quote:
ohja spellingcheck even op nederlands gezetquote:
daar heb ik jullie voorquote:
Ok 1 comma toegevoegd.quote:
Jawel daar stond wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die koeienzin klopte in zijn geheel niet.
Kijkend naar de eerste 10 reacties, vanwege spelfouten en grammaticale fouten.quote:
Het proletariaat heeft gesproken!quote:
Bedankt voor de verduidelijking.quote:
Geen dankquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking.
ahw zijn vader en moeder niet thuisquote:
Lichtblauw zei de absurdist tegen de satiricus, of was het al donderdag.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:55 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Lichtblauw zei de absurdist tegen de satiricus, of was het al donderdag.
Het zit hem in de waterkeringquote:
Oh die kan leuk bij de verzameling, hebben jullie hem wel in mijn maat want die is niet erg gangbaar.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:04 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Een setje om je nagelriemen schoon te houden + slotje.
vijf ballen ik geloof er niks vanquote:
Vierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
vijf ballen ik geloof er niks van
vijf er zit er nog 1 achter het is namelijk augie de avatar van dinges maar ik denk toch dat het gefotosoept is.quote:
Tenzij aardbei.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
vijf er zit er nog 1 achter het is namelijk augie de avatar van dinges maar ik denk toch dat het gefotosoept is.
Morgen meer, dit topic is trouwens niet eens open op dit tijdstip, alleen tijdens kantoor uren en doordeweeks op donderdag!
Verworpen omdat aardbeien op vrijdag na 12 uur niet meer bereikbaar zijn.quote:
Ik heb daar op te zeggen, ik laat mij zomaar niet mij kostbare tijd te storen! Greet Walbers!! Daarom heb ik met terugwerkende kracht mij geen tijd gestoord aan mijn kostbare tijd. Ik hoop geen berichten meer te ontvangen van meneer Greet Walbers maar je weet het maar nooit, voor je het weet is het weer donderdag.quote:Hallo
* Laat ons uw kostbare tijd te storen, alstublieft! Van harte welkom om te bezoeken en een aantal items te kopen in onze e-shop.PC, televisie, camera, GPS, mobiele telefoon, MP3 / 4 en zo verder worden verkocht in ons bedrijf.
Wij verheugen ons op uw gunstige en snelle antwoord.Met vriendelijke groeten,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |