijk minstens 15. Met bril 16quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alsof ze dat wil, op een jochie van 17,5 die er uit ziet als een jochie van 12.
Denk het niet
Ik heb hem net aangevraagd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ja en ook die sukkel die het ESF won 2 jaar ofzo terug
Wat een kutnummer was dat dan
Sopje sopjequote:
Neeee die niet, wel die andere tonightquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Snuf. het volgende:
WIE WIL VOOR MIJ HEARTBEAT VAN NICOLE SCHERZINGER EN ENRIEUQUE IGLESIAS AANVRAGEN ALVAST BEDANKT LUV YOU
Helaas heb ik mijn limiet al bereikt. Wat jammer nouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Snuf. het volgende:
WIE WIL VOOR MIJ HEARTBEAT VAN NICOLE SCHERZINGER EN ENRIEUQUE IGLESIAS AANVRAGEN ALVAST BEDANKT LUV YOU
Goeden muziekjenquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
Zo, de koptelefoon heb ik alvast voor als ik nog eens radio ga maken!
Begin maar vast met jingles maken en skypequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
Zo, de koptelefoon heb ik alvast voor als ik nog eens radio ga maken!
Als microfoon heb ik een Behringer ECM8000 maar ik weet niet of die toereikend is voor "praattoepassingen".quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin maar vast met jingles maken en skype
Waarom vraag je het dan aanquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
ValHallen
Bericht:
GOA
Misschien was hij in de war met dequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan aan
Wel een goed nummer
Rockiejj kan het door zijn webcam, dus dan moet dit zeker lukkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als microfoon heb ik een Behringer ECM8000 maar ik weet niet of die toereikend is voor "praattoepassingen".
Omdat het kanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan aan
Wel een goed nummer
Met nadruk op SHITquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Snuf
Bericht:
HARDE SHIT DIT
Hey jij daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
rick astley heb ik al tijden niet meer gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Hey jij daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankje
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoe vond jij mijn ajax taart, speciaal voor jou
Gesloten door smegmanusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef Goudvis_ het volgende:
hebben ajacied en dragems niet eens een verjaardagstopic?
Vlieg op met je bezemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wtf ga je haten zemmer vieze bezem kk sahgbi wholla met die bezem
Ik las gestolenquote:
Een vriend van me is Engelsman. Zijn familie woont in manchester. Zn broer is gisteravond in de boeien geslagen terwijl hij naar huis liep. Ze dachten dat hij een bank had overvallenquote:
Die weermanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
Nederland 3 is de enige nuttige zenderNaast RTV Rijnmond natuurlijk
Slotje is goed verjaardagscadeau.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Smemanus is streng
Maar hij is nieuwDus t geeft niet dat hij topic sloot
DISCOVERYquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
Nederland 3 is de enige nuttige zenderNaast RTV Rijnmond natuurlijk
KNETTER BAZINNENSPAMSLETquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef Onufriev het volgende:
Wie heeft dat ingesproken? Goeeedemorgen en welkom bij de verzoekjensautomaat...
Een eckte baasquote:
Ja leuk hequote:
Ik ook van jou en je afro hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:19 schreef Afroman het volgende:
Om Snuf. te helpen met trollen, heb ik ook een nummer voor hem aangevraagd
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:18 schreef Snuf. het volgende:
ALLE 14 JARIGE SLETJES KOM HIER EN IK NEUK JE HARD![]()
![]()
O wee als er straks Justin Bieber door mn speakers komtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:19 schreef Afroman het volgende:
Om Snuf. te helpen met trollen, heb ik ook een nummer voor hem aangevraagd
AFROMAN IK ZOU MAAR VAST IN DE SCHUILKELDER GAANquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
O wee als er straks Justin Bieber door mn speakers komt
En je punt is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
wth...
Ik lees iemand op twitter:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
O wee als er straks Justin Bieber door mn speakers komt
Geschiedenis leren in bad, dat al. ik ga toch ook niet in bad zitten met leerboeken, en dan vooral + bbquote:
Wat zijn jullie allemaal lief voor mij vandaagquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
voor snuf mn goeie vriend enzo
leren en multitasking 3.0quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
wth...
Ik lees iemand op twitter:
[..]
![]()
Hey dit nummer vind ik stiekem wel goedquote:
Nee jij brengt je tijd door met ons irriteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geschiedenis leren in bad, dat al. ik ga toch ook niet in bad zitten met leerboeken, en dan vooral + bb
Kijk mijn post danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
ik voel me een faalhaas omdat ik enrique iglesias leuk vind_!
O jij vindt het ook goed dan is het prima dat ik het ook tof vindquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey dit nummer vind ik stiekem wel goed
[..]
Nee jij brengt je tijd door met ons irriteren.
Ik herhaal: wat is je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |