Volgens mij de huizenmarkt. Ik ben er niet helemaal bij, sorry.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Waar had Sharon het net met Gerard over..... Iemand?
Over een uurtje gaat ie hier aan!quote:
Maar het blijft irritant, dus het mag elke keer weer gezegd wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daarin eerder een laatbloeier.
Geen van alle eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat je er nogal trots op bent dat je er ooit voor uit ben gekomen dat je pot bent. Of dat je het er heel moeilijk mee heb gehad toen je jonger was. Of dat je er mee zit dat ''in het echte leven'' het niet geaccepteerd wordt. 1 of 2 vd 3..
De duffe muts heeft haar ogen amper open......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
Laura: thuis kan ik niet tegen slaaptekort maar hier heb ik er helemaal geen last van. Sure.
Insecten hoeft voor mij niet, maar van mij mogen ze best wel eens een weekje op uien en pindakaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
idd laten ze maar es insecten vreten of bedorven vis of zo ,echt iets voor joanne
Ze deed me van meet af aan al aan Mona denken, maar dat gevoel wordt steeds erger.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daarin eerder een laatbloeier.
Dan gaat Joanna meteen naar huisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Insecten hoeft voor mij niet, maar van mij mogen ze best wel eens een weekje op uien en pindakaas.
Noodrantsoen, dat BB-element mogen ze er afaic zo snel mogelijk ingooien!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
Laura: thuis kan ik niet tegen slaaptekort maar hier heb ik er helemaal geen last van. Sure.
vind hetknap als ze er voor uit komt,warom je leven suiekem leiden voor zo een maatshappij die netjes oogt maar de werkelijkheid erger is als bij flodders?ben vast een zeker òvertuigt dat de loggers hier betere geheimen hebben als die lapzwansen in huisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat je er nogal trots op bent dat je er ooit voor uit ben gekomen dat je pot bent. Of dat je het er heel moeilijk mee heb gehad toen je jonger was. Of dat je er mee zit dat ''in het echte leven'' het niet geaccepteerd wordt. 1 of 2 vd 3..
zei ze dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
Ik ben hetero....denk wil je vast wel weten....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
vind hetknap als ze er voor uit komt,warom je leven suiekem leiden voor zo een maatshappij die netjes oogt maar de werkelijkheid erger is als bij flodders?ben vast een zeker òvertuigt dat de loggers hier betere geheimen hebben als die lapzwansen in huis
Grappig, van sommige mensen onthoud je bovenal hun klank. De "lach" van Chantal uit BB5 vergeet ik, vrees ik, nooit meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze deed me van meet af aan al aan Mona denken, maar dat gevoel wordt steeds erger.
Tnx! Ik miste het al in je profielquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben hetero....denk wil je vast wel weten....
Gna gna gna roddel roddel gna gna gna...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Grappig, van sommige mensen onthoud je bovenal hun klank. De lach van Chantal uit BB5 vergeet ik, vrees ik, nooit meer.
Ook de mijne... Joanna FTWquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nee hoor, die krijgt gewoon normaal eten. Want ze is het "lievelingetje".
eìentlijk niet nee,,een ben ik meer dan goed voorzien en twee vind ik dat iedereen zijn ofHaar leven moet kunnen leven,zo ver andere geen schade óndervindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben hetero....denk wil je vast wel weten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |