Sorry! Ik wilde niet weer degene zijn zie met Griekse riemenpakjes en zulks meer kwam.quote:
Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sorry! Ik wilde niet weer degene zijn zie met Griekse riemenpakjes en zulks meer kwam.
Vage zin trouwens,
Ik las het net, we waren mooi op het verkeerde been gezet hè!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Thank god![]()
Pagan, ik heb gisteren Ondine gekeken, wat een mooie film
Ik zag na het posten pas dat zij was ingelogd, stom.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor
En als je het onder Strega's naam doet is zij degene met de reputatie.
Ik had nog nooit van deze film gehoord en ik had ook niet opgezocht waar ie over ging maar ben hem gewoon gaan kijken, heel tof.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik las het net, we waren mooi op het verkeerde been gezet hè!
Als je eens een film zoekt moet je maar een gil geven.
Grappig, dat had ik ook. Strega vroeg of ik deze kon downen, iets over een Silky, dus gewoon opgezet. Een beetje een sneak-preview dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van deze film gehoord en ik had ook niet opgezocht waar ie over ging maar ben hem gewoon gaan kijken, heel tof.
En ik heb Orphin ook nog liggen.
Hij was wel echt echt de moeite jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik ook. Strega vroeg of ik deze kon downen, iets over een Silky, dus gewoon opgezet. Een beetje een sneak-preview dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Was n.a.v. dit: VPRO en Vara-personeel eet gedwongen vegetarischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
De pups hebben net hun eerste duck experience gehad.
En tegen alle verwachtigen in vond Diaz het helemaal niks ( want drinken gaat veel sneller) en ging juist Noche echt uit het bakje slobberen
Ah gelukkig, geen duckiesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Duck is een merk KVV, kompleet vers voer, mijn eigen honden eten het ook.
Ze hadden lam en rijst
^^quote:
Een stuiterschaapjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef APK het volgende:
Maar lammetjes zijn ook wel zielig om op te eten.
[ afbeelding ]
Je mag mijn post niet mollenquote:
Nee Noche welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz een keer niet zoveel aangekomen
Jup. Ach, bekijk het van de zonnige kant... heeft ie meer klustijdquote:
omgquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Onze Poekie heeft een teenslipperfetish. Altijd gehad. Ze is uitzinnig vandaag, want de teenslippers zijn weer uit de kast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig zo'n katquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Onze Poekie heeft een teenslipperfetish. Altijd gehad. Ze is uitzinnig vandaag, want de teenslippers zijn weer uit de kast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lik jij ook wel eens aan teenslippers?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:53 schreef Muis006 het volgende:
ik heb er gewoon geen gevatte opmerking voor.
sjit! das ook voor het eerstquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]ik heb er gewoon geen gevatte opmerking voor.
Ieuwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lik jij ook wel eens aan teenslippers?
Het gaat de hele zomer door en ze doet het gerust een uur per dagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:53 schreef nokwanda het volgende:
@EliesWat een poes!
Kleine slippergeile Miep
Had toch gekundquote:
ja, sorry schatje. Na 1 april ben ik er heeeeeeele dagen weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja erg hekomt omdat jij, mijn muze, er zo weinig bent.
Ja,nogal. Baal vooral voor hem. Het was echt een tof bedrijf. Baloe mocht gewoon mee naar het werk enzo.quote:
Geweldigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Vamp
En ik ben goed gekeurd in het z-huis.
Buikomvang liep 2 wk achter maar het kindje was precies op de lijn dit keer
even beide plaatjes mailen naar dezwabber@fok.nl, komt alles goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef ElisaB het volgende:
Probleem... Ik heb een plaatje in zwart / wit (.jpg) en een plaatje in vele tinten groen en wit (eps). Het zwart van het eerste plaatje moet een van de tinten groen uit het eerste plaatje worden. Ik kan dat niet![]()
Help
de zwabber heeft heul geen FOK!-accountquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
even beide plaatjes mailen naar dezwabber@fok.nl, komt alles goed
Bij mij is het ook hetzelfde, maar niet erg genoeg om geen zin te hebben in eten. Heb jij wel minder zin om te eten vanwege de misselijkheid?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
hetzelfde en bij jou?
Ik zit nog te twijfelen of ik vanavond ga zwemmen morgen en do ga ik nl werken
Ben je ziek? Of stiekem ook zwangerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij mij is het ook hetzelfde, maar niet erg genoeg om geen zin te hebben in eten. Heb jij wel minder zin om te eten vanwege de misselijkheid?
Zwemmen is wel ontspannend voor je toch? Als dat zo is zou ik het zeker doen
Ik ben niet ziek en ook niet zwanger, gewoon misselijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of stiekem ook zwanger
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek en ook niet zwanger, gewoon misselijk.
* Mama_Mia gaat zich in een hoekje staan schamenquote:
Och laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
Hoe ging het met je decolletaaaaaaaage vandaag Oognip?
Ah joh, truffeltjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Och laten we het daar maar niet over hebbenHet was zo benauwd in het lokaal, maar ik durfde mijn winterjas niet uit te trekken omdat ik me zo schaamde haha
en mensen maar vragen of ik het niet warm had met mijn dikke winterjas en waarom ik hem niet uit deed
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Och laten we het daar maar niet over hebbenHet was zo benauwd in het lokaal, maar ik durfde mijn winterjas niet uit te trekken omdat ik me zo schaamde haha
en mensen maar vragen of ik het niet warm had met mijn dikke winterjas en waarom ik hem niet uit deed
Haha ja vast maar dan had ik me denk ik nog net iets onprettiger gevoeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah joh, truffeltje
Met je decolleté had je minder opgevallen dan met je jas aan denk ik
Ach ik had een nieuw hempje aan met een blouse er over (open dus), maar ik vroeg me af of dat niet te veel inkijk was voor schoolquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach ik had een nieuw hempje aan met een blouse er over (open dus), maar ik vroeg me af of dat niet te veel inkijk was voor schoolna wat overleg besloot ik hem aan te houden, zonder succes dus
Dat is trouwens het hempje die ik ooit ook bij jou aan had waar ik steeds aan zat te hijsen
Haha op dat moment was het je wel opgevallen want toen zei je nog "wat zit je vaak te hijsen"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]volgende keer inderdaad iets aandoen waar je je prettig in voelt
en dat was me niet eens opgevallen toen geloof ikdus het zou anderen vast ook niet echt opvallen
Haha echtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha op dat moment was het je wel opgevallen want toen zei je nog "wat zit je vaak te hijsen"
OMFGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ll zou zeggen: kapsalonnetje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb geen idee en geen zin om te koken
Oh bah nee dan ben ik na twee happen misselijkquote:
Ook gewoon met je poten middenin je voer gaan staan hèquote:
Friet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef sararaats het volgende:
Het was spaghetti bolonaise of hoe heet het ook al weer?
Doelde meer op de schrijfwijze van die spaghetti bolondingesquote:
Pasta!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef sararaats het volgende:
Doelde meer op de schrijfwijze van die spaghetti bolondinges
Bolognesequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Doelde meer op de schrijfwijze van die spaghetti bolondinges
Ik krijg ieder topic een ad over schaamlipcorrecties. Volgens mij hebben we een reputatie opgebouwd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Pagan het volgende:
Het gaat hier over teenslippers en ik krijg een add over schaamplipcorrectie.
![]()
Gisteren voor een tientje een "nieuwe" broodbakmachine gescoord bij de kringloop, nu staat hier een waldkornbrood te geuren en af te koelen. Strega's zelfgemaakte tomatensoep erbij en smullen maar.
Dit is onze derde, de anderen gaven allemaal kort na de garantieperiode de geest en ik had geen zin om weer een nieuwe te kopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik had jaaaarenlang een broodbakmachine.
Ik heb zo een hekel aan zelf brood snijden, ik heb m aan de Griek gegeven en nu komt ie terug en gaat ie naar de buuf want zij gebruikten m ook niet![]()
Zo, mijn eten is klaar
Ze kosten geen drol meer toch, tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is onze derde, de anderen gaven allemaal kort na de garantieperiode de geest en ik had geen zin om weer een nieuwe te kopen.![]()
Zondagochtend wakker worden met de geur van vers brood.
quote:
Ja niet zo goed begreep ik, voor de verkopers dan. Ik las gister iets over dat over de gehele markt prijzen toch nog steeds wat lager liggen dan vorig jaarquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niet zo goed begreep ik, voor de verkopers dan. Ik las gister iets over dat over de gehele markt prijzen toch nog steeds wat lager liggen dan vorig jaar
Ai woed laf dutsj sups. Ai em é littel hardhiering, so Inglies in moevies is samtaims a bit diffukult for mie. If it is not different, den I wil survaif, but if possubul den dutsj sups woed mie wel heppie meekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ies iet okee if ietsj in ingliesj? Or joe want duts subtietsels?
Volgens de Vereniging Eigen Huis wel, en volgens de NVM ook eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
He, vervelend zeg voor de verkopers.
En hoe zit het met de kopersmarkt? Zie je daar nog ontwikkelingen?
Moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ai woed laf dutsj sups. Ai em é littel hardhiering, so Inglies in moevies is samtaims a bit diffukult for mie. If it is not different, den I wil survaif, but if possubul den dutsj sups woed mie wel heppie meek
Dus. Ik hoor wat moeilijker dan de bedoeling was, dus als het helemaal zonder subs is, dan heb ik er wel eens wat moeite mee. Als je 'm met subs hebt, dan maakt me dat blij. Zo niet, dan overleef ik het ook wel denk ik
auw mukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ai woed laf dutsj sups. Ai em é littel hardhiering, so Inglies in moevies is samtaims a bit diffukult for mie. If it is not different, den I wil survaif, but if possubul den dutsj sups woed mie wel heppie meek
Dus. Ik hoor wat moeilijker dan de bedoeling was, dus als het helemaal zonder subs is, dan heb ik er wel eens wat moeite mee. Als je 'm met subs hebt, dan maakt me dat blij. Zo niet, dan overleef ik het ook wel denk ik
Hmmmm zo lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Italiaans ijs
Drie bolletjes in een bekertje
Met een los koekhoorntje, want da's het lekkerste gedeelte
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Italiaans ijs
Drie bolletjes in een bekertje
Met een los koekhoorntje, want da's het lekkerste gedeelte
ben benieuw, maar wel eerlijk zeggen als je sjaggo wakker word hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ga morgenochtend veel te vroeg wakker worden met een net geinstalleerde applicatie op mijn iPhone. Dat ding registreert je slaappatroon en wekt je op het moment dat je het rustigste wakker wordt. Dat kan van een half uur voor de wekker gaat tot het moment dat de wekker zou gaan.
Ik ben benieuwd of het werkt!
En volgens jou?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens de Vereniging Eigen Huis wel, en volgens de NVM ook eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Haha tuurlijk zeg ik datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben benieuw, maar wel eerlijk zeggen als je sjaggo wakker word he
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En volgens jou?Volgens mij ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
k ben gister met boek om 9 uur naar bed gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha tuurlijk zeg ik datIk hoop echt dat het werkt en ik een beetje uitgeslapen wakker word en dan neem ik het maar voor lief als het pas 5:15 uur is
Haha grappig is dat, als je de volgende dag wakker wordt en je krijgt te horen wat je allemaal wel niet gezegd of gedaan hebt en je je er niks meer van herinnertquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben gister met boek om 9 uur naar bed gegaan
kreeg nog een telefoontje om 10 (kan t me niet eens herinneren)
en werd om half 8 heerlijk wakker
Nee.quote:
Morgen is ze jarigquote:
Ja, sorry, ik kan me niet eerder jarig maken dan ik jarig ben. Hoezeer ik mijn best er ook voor doe.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen Over bijna 4 uur () is ze jarig
emelliequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
bankhangavondje
Vamp, gefeliciteerd!!!!
Loviglesjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Loviglesje
Hoe is het met die huizenjacht (en nee bovenstaand antwood is niet afdoende) ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef tombolafan het volgende:
Verkocht onder voorbehoud!
En niets zeggen he![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
Die brochure stond nog ergens in mn downloads, dus adres ingevuld bij Funda
Afgelopen met dat geheimzinnige gedoe
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij gelooft Ll het ook pas als ie de sleutel heeft en de bejaarde met z'n koffert bij de bushalte staat
Daaromquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij gelooft Ll het ook pas als ie de sleutel heeft en de bejaarde met z'n koffert bij de bushalte staat
Ja, dat kan jij er hier toch gewoon bij zetten danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom![]()
Je snapt het ONDER VOORBEHOUD gedeelte hé
Precies!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij er hier toch gewoon bij zetten dan
Ja, dat!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij er hier toch gewoon bij zetten dan
Ja ehhh wat was het ook weer...je moet nog iets met centjes regelen tochquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom![]()
Je snapt het ONDER VOORBEHOUD gedeelte hé
Das meestal hé, je 'koopt' eerst een huis en dan je financiering. Maar ook bouwkundige keuring, en we hebben de voorlopige koopakte nog wat aan laten passen dus die was nog niet getekend etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ehhh wat was het ook weer...je moet nog iets met centjes regelen toch
Maar hij is dan dus wel akkoord als hij die tekent?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meestal hé, je 'koopt' eerst een huis en dan je financiering. Maar ook bouwkundige keuring, en we hebben de voorlopige koopakte nog wat aan laten passen dus die was nog niet getekend etc.
Die was gisterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hij is dan dus wel akkoord als hij die tekent?
Die keuring is wel belangrijk, loop je met die man mee?
Nou gewoon, waarom welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
Maar WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROM mochten wij het nog niet weten dan?
Okee okee, maar er wordt hier steeds naar gevraagd, vertel dan dat het voorlopig is en onder voorbehoud, anders vragen we nooit meer ietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die was gister![]()
Ja hoor prijs en overdrachtsdatum e.d. is al rond.
[..]
Nou gewoon, waarom welhet is VOORLOPIG en ONDER VOORBEHOUD. We willen ook nog best wel flink wat extra lenen om te verbouwen, en de hypotheekeisen worden ook steeds nog strenger. Die man is nogal oud en instabiel, voor hetzelfde geld bedenkt hij zich weer over de overdrachtsdatum en later is voor ons geen optie. Dus dan kan je wel heel vrolijk het al van de daken schreeuwen, maar stél dat het dan toch niet doorgaat kan je dat óók weer niet zo vrolijk aan ieder vertellen
Als die datum maar op papier staatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die was gister![]()
Ja hoor prijs en overdrachtsdatum e.d. is al rond.
[..]
Nou gewoon, waarom welhet is VOORLOPIG en ONDER VOORBEHOUD. We willen ook nog best wel flink wat extra lenen om te verbouwen, en de hypotheekeisen worden ook steeds nog strenger. Die man is nogal oud en instabiel, voor hetzelfde geld bedenkt hij zich weer over de overdrachtsdatum en later is voor ons geen optie. Dus dan kan je wel heel vrolijk het al van de daken schreeuwen, maar stél dat het dan toch niet doorgaat kan je dat óók weer niet zo vrolijk aan ieder vertellen
Klopt, maar sowieso is de acceptatie wat strenger geworden natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als die datum maar op papier staat, 1 augustus gaan die regels gelukkig pas in.
Later is geen optie voor jullie zeg je? Maar als dit huis niet door zou gaan (afkloppenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar sowieso is de acceptatie wat strenger geworden natuurlijk
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar sowieso is de acceptatie wat strenger geworden natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Ik vond het wel grappig juist, dat mysterieuze
Hij deed het er gewoon om, omdat wijjullie zoveel vroegenDoe eens gewoon idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik vond het Ynske-gedrag
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ja dat!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Goodbye het volgende:
Nee man, ik ben veel te nieuwsgierig voor zoiets
Hij is toch vrij om te zeggen wat hij wilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
Feli onder voorbehoud Ll! Ik snap best dat je er voorzichtig mee bent, maar nu was je wel érg geheimzinnig. Wat Tombo zegt: noem het dan erbij dat er nog wat mitsen en maren aan zitten in plaats van er rond omheen te draaien. Of zeg gewoon dat je er nu nog niks over kunt zeggen. Ook goed.
Ja de hypo adviseur had al een hele rits opgezocht en we zijn er al redelijk uit. Nog ff eea uitzoeken (wat details en dingen als creditcard en rood staan ff tijdelijk opzeggen aangezien ze dat als 'krediet' zien).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is waar jazou zorgen dat je wat meerdere aanbieders opzoekt. De één hanteert hele andere eisen dan de ander (soms wel met prijskaartje/minder fijne voorwaarden).
Ik voelde me genegeerd en ging bijna een wanhoops-sms sturenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik vond het juist wel overduidelijk dat hij anders best had gezegd 'onder voorbehoud zus en zo', maar juist omdat er een paar (ik noem geen namen) zo overduidelijk bovenop zaten werd het een spelletje om zo vaag mogelijk te doen
een beetje welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik vond het juist wel overduidelijk dat hij anders best had gezegd 'onder voorbehoud zus en zo', maar juist omdat er een paar (ik noem geen namen) zo overduidelijk bovenop zaten werd het een spelletje om zo vaag mogelijk te doen
Ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
een beetje welmaar ik vind 'onder voorbehoud' ook gewoon 'onder voorbehoud', er weet verder ook qua collega's en vrienden en familie niet iedereen al zoveel, wacht liever wat te lang dan dat er toch wat mis gaat en dan iedere de hele dag loopt te vragen 'hoe het met je huis is'.
iets met beer schieten en vel verkopen enzo
Precies, en in dit geval de verkoper een hele onzekere (half demente) oude knar die hartstikke bang is dat hij straks op straat staat. En het 'onder voorbehoud' geldt natuurlijk ook voor hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor
Het is gewoon realistisch. Het zal best goed komen, maar er komt ook nog best wel eens iets tussen. Ik had twee keer onder voorbehoud mijn appartement in Rotterdam verkocht en twee keer ging het niet door
Of nog erger; dat ie er al een half jaar had gewoondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Onder voorbehoud is natuurlijk ook gewoon wat het zegt, maar ik was gewoon bang dat je drie weken geleden al een huis had gekocht ofzo en ik je dan nog niet eens had gefeliciteerd!En dat kán natuurlijk niet als Marketierdier!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie hadden Ll gewoon ff moeten DMen, dan hadden jullie dit ook allemaal al geweten
Snap ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
een beetje welmaar ik vind 'onder voorbehoud' ook gewoon 'onder voorbehoud', er weet verder ook qua collega's en vrienden en familie niet iedereen al zoveel, wacht liever wat te lang dan dat er toch wat mis gaat en dan iedere de hele dag loopt te vragen 'hoe het met je huis is'.
iets met beer schieten en vel verkopen enzo
Daarom smste hij jou natuurlijk niet.quote:
Dat merkte ik, en dat maakt het dan ook gewoon grappigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snap ik ook.Maar zeg dan gewoon tegen me dat er nog geen nieuws is.
Je weet toch hoe slecht ik met hints en halve waarheden om kan gaan.Dat zijn korstjes waaraan gepeuterd moet worden.
Jij bent evillll.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat merkte ik, en dat maakt het dan ook gewoon grappig
Ja, duidelijk waar de prioriteiten liggenquote:
Dat ook jaquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
dat zou wel geniaal zijn.
Maar nee heur, nog ff de voorlopige koopakte regelen en de bank ff aantonen dat we echt geen creditcards meer hebben en niet meer rood kunnen staan en dan komt t allemaal wel goed volgens mij
Pardon me, welke bolletjes heb je het over?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pardon me, welke bolletjes heb je het over?
quote:
Ja het slaat eigenlijk nergens op, maarja je zit al op 3x 1000 euro voor rood staan op 2 rekeningen en creditcard van DVM, en ik had een limiet van 5000 op m'n creditcard. En al gebruik je er geen cent van, als je aanhoudt dan zien ze het gewoon als 8000 x 4 á 5 = 40.000 min wat je minder kan lenenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat blijft bijzonder, dag 1 alles opzeggen dag .. hypotheek rond, dag .. weer aanvragen.
Die schattige rondequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pardon me, welke bolletjes heb je het over?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het slaat eigenlijk nergens op, maarja je zit al op 3x 1000 euro voor rood staan op 2 rekeningen en creditcard van DVM, en ik had een limiet van 5000 op m'n creditcard. En al gebruik je er geen cent van, als je aanhoudt dan zien ze het gewoon als 8000 x 4 á 5 = 40.000 min wat je minder kan lenen
Jup, nu aan het doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon al je kredietlimieten op 0 zetten
Geen krediet opnemen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon al je kredietlimieten op 0 zetten
Was er gister toen mijn pinpas weer eens de automaat negeerde erg blij met de CCquote:
CC gekoppeld aan bankpas hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was er gister toen mijn pinpas weer eens de automaat negeerde erg blij met de CC
Tsk, we hadden het hier over creditcards, hoe kom je nu bij een huis?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt je huis contant betaald?
Idem, geen rente wel gemakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
CC gekoppeld aan bankpas hier.Dus tot het eind van de maand tijd om het saldo aan te vullen en nul schuld te houden indien nodig.
En Lush bestellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Creditcard is wel makkelijk voor het boeken van vliegtickets en reserveren van hotels in het buitenland enzo.
Het mijne ook maar heb inmiddels al veel te vaak zonder pinpas gestaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen CC![]()
En geen kredietlimiet.
Op = op is mijn motto
Bij welke bank zit je dan? Bij de Rabo heb ik nog nooit *afklopt* problemen gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het mijne ook maar heb inmiddels al veel te vaak zonder pinpas gestaan.
Dat ding is enorm onbetrouwbaar.
Die dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij welke bank zit je dan? Bij de Rabo heb ik nog nooit *afklopt* problemen gehad.
Ik vind dat echt zoooo zonde van je geld, die dure TNT dozenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Zoooooo, boodschapjes gedaan voor oh-oh![]()
De postkoets was al vertrokken dus zo even alles netjes in het meegebrachte doosje stoppen, voor dat ik weer klappen krijg dat ik een doosje gekocht heb van de tnt
Whut?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zoooo zonde van je geld, die dure TNT dozen![]()
Laat je me weten hoeveel je nog van me krijgt?
![]()
@ Cat, tis Chico op die kaart heur![]()
@ Ll onder voorbehoud gefeliciteeeeerd met je huis
Jij had Sjon en Chico ja!quote:
Ah, zie! Daar lag het aan dat ik hem niet herkende.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij had Sjon en Chico ja!
Cat, das al een hele ouwe foto van Chico ja
Dies al gereserveerd, dat leuke zwartje zoekt nog een baasje!quote:
ook niet knuffelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
worden al echte hondjes, zo lieeef
[..]
Afblijven
awwwwwwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh Multi, ik heb nog wat puppypics voor je![]()
Gisteravond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOI!
[ afbeelding ]
Vanmorgen:
[ afbeelding ]
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou t niet durvenquote:
ik zou eigenlijk niet eens weten wat die dingen kostenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zoooo zonde van je geld, die dure TNT dozen![]()
Laat je me weten hoeveel je nog van me krijgt?
![]()
@ Cat, tis Chico op die kaart heur![]()
@ Ll onder voorbehoud gefeliciteeeeerd met je huis
aaaaaah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Kom je ze nog knuffelen Yns?
Ze zijn hier tot dinsdag nog !
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk niet eens weten wat die dingen kostenvind het altijd wel makkelijk en ze zijn goed stevig.
Maar heb speciaal voor Chico een Robijntje doos meegenomen
Ja dan kan ik zeker wel!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik altijd dozen van mn werk![]()
Ik kan jouw doos dan weer naar Strega sturen met boeken![]()
Laat je me weten wat je nog van me krijgt????
Het meeste wordt in grote (verhuis) dozen afgeleverd bij ons, niet handig met de meeste pakketjes helaasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik altijd dozen van mn werk![]()
Ik kan jouw doos dan weer naar Strega sturen met boeken![]()
Laat je me weten wat je nog van me krijgt????
das goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan kan ik zeker wel!
Neem je je camera mee?
Mss kunnen we samen wel mooie portretjes maken, met mijn prutcamera en in mn eentje lukt het echt no way
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
En zaterdag zijn ze al drie weken, ze worden elke dag leuker, dus dan kun je er echt al leuk mee spelen denk ik
Prima!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
das goed
[..]
k moet ff kijken hoelaat ik bij oude opleiding moet zijn, morgen ff checken, laat ik je dat weten goed?
gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prima!
Zaterdag heb ik helemaal niks ( nog ).
Als het zulk mooi weer is als nu kunnen we ook nog ff het veld in als je wil, met mijn bende![]()
En als je wil mag je ook wel blijven eten of zo?
is goed, lekker!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Wil je blijven eten?
Zal ik zuurvlees maken?
Ik zal de pupjes missenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah dus je kan nog een weekje van ze genietenZal de updates missen
Lust je witlofsalade?quote:
nog niet eerder gehadquote:
Ik vind het echt niet zo heel veel werk hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
het lijkt me zo leuk, maar hoe je het vol houdt geen idee
Lust je witlof???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog niet eerder gehad, maar wil t wel proberen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Wil je blijven eten?
Zal ik zuurvlees maken?
Oh shut itquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Vraag je nou aan jezelf of je witlofsalade lust
Jij wil gewoon zuurvlees!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Vinden jullie het leuk/gezellig/kortom een idee als ik ook kom?
Ik heb zaterdag nog niks gepland volgens mij en wil de pupsels best eens zien. En met een beetje geluk kan ik de dvd meteen weer afleveren.
ik ben zaterdag bezig met een project voor schoolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet zo heel veel werk hoor.
Kom je zaterdag ook pups knuffelen?
Tuulk! En tuulk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wil gewoon zuurvlees!
Ik vind het best, ga je dan ook mee met de hondjes in het veld wandelen?
neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je nou eiiiiiiiindelijk naar je hondje kijken ?
Ik weet geeneens wat zuurvlees isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh je wil alleen zuurvlees gaan proeven ?
Fuck die stomme school...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben zaterdag bezig met een project voor school
Zij moet het nog ff laten weten, dus je hoort het nog welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk! En tuulk.![]()
Laat maar weten hoe laat Ynske er gaat zijn, kom ik tegen die tijd ook jouw kant uit.
maar dan ben ik ook al bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck die stomme school...
Donderdag vrijdag en maandag kan het ook nog hoor
Puppyzuurvleesmeet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij moet het nog ff laten weten, dus je hoort het nog wel![]()
Puppyzuurvleesmeet
Ow, een neefquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Oh-oh, welke telg uit de M-dynastie is dat nu weer bij P&W
de neef van zegtiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Zoon van oudste broer die niet in de maatschap zit, is ook advocaat, mooie naam hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Slome!quote:
Kleinzoon vanquote:
Kweenie; kan het niet uitsprekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Zoon van oudste broer die niet in de maatschap zit, is ook advocaat, mooie naam he![]()
Hij lijkt niet op de clan.
Alleen over ome B zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat moet dan wel ja, maar hij had het niet over Opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |