Rivier, goed zoquote:
bij sommige mensen zitten die in de kachelquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van vogel..
ik vind ze een beetje eng..
ze kijken je altijd maar met 1 oog aan en hun snavel ... brrr!
jij bent in een fabriek in elkaar gezetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Rivier, goed zo
En nee, dat fabriekje wat daar links in de verte staat (niet zo goed te zien op de foto vrees ikstaat naast mijn ouderlijk huis
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:13 schreef DaMart het volgende:
Even snel hallo en tot later tussen de vergaderingen in.
nou....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind sowieso weinig eng, maar vogels? daar kan ik me echt niets bij voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Niks mis met seks op de werkvloerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent in een fabriek in elkaar gezet
quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef pgrferrari het volgende:
Muck, Muck.
Heb je ook een paar van die kaartjes voor mij?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou....of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
even vragen of de garantie nog goed is. want er missen wat onderdelen..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Wat een lieffiesquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou....WTF IS DAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik PM je ff.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
ik heb ook 'toeristenkaartjes' trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar moet ik ze heensturen?
Wat heb jij met kaartjes? Had het al een keer eerder gevraagd maar geen antwoordquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef pgrferrari het volgende:
Muck, Muck.
Heb je ook een paar van die kaartjes voor mij?
die snavel... bleegh wat een eng ding!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind sowieso weinig eng, maar vogels? daar kan ik me echt niets bij voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
een enge vogelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
Helaas zijn er geen onderdelen na te bestellen
[..]
Wat een lieffies
[..]
WTF IS DAT?!
Heb ik al vaker gezegd en uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb jij met kaartjes? Had het al een keer eerder gevraagd maar geen antwoord
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
even vragen of de garantie nog goed is. want er missen wat onderdelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gmtaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
Helaas zijn er geen onderdelen na te bestellen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Primaquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die snavel... bleegh wat een eng ding!auSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.postcrossingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gezegd en uitgelegd.
Ook aan jou hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
doe nog eens een poging.. ik was er niet bijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gezegd en uitgelegd.
Ook aan jou hoor
inderdaadquote:
Postcrossing 62: Kaartjes!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
doe nog eens een poging.. ik was er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |