Sorry! Ik wilde niet weer degene zijn zie met Griekse riemenpakjes en zulks meer kwam.quote:
Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sorry! Ik wilde niet weer degene zijn zie met Griekse riemenpakjes en zulks meer kwam.
Vage zin trouwens,
Ik las het net, we waren mooi op het verkeerde been gezet hè!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Thank god![]()
Pagan, ik heb gisteren Ondine gekeken, wat een mooie film
Ik zag na het posten pas dat zij was ingelogd, stom.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor
En als je het onder Strega's naam doet is zij degene met de reputatie.
Ik had nog nooit van deze film gehoord en ik had ook niet opgezocht waar ie over ging maar ben hem gewoon gaan kijken, heel tof.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik las het net, we waren mooi op het verkeerde been gezet hè!
Als je eens een film zoekt moet je maar een gil geven.
Grappig, dat had ik ook. Strega vroeg of ik deze kon downen, iets over een Silky, dus gewoon opgezet. Een beetje een sneak-preview dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van deze film gehoord en ik had ook niet opgezocht waar ie over ging maar ben hem gewoon gaan kijken, heel tof.
En ik heb Orphin ook nog liggen.
Hij was wel echt echt de moeite jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik ook. Strega vroeg of ik deze kon downen, iets over een Silky, dus gewoon opgezet. Een beetje een sneak-preview dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Was n.a.v. dit: VPRO en Vara-personeel eet gedwongen vegetarischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
De pups hebben net hun eerste duck experience gehad.
En tegen alle verwachtigen in vond Diaz het helemaal niks ( want drinken gaat veel sneller) en ging juist Noche echt uit het bakje slobberen
Ah gelukkig, geen duckiesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Duck is een merk KVV, kompleet vers voer, mijn eigen honden eten het ook.
Ze hadden lam en rijst
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |