De betekenis van mollig kent ze dus ook al niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Yup, toen ze haar sprookje over Alex en Laura aan het vertellen was.
Grappige is dat Gerard dat allemaal al heeft verteld, dat hij makelaar is en dat hij miljonair is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Maik is benieuwd als ze hier uit zijn wat gerard voor man is, wat ie doet.
Ja doet het goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Grappige is dat Gerard dat allemaal al heeft verteld, dat hij makelaar is en dat hij miljonair is.
Maar hij liegt er zoveel omheen, dat ze niets meer van hem geloven.
Geniaal gespeeld.
Zo'n bruine?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo heeft een splinter in haar kont.
Toen ik de regels las heb ik al een keer in één van de COSsen geschreven, om gewoon over je geheim te gaan praten/vertellen, zonder te zeggen dat het je geheim is en dat is precies wat Gerard doet.quote:
Klopt, de streams zijn er ook uit...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef schommelstoel het volgende:
De website doet het niet meer.
Of ben ik de enige die daar last van heeft.
Dat mokkel spoort echt niet. Steeds batsen als ze een wijntje opheeft, en niet bepaald geruisloos. Maar als ze nuchter is, is een kusje al te veel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef 5thencounter het volgende:
Na een vette tongzoen....
[ link | afbeelding ]
Schrok brave Mo toch wel effe.....
[ link | afbeelding ]
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, de streams zijn er ook uit...
Ja, dat smakt er aardig op losquote:
Streams doen het nog prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, de streams zijn er ook uit...
welke bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef schommelstoel het volgende:
Welke website?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef schommelstoel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |