bron: http://www.outofhome-shop(...)edwongen-vegetarischquote:VPRO en Vara-personeel eet gedwongen vegetarisch
HILVERSUM - Vandaag is in de VPRO-kantine de operatie Cold Turkey gestart. Vijf dagen lang is in de kantine waar ook het personeel van de VARA, NTR en HUMAN luncht, geen vis of vlees verkrijgbaar.
Het personeel was van tevoren niet geïnformeerd over deze actie en de vaga-actie heeft dan ook voor de nodige reacties gezorgd op het Mediapark.
Volgens Lennart van der Meulen, algemeen directeur van de VPRO is het een ‘shocktherapie’. Volgens de directeur werkt ‘cold turkey’ het best, anders krijg je mensen niet om. De operatie is overigens een initiatief van enkele VPRO medewerkers en het kantinepersoneel. De actie wordt gedragen door de directies van de VPRO, NTR en Vara.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Wat een terrorisme. Ik zou gewoon 5 kilo spare-ribs meenemen de kantine in.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:52 schreef Ringo het volgende:
Grappig initiatief.
En ook hier blazen de meat-addicts weer hoog van de toren. Mensen, het is vijf dagen. En alleen voor Vara- en VPRO-personeel. Wees gerust. De tofu wordt jou heus niet door de strot gedouwd..
Nee. Ik vind vlees lekker. Maar er is niks mis met vegetarisch eten. Elke dag vlees eten is moderne barbarij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:54 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Verrekte knuppel.
Als ze de keuken uitbreiden tot meat-only sta je in een hoekje te jenken zeker.
Maar vijf dagen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:52 schreef Ringo het volgende:
Grappig initiatief.
En ook hier blazen de meat-addicts weer hoog van de toren. Mensen, het is vijf dagen. En alleen voor Vara- en VPRO-personeel. Wees gerust. De tofu wordt jou heus niet door de strot gedouwd..
Alsof vegetarisch eten niet lekker kan zijn. Dat is zo'n ontzettende boerenpaupergedachte.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Maar vijf dagen?
En niet door de strot geduwd? Dat wordt het dus juist wel op deze manier...
Bepaal jij wat lekker is tegenwoordig knul? En gelijk een oordeel klaar over boeren ook nog...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alsof vegetarisch eten niet lekker kan zijn. Dat is zo'n ontzettende boerenpaupergedachte..
Waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alsof vegetarisch eten niet lekker kan zijn. Dat is zo'n ontzettende boerenpaupergedachte..
Ah, een stempel drukken op je tegenstanders ipv inhoudelijk te reageren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:57 schreef Ringo het volgende:
Hardcore vleesvreters mogen wat mij betreft de verongelijkte gorilla uithangen, hoor. Als ze zich daardoor meer mens voelen...
Ha, je hormonen beginnen nu al te steigeren. Is het zo erg met je gesteld?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:58 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Bepaal jij wat lekker is tegenwoordig knul? En gelijk een oordeel klaar over boeren ook nog...![]()
Geen knip voor de neus is je post waard vriend. Wat een waardeloze argumentatie, alsof het verplichten van vegetarisch voedsel niet door de neus duwen is? Ik vind het ook lekker voor af- en toe maar 5 dagen lang kan ik lichamelijk niet verdragen.
Kun je het niet met argumenten winnen? Omdat je op deze manier op gevoelens in probeert te spelen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:57 schreef Ringo het volgende:
Hardcore vleesvreters mogen wat mij betreft de verongelijkte gorilla uithangen, hoor. Als ze zich daardoor meer mens voelen...
En waarom moet het dan op een dergelijke manier gebeuren....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alweer geen inhoudelijke reactie van je.. typerend voor dergelijke baasjes met een moderne meningquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ha, je hormonen beginnen nu al te steigeren. Is het zo erg met je gesteld?
Precies, of door het assortiment uit te breiden. Niet met dit soort ridicule statement-acties.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:00 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
En waarom moet het dan op een dergelijke manier gebeuren....
Als je dan toch mensen warm wilt maken voor vega eten doe het dan door luxe vega broodjes voor 1 euro te verkopen.
Dat denk jij...maar jij bent blijkbaar nu al niet meer in staat om inhoudelijk te reageren door met goede argumenten te komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:00 schreef Ringo het volgende:
Ha, de heilige vleeskoe is bij de horens gevat!
Nee dat is de vraag ook niet. Net zoals de zin in zijn geheel geen relevantie heeft voor dit topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef Ringo het volgende:
Je kan natuurlijk gewoon je broodje ham meenemen naar je werk. Geen hond die jou belet dat genoegzaam op te vreten. De vraag is alleen: waarom zou je dat doen?
wat is een rijsttafel nou zonder vlees?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Nee dat is de vraag ook niet. Net zoals de zin in zijn geheel geen relevantie heeft voor dit topic.
Je kunt ook een chinese rijsttafel meenemen naar je werk. De vraag is alleen: waarom zou je dat doen?![]()
Particuliere vereniging die aardig wat tonnen overheidsgeld ontvangt elk jaar knul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar bemoeien jullie je mee? Het gaat om een particuliere vereniging en zijn kantine en zijn personeel.
Heeft niets te maken met of het lekker is of niet. Er zijn zat dagen dat ik geen vlees eet. echter gaat het om het belerende hierin. Als het nou zou gebeuren omdat het vlees per ongeluk op de grond is gevallen hoor je mij niet zeuren. Het is echter niet aan een werkgever om te bepalen dat het beter is om geen vlees te eten. Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
We verdedigen de rechten van de arbeiders. Was de VARA er ook niet voor de arbeiders?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar bemoeien jullie je mee? Het gaat om een particuliere vereniging en zijn kantine en zijn personeel.
Ha, het overheidsgeldargument. Ik dacht al, waar blijft het.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef PfenisBaron het volgende:
Particuliere vereniging die aardig wat tonnen overheidsgeld ontvangt elk jaar knul.
Bedankt voor je bijdrage. Ik hoop echter niet dat je een man bent want dat mis je helaas het humor-gen zo te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef Farenji het volgende:
Jezus zeg, dit is gewoon een inbreuk op de fundamentele mensenrechten! Weet Amnesty International hiervan? Ik stel voor om een stille tocht te houden, als steun aan al die arme vpro'ers en vara'isten. Dat dit kan in Nederland!!!![]()
waar slaat dat nou weer op? ik mag toch wel bepalen wat ik zelf eet? ben ik dan meteen een vleesjunk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Ringo het volgende:
Het is juist een dergelijke actie die laat zien wat voor een vleesjunks de meeste mensen zijn. En er junken hier een aantal lekker mee.
Dan ga je toch voor WNL werken? Daar staan de bitterballen gewoon elke dag op tafel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met of het lekker is of niet. Er zijn zat dagen dat ik geen vlees eet. echter gaat het om het belerende hierin. Als het nou zou gebeuren omdat het vlees per ongeluk op de grond is gevallen hoor je mij niet zeuren. Het is echter niet aan een werkgever om te bepalen dat het beter is om geen vlees te eten. Dat bepaal ik zelf wel.
Ze krijgen toch gewoon te vreten? God wat zijn de arbeidertjes gauw van de leg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
We verdedigen de rechten van de arbeiders. Was de VARA er ook niet voor de arbeiders?
Ja en dus? Dit is geen discussie tussen vlees of vegetarisch voedsel knul, zie die nuance nou toch eens!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ha, het overheidsgeldargument. Ik dacht al, waar blijft het..
Vlees is duur en de productie ervan is zeer vervuilend. Twee kapitale redenen om vegetarisch te eten. Ook (juist) voor overheidsinstellingen.
Ha, het is een mensenrechtenkwestie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ja en dus? Dit is geen discussie tussen vlees of vegetarisch voedsel knul, zie die nuance nou toch eens!
De keuze heb je nog steeds. Je kanb je eigen vreten meenemen of buiten de deur gaan eten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met of het lekker is of niet. Er zijn zat dagen dat ik geen vlees eet. echter gaat het om het belerende hierin. Als het nou zou gebeuren omdat het vlees per ongeluk op de grond is gevallen hoor je mij niet zeuren. Het is echter niet aan een werkgever om te bepalen dat het beter is om geen vlees te eten. Dat bepaal ik zelf wel.
Is het ook niet, maar dit is geforceerd, kortzichtig en dwangmatig verplichten tot vleesonthouding. En dit wederom door hoge heren die zelf elke dag buiten de deur eten!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ze krijgen toch gewoon te vreten? God wat zijn de arbeidertjes gauw van de leg.
Niks mis mee om mensen met wat hulp iets bewuster te maken van de vlees en vis consumptie.
Je bent blijkbaar nog nooit op het mediapark geweest want dat wist je dat die snackbar om de hoek niet zo om de hoek is..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ha, het is een mensenrechtenkwestie..
Ga toch gewoon naar de snackbar om de hoek. Vijf dagen lang. En denk aan je hart.
ik denk dat ik meer groente eet dan de meeste mensen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Ringo het volgende:
Het is juist een dergelijke actie die laat zien wat voor een vleesjunks de meeste mensen zijn. En er junken hier een aantal lekker mee.
daar gaat het dus niet om.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De keuze heb je nog steeds. Je kanb je eigen vreten meenemen of buiten de deur gaan eten.
ik zou gaan voor biologische krokketten van scharrel/ vrije uitloop dierenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
ik denk dat ik meer groente eet dan de meeste mensen.
op een vrijdagavond snack ik voor de tv zo 2 kilo salade weg.
Ik eet daarnaast ook vrij weinig vlees (wel veel vis) maar op een dergelijke manier promoot je geen vegetarisch eten of maak je mensen bewust van de bio industrie.
er zijn veel betere manieren.
hang dan foto's uit de bio industrie naast de dampende kroketten of zo
Vegetariërs hebben ook de keuze om de smakelijke kroketjes te laten liggen. Of kunnen die dat niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De keuze heb je nog steeds. Je kanb je eigen vreten meenemen of buiten de deur gaan eten.
Blaat. Het is een actie van het kantinepersoneel welke draagvlak in de directie heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar dit is geforceerd, kortzichtig en dwangmatig verplichten tot vleesonthouding. En dit wederom door hoge heren die zelf elke dag buiten de deur eten!!
Onze eigenste bitterballenbrigadier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die pro-betutteling zijn![]()
Geen vlees, prima, maar dan ook geen halal vreten meer. Met zijn allen aan de tofu en bamboe stokjes, omdat vadertje Staat het wil, en jij als werknemer geen ruggegraat hebt en voorover buigt om de betutteling via de achterkant naar binnen te laten. Hoera
Ik zou het belerende gedrag van mijn werkgever gewoon niet accepteren. Dat is gewoon wagelijk en zijn taak niet. Tuurlijk mag je van alles aanbieden: gezonder eten, fietsvergoeding, fitness. Maar dit komt dichtbij dwingen, en dat hoort gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor WNL werken? Daar staan de bitterballen gewoon elke dag op tafel.
Ja dat kunnen ze dus wel, en ze willen andere motiveren dit ook te proberen. Rund. En elke autist die dan betutteling schreeuwt kan zijn broodje bal en frikandel bij de Febo gaan halen. Big deal.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vegetariërs hebben ook de keuze om de smakelijke kroketjes te laten liggen. Of kunnen die dat niet?
Ach gut. Want mensen worden vijf dagen lang uitgehongerd? Staan de kroketten en frikandellen zwart op wit in je CAO of zit je nu gewoon te zaniken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zou het belerende gedrag van mijn werkgever gewoon niet accepteren. Dat is gewoon wagelijk en zijn taak niet. Tuurlijk mag je van alles aanbieden: gezonder eten, fietsvergoeding, fitness. Maar dit komt dichtbij dwingen, en dat hoort gewoon niet.
De directie draagt het, maar daar is het helemaal niet tot stand gekomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zou het belerende gedrag van mijn werkgever gewoon niet accepteren. Dat is gewoon wagelijk en zijn taak niet.
Je komt ergens werken waar een kantine met een bepaald aanbod is. Dit is gewoon belerend en dat is walgelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach gut. Want mensen worden vijf dagen lang uitgehongerd? Staan de kroketten en frikandellen zwart op wit in je CAO of zit je nu gewoon te zaniken?
Ja, en? Dat krijgen ze om televisie te maken, en dat doen ze.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Particuliere vereniging die aardig wat tonnen overheidsgeld ontvangt elk jaar knul.
Dat is geen reden om daar willekeurig over te discussiëren. Er zijn werknemers die helemaal geen kantine hebben.quote:Bovendien staat het ons vrij te discussiëren over de belangen van willekeurige werknemers dacht ik zo
Doet niet terzake. Ze laten het toe en dat is hun taak niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De directie draagt het, maar daar is het helemaal niet tot stand gekomen.
Word je altijd gepest door de grote stoute ondernemer, daar aan de lopende band?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je komt ergens werken waar een kantine met een bepaald aanbod is. Dit is gewoon belerend en dat is walgelijk.
Dus als ze vlees toe laten doen ze belerend naar vegetarisch personeel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Doet niet terzake. Ze laten het toe en dat is hun taak niet.
Ontslag nemen omdat het eten in de kantine je niet aanstaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zou het belerende gedrag van mijn werkgever gewoon niet accepteren. Dat is gewoon wagelijk en zijn taak niet. Tuurlijk mag je van alles aanbieden: gezonder eten, fietsvergoeding, fitness. Maar dit komt dichtbij dwingen, en dat hoort gewoon niet.
Is er sprake van gedwongen voeding? Neus dichtgeknepen en hup, naar binnen met die falafel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat zou jij ervan vinden als je iedere dag verplicht een uur moet sporten op je werk? Is ook goed voor je en goed voor de maatschappij.
Nee, dat heet nou keuzevrijheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus als ze vlees toe laten doen ze belerend naar vegetarisch personeel?
Matig je toon eens knul. Het lijkt wel alsof jullie godvergeten bmw-paupers bij volledig gebrek aan argumentatie maar denigrerende teksten erin gooien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wordt je altijd gepest door de grote stoute ondernemer, daar aan de lopende band?
Grappig altijd, dat neerbuigende naar mensen die het niet met je eens zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Word je altijd gepest door de grote stoute ondernemer, daar aan de lopende band?
De directie heeft een paar hippies in dienst die 1 op de 52 weken mensen bewust wil maken en staat dit toe. Megaramp. Paniek. Wat een dictators. What's next????quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:26 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
net alsof de directie dit doet om mensen vegetarisch te krijgen, waarschijnlijk gewoon voor de publiciteit en het kijk ons eens hip meegaan met de mode
Ik verwachtte een argument dat wederom uitbleef. Vervelend mannetje ben je toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De directie heeft een paar hippies in dienst die 1 op de 52 weken mensen bewust wil maken en staat dit toe. Megaramp. Paniek. Wat een dictators. What's next????
Je krijgt heus geen straf als je de lunch in de kantine overslaat en je eigen meegenomen bammetjes met leverworst opeet hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Matig je toon eens knul. Het lijkt wel alsof jullie godvergeten bmw-paupers bij volledig gebrek aan argumentatie maar denigrerende teksten erin gooien.
Reageer eens op het voorstel van een uurtje sporten verplicht stellen dan?
het is gewoon een rare manier van bewust maken, ze hadden dit veel beter kunnen aanpakken, dat moet je zelf ook doorhebben... of je hebt het niet door of je bent te trots... ik gok het 2equote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De directie heeft een paar hippies in dienst die 1 op de 52 weken mensen bewust wil maken en staat dit toe. Megaramp. Paniek. Wat een dictators. What's next????
Net als dit voorstel zou je een uurtje sporten in een sportzaal kunnen invoeren voor mensen die dit willen. Als ze dit niet willen dan niet naar de sportzaal komen. Willen ze niet vegetarisch vreten, dan eten ze niet in de kantine.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Matig je toon eens knul. Het lijkt wel alsof jullie godvergeten bmw-paupers bij volledig gebrek aan argumentatie maar denigrerende teksten erin gooien.
Reageer eens op het voorstel van een uurtje sporten verplicht stellen dan?
Ik heb geen idee. Is het mogelijk voor de mensen om binnen hun half uurtje pauze naar een andere locatie te lopen waar ze wel kunnen krijgen wat ze willen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Is er sprake van gedwongen voeding? Neus dichtgeknepen en hup, naar binnen met die falafel?
Hystericus..
Bron dat er een snackbar om de hoek zit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze dus wel, en ze willen andere motiveren dit ook te proberen. Rund. En elke autist die dan betutteling schreeuwt kan zijn broodje bal en frikandel bij de Febo gaan halen. Big deal.
Vreemd, gezien je zelf geen enkel dragend argument gegeven hebt. Ik zie een hoop angstvallig geschreeuw om niks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik verwachtte een argument dat wederom uitbleef. Vervelend mannetje ben je toch.
Zoek toch eens de nuance vriend! Het intellect is weer ver te zoeken vandaag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je krijgt heus geen straf als je de lunch in de kantine overslaat en je eigen meegenomen bammetjes met leverworst opeet hoor.
Want je wordt er uit geflikkerd als je zelf brood meeneemt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bron dat er een snackbar om de hoek zit?
En om gedwongen te worden geen vlees te eten, tsja, dat is gewoon slecht, hoe dan ook.
Ah.. dus de kantine is er alleen voor mensen die willen eten wat de baas voorschrijft en anders moet je het zelf maar regelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Want je wordt er uit geflikkerd als je zelf brood meeneemt?
Ze kondigen de actie niet eens aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Want je wordt er uit geflikkerd als je zelf brood meeneemt?
Je hebt het over nuance, en vervolgens verviervoudig je de periode en breid je de actie uit als verplichting voor het hele land in je voorbeeld? genuanceerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Zoek toch eens de nuance vriend! Het intellect is weer ver te zoeken vandaag.
Wat nou als ze in de hele nederlandse horeca een vleesvrije maand zouden invoeren...? Je gaat akkoord omdat je geen straf krijgt?
Als ze dit willen ja. Randdebiel, dat ben je!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Net als dit voorstel zou je een uurtje sporten in een sportzaal kunnen invoeren voor mensen die dit willen. Als ze dit niet willen dan niet naar de sportzaal komen. Willen ze niet vegetarisch vreten, dan eten ze niet in de kantine.
Onaangekondigd. Stel je voor dat ze alleen nog maar broodjes varkensvlees verkopen. Hoe de moslims dan reageren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah.. dus de kantine is er alleen voor mensen die willen eten wat de baas voorschrijft en anders moet je het zelf maar regelen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En bron dat er een snackbar in de buurt van het Mediapark zit?
Dat zou een buitengewoon goed initatief zijn. Je mag er wat mij betreft ook een week van maken, of zelfs maar een dag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Wat nou als ze in de hele nederlandse horeca een vleesvrije maand zouden invoeren...? Je gaat akkoord omdat je geen straf krijgt?
Hitler zou het daar wel mee eens zijn in ieder geval!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat die er zit. Dus kan je vast wel even kijken op google (earth/maps) of er iets zit.quote:
100x ofzo ja. Dus als je 1 dag geen vlees krijgt (op een gedeelte van het mediaparkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Als ze dit willen ja. Randdebiel, dat ben je!
Ben je al eens op het mediapark geweest knuppel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |