bron: http://www.outofhome-shop(...)edwongen-vegetarischquote:VPRO en Vara-personeel eet gedwongen vegetarisch
HILVERSUM - Vandaag is in de VPRO-kantine de operatie Cold Turkey gestart. Vijf dagen lang is in de kantine waar ook het personeel van de VARA, NTR en HUMAN luncht, geen vis of vlees verkrijgbaar.
Het personeel was van tevoren niet geļnformeerd over deze actie en de vaga-actie heeft dan ook voor de nodige reacties gezorgd op het Mediapark.
Volgens Lennart van der Meulen, algemeen directeur van de VPRO is het een ‘shocktherapie’. Volgens de directeur werkt ‘cold turkey’ het best, anders krijg je mensen niet om. De operatie is overigens een initiatief van enkele VPRO medewerkers en het kantinepersoneel. De actie wordt gedragen door de directies van de VPRO, NTR en Vara.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Wat een terrorisme. Ik zou gewoon 5 kilo spare-ribs meenemen de kantine in.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:52 schreef Ringo het volgende:
Grappig initiatief.
En ook hier blazen de meat-addicts weer hoog van de toren. Mensen, het is vijf dagen. En alleen voor Vara- en VPRO-personeel. Wees gerust. De tofu wordt jou heus niet door de strot gedouwd..
Nee. Ik vind vlees lekker. Maar er is niks mis met vegetarisch eten. Elke dag vlees eten is moderne barbarij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:54 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Verrekte knuppel.
Als ze de keuken uitbreiden tot meat-only sta je in een hoekje te jenken zeker.
Maar vijf dagen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:52 schreef Ringo het volgende:
Grappig initiatief.
En ook hier blazen de meat-addicts weer hoog van de toren. Mensen, het is vijf dagen. En alleen voor Vara- en VPRO-personeel. Wees gerust. De tofu wordt jou heus niet door de strot gedouwd..
Alsof vegetarisch eten niet lekker kan zijn. Dat is zo'n ontzettende boerenpaupergedachte.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Maar vijf dagen?
En niet door de strot geduwd? Dat wordt het dus juist wel op deze manier...
Bepaal jij wat lekker is tegenwoordig knul? En gelijk een oordeel klaar over boeren ook nog...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alsof vegetarisch eten niet lekker kan zijn. Dat is zo'n ontzettende boerenpaupergedachte..
Waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alsof vegetarisch eten niet lekker kan zijn. Dat is zo'n ontzettende boerenpaupergedachte..
Ah, een stempel drukken op je tegenstanders ipv inhoudelijk te reageren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:57 schreef Ringo het volgende:
Hardcore vleesvreters mogen wat mij betreft de verongelijkte gorilla uithangen, hoor. Als ze zich daardoor meer mens voelen...
Ha, je hormonen beginnen nu al te steigeren. Is het zo erg met je gesteld?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:58 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Bepaal jij wat lekker is tegenwoordig knul? En gelijk een oordeel klaar over boeren ook nog...![]()
Geen knip voor de neus is je post waard vriend. Wat een waardeloze argumentatie, alsof het verplichten van vegetarisch voedsel niet door de neus duwen is? Ik vind het ook lekker voor af- en toe maar 5 dagen lang kan ik lichamelijk niet verdragen.
Kun je het niet met argumenten winnen? Omdat je op deze manier op gevoelens in probeert te spelen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:57 schreef Ringo het volgende:
Hardcore vleesvreters mogen wat mij betreft de verongelijkte gorilla uithangen, hoor. Als ze zich daardoor meer mens voelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |