Ik heb hem net op 10 seconden achterstand gekregen. Die tweede heb ik al wel goud.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:13 schreef jackson het volgende:
Nieuwe update erop staan hier. Die eerste seasonevent... Ik lig gewoon 24sec achter na 5 ronden. Ik rij rondjes 2.07-2.09 ongeveer.
Die tweede is ook een vak apart. De hele wereld rijdt een Elise / exige omdat het zo geweldig op qua sturen.... En in GT5 is echt waardeloos.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb hem net op 10 seconden achterstand gekregen. Die tweede heb ik al wel goud.
Mijn tip: Tune je auto en ga vervolgens met de verschillende beperkingen spelen (vermogensbegrenser, ballast, gewichtsverdeling, versnellingsbak). Dan heb je bijvoorbeeld wel een turbo maar nog steeds 66pk.
Mwah, met de een paar aanpassingen is het best goed te doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Die tweede is ook een vak apart. De hele wereld rijdt een Elise / exige omdat het zo geweldig op qua sturen.... En in GT5 is echt waardeloos.
Er is toch zo'n site met de beste setup voor dit soort dingen. Heeft iemand die voor mij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mwah, met de een paar aanpassingen is het best goed te doen.
Ja die zoek ik ook, want die laguna seca race ga ik denk ik ook niet halen zonder hulp. Kan je wel mijn set-up geven voor die lotus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Er is toch zo'n site met de beste setup voor dit soort dingen. Heeft iemand die voor mij?
Kan ik net de laatste paar seconden eraf snoepen.
graagquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja die zoek ik ook, want die laguna seca race ga ik denk ik ook niet halen zonder hulp. Kan je wel mijn set-up geven voor die lotus.
Bijna helemaal getuned (inclusief gewischtsbesparingen), alleen motorfasetuning 1 zit erop. Dan 86 kilo ballast (zodat je op de 680 kilo zit) en dan maximaal naar achter verdeeld zodat je een 46/54 gewichtsverdeling krijgt.quote:
Ik vind het een hele bijzondere setup om eerlijk te zijn. Ben er ook niet echt snel mee. Heb je TC aanstaan en ASM? Rij zelf zonder TC en met ASM.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bijna helemaal getuned (inclusief gewischtsbesparingen), alleen motorfasetuning 1 zit erop. Dan 86 kilo ballast (zodat je op de 680 kilo zit) en dan maximaal naar achter verdeeld zodat je een 46/54 gewichtsverdeling krijgt.
Bij de motorbegrenzer vervolgens het maximale aantal pk's ingesteld (198?).
Bij de overbrenging heb ik m'n max. op 200 staan
Bij ophanging staat mijn mijn uitspoor op 0.15 en het camber op de achterwielen op 1.
Verder heb ik er ook nog een voor en achterspoiler opgezet, waarbij die achterspoiler maximale neerwaartse druk heeft.
Op deze manier heb ik hem na een paar redelijk makkelijk gehaald, had iets van 2 seconden voorsprong op finish. En dan ben ik geen eens een hele fanatieke/goed rijder.
Ik heb alleen de TC en ABS op 1 staan, verder alles uit. Ik reed er rondjes van ongeveer 1:03 mee als ik het me het goed herinner.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het een hele bijzondere setup om eerlijk te zijn. Ben er ook niet echt snel mee. Heb je TC aanstaan en ASM? Rij zelf zonder TC en met ASM.
Nee, zit er niet in. Je kunt nu wel saven tussen de races in een kampioenschap. Nu hoef je die Formula GT dus niet meer in een keer te doen. Dat is al ietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef RiKe het volgende:
Kan iemand me vertellen of die endurance save functie er nu in zit of niet?
Van alleen het woordje "is!" wordt ik niet veel wijzer...
Je kunt je motor begrenzen en je kunt natuurlijk eventuele upgrades verwijderen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
Wel aanzienlijk trager na de update.
Nog een vraagje, hoe én waar kan ik PP verlagen? Kan niet meedoen aan een bepaalde race omdat mijn PP te hoog is....
Aardig maar ik had eerder een andere site.... Nog maar eens goed zoeken hierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:26 schreef matthisl het volgende:
Voor de liefhebbers een wiki met Tunes
GT5 Tuning
Browse per model.
Hier staan alle tunes die op gt planet staan, alleen dan in een makkelijk overzicht en niet verstopt in allemaal topics.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Aardig maar ik had eerder een andere site.... Nog maar eens goed zoeken hier
Krijg jij snel gevonden welke afstelling je moet hebben voor de laatste season events?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:46 schreef matthisl het volgende:
[..]
Hier staan alle tunes die op gt planet staan, alleen dan in een makkelijk overzicht en niet verstopt in allemaal topics.
Die tune van de Subaru vind ik echt verschrikkelijk, veel te veel onderstuur. Ik ben ondertussen zelf maar aan het sleutelen gegaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:00 schreef matthisl het volgende:
Voor de elise zijn er prima tunes te vinden, die fiat 500 heb ik vooral een stijvere ophanging gegeven en met de subaru ben ik nog bezig, al is daar ook een redelijk fine tune op te vinden. Tunes haal ik van die site, die 500 heb ik zelf mee lopen pielen.
Subaru
Elise
Zijn leuke afstellingen maar niet specifiek voor het huidige event....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:00 schreef matthisl het volgende:
Voor de elise zijn er prima tunes te vinden, die fiat 500 heb ik vooral een stijvere ophanging gegeven en met de subaru ben ik nog bezig, al is daar ook een redelijk fine tune op te vinden. Tunes haal ik van die site, die 500 heb ik zelf mee lopen pielen.
Subaru
Elise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |