Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar komen die roze ook vandaan toch?
Ja alsof ik dat niet weetquote:
Het is ook irritant, aangezien bepaalde functionaliteiten van Fok dan ook niet meer werken. Dus dan liever die adds. Andere websites zijn wel add vrijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het maar even, als er een admin lucht van krijgt.
Leve het aboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is ook irritant, aangezien bepaalde functionaliteiten van Fok dan ook niet meer werken. Dus dan liever die adds. Andere websites zijn wel add vrij
Ja, echt he. Ik wil ze allemaal!!!! *doet koekiemonster-ish hysterisch*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Oj alweer een hoop prachtigs gezien bij de nieuwe Iron Fist collectie.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik wil ze allemaal!!!! *doet koekiemonster-ish hysterisch*
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: plaatje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh en kluts, ik zag toevallig op een engelse site weer allemaal andere Iron Fists, ook al zo geil
mooi spel is datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet elke keer weer aan Tekken denken.
jij hebt toch vast wel een kindermaatjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
jezus heb ik eens leuke schoenen gezien, zijn het kinderschoenen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt toch vast wel een kindermaatje
Ik was echt de tekken meester hier in de buurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi spel is daturen en uren gespeeld
platvoetquote:
We deden het in (t studenten)huis en met vrienden. Een vriend en ik waren heel erg aan elkaar gewaagd, samen ook in no-time t hele spel uit gespeeld, maar dat was eigenlijk saai, alleen die matches waren tof. En dan ineens een nieuwe combinatie ontdekken ofsoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was echt de tekken meester hier in de buurt.
Ooit eens aan zo'n wedstrijd meegedaan en toen werd ik genadeloos afgeslacht, was ik toch niet zo goed als ik dacht
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En geen wreef, ik moet bandjes bij ballerina's maar die doen ze dus alleen bij kinderschoenenquote:
De computer als tegenstander stelt geen ruk voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We deden het in (t studenten)huis en met vrienden. Een vriend en ik waren heel erg aan elkaar gewaagd, samen ook in no-time t hele spel uit gespeeld, maar dat was eigenlijk saai, alleen die matches waren tof. En dan ineens een nieuwe combinatie ontdekken ofso
Fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En geen wreef, ik moet bandjes bij ballerina's maar die doen ze dus alleen bij kinderschoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |