Hij moet weer ff een clippie opnemen en wat rappen met zijn homies.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:22 schreef Morendo het volgende:
Greg moet gewoon eens lekker ontspannen een concertje pakken, al dat gevoetbal helpt hem momenteel ook niet.
Meisje luister...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet weer ff een clippie opnemen en wat rappen met zijn homies.
Ach, dat lijkt mij een beetje overdreven. Dat van De Zeeuw speelt natuurlijk nog wel mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:42 schreef Schanulleke het volgende:
Onze brede selectie WK-deelnemers speelt ons nu parten. Jammer maar helaas.
Hij loopt er inderdaad maar de kantjes vanaf. Toch jammer als je ziet hoe goed hij vorig seizoen eigenlijk was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
v/d Wiel speelt gewoon goed bij het Nederlands elftal. Hij voelt zich te groot voor Ajax, en zet zich niet voor 110% in.
Ja, het zou goed zijn wanneer oude topspelers hun carriere afsluiten in Amsterdam. Een beetje zoals Rijkaard deed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:20 schreef mikieu het volgende:
Ajax lijkt opnieuw afgehaakt te zijn in de titelstrijd. Daardoor blijft de teller al sinds 2004 op 29 landstitels staan. Voormalig Ajacied John Heitinga (nu Everton) baalt daarvan.
'Dat Ajax al zo lang geen kampioen is geworden, gaat me aan het hart', liet Heitinga weten aan NUsport. 'Gelukkig zijn er veranderingen ingezet. Johan Cruijff erbij, Wim Jonk en Dennis Bergkamp misschien, Frank de Boer. Ook Dirk de Groot loopt weer rond op De Toekomst.'
'Hij was in mijn tijd trainer van A2 en kon je ongelooflijk hard aanpakken. Zowel fysiek als mentaal. Iedereen weet: als je langs Dirk komt, slaag je. Ja, met al deze mannen heb ik er wel vertrouwen in. Iedereen snakt naar die derde ster. Ik ook.'
Heitinga doet de uitspraken niet om te scoren bij de Ajax-aanhang. 'Ach, als je zo wilt denken moet je zo denken. Dat is niet mijn insteek. Ik voel dat gewoon zo. Als Ajax in de grootste competitie ter wereld had gespeeld, was ik de John Terry van Ajax geworden, wat mij betreft.'
'Ik keer zeker terug. Heb het daar wel eens met Klaas-Jan Huntelaar over. Wat nou als we straks met Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Nigel de Jong die kar gaan trekken in Amsterdam? Maar ja, dat is lastig te timen. Ieder heeft zijn eigen carrièrepad.'
Dat laatste klinkt gezellig.
Als die spelers terug zouden keren heb je een CL waardig team.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, het zou goed zijn wanneer oude topspelers hun carriere afsluiten in Amsterdam. Een beetje zoals Rijkaard deed.
Ze komen terug als ze 30 - 35 zijn. Dus dan zijn ze al een stuk minder eh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als die spelers terug zouden keren heb je een CL waardig team.
Ja, dat merk je ook in het veld, totaal geen mentale weerbaarheid op het moment. Types als Gabri en Pantelic hadden dat gewoon veel meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het zou goed wezen wanneer er een betere mix van jeugd en ervaring zou zijn. Ik vind het huidige Ajax wel erg jong.
Denk het ook, tegen PSV / Twente enz. deed ie het ook gewoon uitstekend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
v/d Wiel speelt gewoon goed bij het Nederlands elftal.
Probleem: Hij voelt zich te groot voor Ajax, en zet zich niet voor 110% in.
Kan die daar lekker communiceren met van Basten want dat schijnt erg goed te gaan tussen die 2.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:54 schreef Morendo het volgende:
Van der Zee gaat misschien TD worden bij Sporting Lissabon. Dat zou ik wel toejuichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |