abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:50:30 #226
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97865271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Bij mij is dat ook zeker het geval dus denk dat het aan jou instellingen ligt dan.
Hm.... En we hebben hetzelfde stuur? Ik heb namelijk al met van alles en nog wat geprutst.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_97865384
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hm.... En we hebben hetzelfde stuur? Ik heb namelijk al met van alles en nog wat geprutst.
Ja heb ook een dfgt maar gewoon standaard instellingen volgens mij. Heb nooit last dat ik teveel moet sturen, doe soms ook sturen met links alleen en schakelen met rechts, maar zal er morgen eens op letten, misschien ligt het aan mij. (dat ik ongemerkt toch erg veel stuur)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97865466
Je hebt wel de switch op ps3 staan ipv pc btw?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:54:19 #229
343196 RingBewoner
pi_97865495
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
Je hebt wel de switch op ps3 staan ipv pc btw?
Welke switch? :@
pi_97865562
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:54 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Welke switch? :@
Ik vond het een leuk idee dat jij nu dat hele ding aan het onderzoeken bent opzoek naar een switch. Even binnenpretje sorry :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:56:00 #231
343196 RingBewoner
pi_97865607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:55 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik vond het een leuk idee dat jij nu dat hele ding aan het onderzoeken bent opzoek naar een switch. Even binnenpretje sorry :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97865696
* mompelt iets over successful troll
Maargoed, zodra ik weer game zal ik er ff op letten.

[ Bericht 32% gewijzigd door DX11 op 07-06-2011 23:04:28 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:14:04 #233
343196 RingBewoner
pi_97866615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:57 schreef delano.888 het volgende:
* mompelt iets over successful troll
Maargoed, zodra ik weer game zal ik er ff op letten.
Alvast bedankt.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:27:01 #234
343196 RingBewoner
pi_97867415
Ik vind het wel apart dat je nergens een stearing, throttle of brake "dead-zone" kan instellen. En ook niet bij hoeveel procent (%) het volledig reageert. Kan bij F1 2010 wel............
pi_97879703
Hoooooooooooooooly shit goede update:

quote:
As announced, the latest version of Gran Turismo 5, v1.10, has just been made available for download. Here’s a complete list of changes and bug fixes:

Racing Gear Items

New racing gear items consisting of helmets and suits have been implemented. These can be used by players in A-Spec, or for any of the “My Drivers” in B-Spec.
There are plenty of variations to the racing gear items and, in addition to several sets being given out as presents when you start GT Mode, players will be able to win new ones when successful in online events. Players can also take a photo of their drivers wearing their favourite gear, and use that custom photo for a driver profile.
For more details, please refer to “Racing Gear” under Top Menu - [Manual] – [GT Mode].

Special Online Event Campaign

For a limited time, all event prizes will be tripled, and all cars appearing in the Online Collector’s Dealership will be brand new (0 mileage) and at half price.

Prizes for online events

GT5 will now offer online events in which players can win Racing Gear items and cars as prizes, according to performance. The content of the prizes and the conditions for winning them will vary per event.
Details of the various events are found in [GT Life] – [Online Events].

Parts purchases through the Settings screen

In the Settings screen, parts that players have not yet purchased will now have a shopping cart icon appearing next to them. These can now be purchase on the spot. Purchased parts will immediately be equipped on their car.
For details, refer to Top Menu – [Manual] – [GT Life] – [Settings]

Improved Opponent AI Algorithm

The search range of opponent AI has been expanded and their intelligence algorithm has been improved.

Interrupting and resuming Championship races

In the championship races of A-Spec and B-Spec modes within [GT Life], there is now an interrupt button in the quick menu which appears after completing individual races.
If the interrupt button is pressed, the event will be interrupted and a player’s record up to that point will be saved, and the game will end. The next time the player starts the game, they can continue the championship race from where they left off.

Additional music track

After playback of the ending movie (*short version), “Day To Live/daiki kasho” will be added as a bonus music track.

Other Changes

Check the physical endurance of drivers that are resting in the B-Spec endurance races.
Sort the garage by [Last Car Driven]
In [Weight Adjustment] of [Settings], players can now see changes in the front to rear weight balance when the ballast position is changed.
The A-Spec driver is now displayed in the profile screen.
In the pit menu of B-Spec, the time limit for being able to direct pit work has been changed from reaching “0″ in the count down, to “Until the car comes to a complete stop”.
The sorting order of the music album has been improved.
When selecting a track created in Course Maker from the course album of Arcade Mode or GT Mode, players can now run single races with up to 16 cars. (Excluding some tracks such as those made before the update, and dirt tracks.)
It is now possible to take 3D photographs even without connecting a 3D compatible TV.
It is now possible to export 3D photographs to [Photo] on the XMB™.

Correction of Known Issues

PDI has addressed the issue of the maximum speed set in the transmission settings of the settings menu differing from the actual top speed of the car. This will affect cars equipped with the relevant transmission tuning part, and almost all racing cars. Cars for which each gear ratio was adjusted manually with a full customised transmission in update versions 1.07 and earlier will not be affected.
An issue with the increase and decrease of the online logon bonus has been corrected.
An issue where the player’s car and opponents’ cars braked at the wrong timings in the pit lane during B-Spec has been corrected.
A problem where racing sound effects were turned off after changing settings in the quick menu has been corrected.
An issue of how dirty the oil is when players purchase a used car not being affected by the car’s mileage has been corrected.
An issue where some of the driver gear colours had changed after the 1.06 update has been corrected.
An issue in the championships of GT Life where opponent cars kept using the same tyres in the second race and onwards has been corrected.
An issue where the menu BGM was being played back during remote racing rather than the race BGM has been corrected.
An issue of the program freezing when opening a garage containing nearly the maximum number of cars has been corrected.

A new “Expert Challenge Race” Seasonal Event has also been made available with the following races:

Trial Mountain in a Fiat 500
Tsukuba in a Lotus Elise 111R
Laguna Seca in a Subaru Impreza Sedan
bron

quote:
Special Online Event Campaign

For a limited time, all event prizes will be tripled, and all cars appearing in the Online Collector’s Dealership will be brand new (0 mileage) and at half price.
pi_97880120
Zo briljant vind ik de update nog niet, ze moeten eens wat meer auto's premium gaan maken bijv.
Of extra races toevoegen (tracks met bijbehorende races dus).
Of een save functie in Endurace races.
pi_97887642
Ik wil meer gravel/asfalt tracks zoals in GT4!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_97892449
Ik vind dit best een nette update voor een bedrijf dat in een ontzettend rampgebied zit.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef RiKe het volgende:
Of een save functie in Endurace races.
Is!

[ Bericht 68% gewijzigd door matthisl op 08-06-2011 16:51:23 ]
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_97899443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef RingBewoner het volgende:
Woehoe, eindelijk komt de game tot leven. Gisteren een Driving Force GT stuur gekocht. Er is alleen één nadeel. Als ik instuur, zit er een verschil tussen wat ik op het stuur doe en wat er gebeurt, ik heb het stuur namelijk bijna half tot driekwart rond voor ongeveer een kwart tot een derde stuurbeweging op de tv. Is dit een instelling?
Net ff getest met een rondje Nordschleife..

Ik kwam vrijwel alle bochten door met mijn stuur op 45 graden. In de Karussell had ik ongeveer 90 graden nodig.

Ik merkte verder dat het stuur in beeld ongeveer 50% stuurt van wat ik stuur. Als ik dus 90 graden stuur doet hij 45. Weliswaar stopt het ingame stuur al bij 90 graden.

Ik bedacht me trouwens, heb je wel de stekker er in waardoor de FF tot leven komt? Zonder stroom doet hij het ook maar dan is sturen heel anders.

Overigens is dat getest met een Lexus ENEOS SC430 '08

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 08-06-2011 19:25:36 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:20:50 #240
343196 RingBewoner
pi_97902820
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Net ff getest met een rondje Nordschleife..

Ik kwam vrijwel alle bochten door met mijn stuur op 45 graden. In de Karussell had ik ongeveer 90 graden nodig.

Ik merkte verder dat het stuur in beeld ongeveer 50% stuurt van wat ik stuur. Als ik dus 90 graden stuur doet hij 45. Weliswaar stopt het ingame stuur al bij 90 graden.

Ik bedacht me trouwens, heb je wel de stekker er in waardoor de FF tot leven komt? Zonder stroom doet hij het ook maar dan is sturen heel anders.

Overigens is dat getest met een Lexus ENEOS SC430 '08
Stekker zit erin ja. Maar dan is mijn stuur dus niet abnormaal, goed om te weten. Bedankt voor het testen.
pi_97903938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Stekker zit erin ja. Maar dan is mijn stuur dus niet abnormaal, goed om te weten. Bedankt voor het testen.
Ik dacht dat je ook vond dat je te ver moest sturen om de bocht door te komen, maar dat las ik verkeerd, je wilde alleen maar weten waarom het stuur op het scherm niet klopte..
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:40:09 #242
343196 RingBewoner
pi_97904085
Wel kut dat je die update niet ergens kan downloaden en dan op de PS3 kan zetten, net als met update van PS3 zelf. Mijn internet op PS3 is draadloos en dit gaat niet heel erg snel. Ruim 200 minuten........
pi_97904202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef RingBewoner het volgende:
Wel kut dat je die update niet ergens kan downloaden en dan op de PS3 kan zetten, net als met update van PS3 zelf. Mijn internet op PS3 is draadloos en dit gaat niet heel erg snel. Ruim 200 minuten........
Zo dat duurt idd lang dan.. Hier bedraad was het 10 minuten, misschien toch een keer een kabeltje leggen? Of wat je ook kan doen is zo'n internet door het stopcontact set
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:43:07 #244
343196 RingBewoner
pi_97904282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zo dat duurt idd lang dan.. Hier bedraad was het 10 minuten, misschien toch een keer een kabeltje leggen? Of wat je ook kan doen is zo'n internet door het stopcontact set
Kan ik het niet doorsturen vanaf mijn laptop? Die is ook wel snel op internet.
pi_97904374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Kan ik het niet doorsturen vanaf mijn laptop? Die is ook wel snel op internet.
Ja, dat moet kunnen (internetverbinding delen oid) maar dan moet je toch echt zelf ff googlen :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:46:07 #246
343196 RingBewoner
pi_97904477
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja, dat moet kunnen (internetverbinding delen oid) maar dan moet je toch echt zelf ff googlen :P
Haha, doe ik.
pi_97904490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hier draadloos was het iets minder dan dat, maar 200 minuten lijkt me toch wel een erg traag.

Die nieuwe seizoensevents zijn wel pittig, ik zit zit nu na 2 pogingen nog 16 seconden achter de nummer 1 bij de eerste event.
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:57:37 #248
343196 RingBewoner
pi_97905348
Nog iets trouwens, was net zo dom om iets te kopen maar niet direct te installeren, nu heb ik dus één in bezit. Hoe kan ik die alsnog installeren?
pi_97905510
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef RingBewoner het volgende:
Nog iets trouwens, was net zo dom om iets te kopen maar niet direct te installeren, nu heb ik dus één in bezit. Hoe kan ik die alsnog installeren?
In het hoofdmenu onder accessoires kan je dat terug vinden.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:01:36 #250
343196 RingBewoner
pi_97905688
Gevonden, toppie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')