Eén-na-laatste beetje bijcroppenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Okey ik heb alles gefixed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das juist degene die ik het minst mooi vindquote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eén-na-laatste beetje bijcroppen. Vind die wel leuk.
que?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Met dat soort woorden moet je oppassen als Kano nog in the house is hoor.
Ik snap 'm!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Jeps, ook zonder IS best scherpquote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schiet jij meer dan 1 seconde uit de hand?
Ja, nou.. ik dacht nog: het zal toch nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je dan een ondersteuning voor je camera gebruikt?quote:
Ik ben allang bezig haahahahahahah ik haat dit vak. Nouja het is best leuk, maar niet om 3x te leren.quote:
Gewoon met je ellebogen op je borst steunen en de ademhalingstechniek van een sniper gebruiken?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je dan een ondersteuning voor je camera gebruikt?
Gok ik ook ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ergens in de buurt gok ik wel.
Ik ben allang klaar haahahahahahah ik haat wiskunde.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben allang bezig haahahahahahah ik haat dit vak. Nouja het is best leuk, maar niet om 3x te leren.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gewoon met je ellebogen op je borst steunen en de ademhalingstechniek van een sniper gebruiken?
Mijn record zonder IS is 1,3 seconden... Met IS kan het dus nog wel langer.
Ik moet nog 20 bladzijden, dan heb ik er 50 gedaan. En morgen vroeg opstaan want eerste 4 uur vrij. Dan heb ik in Berlijn iets meer speling.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben allang klaar haahahahahahah ik haat wiskunde.
Ik moet eigenlijk nog veel meer doen maar zoooo geen zinquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet nog 20 bladzijden, dan heb ik er 50 gedaan. En morgen vroeg opstaan want eerste 4 uur vrij. Dan heb ik in Berlijn iets meer speling.
Excursie met studievereniging.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog veel meer doen maar zoooo geen zin.Morgen beetje uitslapen, flexibele werktijden
![]()
. Vanochtend om 9.15 overleg, welke idioot verzint zoiets nou op maandag
.
Ga je in Berlijn doen eigenlijk?
quote:Op woensdag 23 maart om 23.00 staat het vertrek met de bus richting Berlijn op de planning. Er zal in 4 dagen een groot deel van de stad bezocht worden.
Op donderdag 24 maart zal er aan het einde van de ochtend een bezoek worden gebracht aan de stadsmaquette waar ook een lezing volgt. Vervolgens gaan we op bezoek bij twee architectenbureaus waar we een kijkje in de keuken nemen en lezingen krijgen over projecten in Berlijn. In de namiddag gaan we naar het Hostel om vervolgens gezamenlijk te gaan eten. Daarna is er vrije tijd.
Vrijdag 25 maart brengen we een bezoek aan de Nederlandse ambassade en bekijken we hoe de akoestiek van het Berliner Philharmonie al jaren als uitmuntend wordt ervaren. In de namiddag wordt een bezoek gebracht aan het Berliner Hauptbahnhof. In de avond is er de mogelijkheid tegen een kleine vergoeding mee te gaan naar het café bovenin de Fernsehturm om een geweldig uitzicht te krijgen over de skyline van Berlin at night.
Zaterdag 26 maart zal er een beroep worden gedaan op de Robert Gesink in ons, we maken een fietstocht langs allerlei prominente gebouwen en projecten. Tijdens deze fietstocht worden ook de verschillen tussen het voormalige oost- en west-Berlijn blootgelegd. Vervolgens gaan we naar misschien wel een van de meest bijzondere gebouwen van Berlijn; het Joods historisch museum. Zonder de inhoud is het al een bijzonder gebouw, maar met de inhoud die het heeft is het meer dan bijzonder, adembenemend.
Zondag 27 maart zal er, na eerst een uurtje langer uitgeslapen te hebben, een prachtig gebouw bezocht worden die Berlijn grootse momenten heeft gebracht, hier zal er een rondleiding zijn.
Tot slot vertrekken we dan begin van de middag weer richting Eindhoven om daar rond de schappelijke tijd van 21.00 à 22.00 uur te arriveren.
Ja 4 april pas, ik denk steeds dat ze volgende week al zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zag 't wel.
Maar jaloers, berlijn staat al tijden op 'het lijstje'.
Oooooooh, nou dan kan je 't nog makkelijk anderhalve week uitstellenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja 4 april pas, ik denk steeds dat ze volgende week al zijn.
Moet toch wel lukken, 't is geen rocket science.quote:Ik was er met oud en nieuw ook al.En wilde eigenlijk 1,5 week terug gaan, maar toen was het carnaval en hadden mijn vrienden of geen vakantie, of ze gingen carnavallen. Maar toen kwam de excursie.
Dusss beter snap ik m'n cammie dan.
Ik ben een planning aan het maken, ga denk ik volgende week hele week in de bieb zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oooooooh, nou dan kan je 't nog makkelijk anderhalve week uitstellen [ afbeelding ].
[..]
Moet toch wel lukken, 't is geen rocket science.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |