Say WHUT?!?!? voel mijn vuurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:17 schreef 16meter het volgende:
Nu moet jij natuurlijk wat regelen voor het jubileum. Soort mini Loudness ofzo.
Deze is voor mijn B-dayquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Ga je naar zak!? wat is deze!?
Voor die line-up? Net zo gek :p
Ik neem de ranja wel mee dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Say WHUT?!?!? voel mijn vuur
Ik moet niets .. een keer dood, dat moet ik!Laat dat feesten organiseren maar aan Seth over, maar denk niet dat we hier sponsoren voor kunnen vinden.
En dan? Een FOK!-feest van +/- 30 users ... zitten we daar dalijk bij iemand in de schuur met chips en prik / 1 groene en 1 oranje lamp / te luisteren naar een draaiende FOK!ker..![]()
![]()
![]()
![]()
Genoeg FOK!kers die kunnen draaien, ik noem een Mind.Illusion, Thera, Geck-o, The Prophet (of was die niet echt?) & RiKequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef Da_Ripper het volgende:
En dan? Een FOK!-feest van +/- 30 users ... zitten we daar dalijk bij iemand in de schuur met chips en prik / 1 groene en 1 oranje lamp / te luisteren naar een draaiende FOK!ker..![]()
![]()
![]()
![]()
Nopesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef haakon het volgende:
Remco ga je zaterdag nog naar Aszesment?
x
Ik ben aanwezig!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Levitas het volgende:
Ah ja.. Nu we toch over zaterdag hebben. Nog mensen a.s zaterdag naar Pussy Lounge?
Ow ja! Shit helemaal vergeten, even de troepen optrommelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Levitas het volgende:
Ah ja.. Nu we toch over zaterdag hebben. Nog mensen a.s zaterdag naar Pussy Lounge?
Naar de afterparty wil ik sowieso wel komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers die kunnen draaien, ik noem een Mind.Illusion, Thera, Geck-o, The Prophet (of was die niet echt?) & RiKe![]()
![]()
En bovendien kan een feest met 30 users die kei en keihard losgaan supergezellig zijn![]()
Kort samengevat: bij genoeg aanmeldingen gaan Krullie en ik echt serieus een hele dikke afterparty voor Decibel opzetten bij haar thuis voor FOK! (en eventuele aanhang)
en bij minder grote animo wordt het gewoon een gezellig slaappartijtje![]()
Ik vind hem wel oke, maar kon beter idd. 6.3/10.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef InGebruik het volgende:
Origineel blijf ik 1000x beter vinden. Kan hier nog niet echt aan wennen, misschien dat het later komt maar op dit moment... Nee.
Gewoon een kutnummer dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef InGebruik het volgende:
Origineel blijf ik 1000x beter vinden. Kan hier nog niet echt aan wennen, misschien dat het later komt maar op dit moment... Nee.
Zo ver wil ik nog niet gaan.quote:
Vind hem wel fijn eigenlijk. Een beetje als Another Day In My Life, maar dan anders. Apart.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef InGebruik het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef InGebruik het volgende:
Vooral dat.. maar k vind de track nog wel ok.. als track.. niet als Marlboro man Re-amp.. als men snapt wat ik bedoelquote:
Is denk ik nog het beste idee.. Iedereen die mee wilt doen, gooit een lijstje met nummers van 2001 tot 2011 in het topic (met iets van regels als 2-3 per jaar?). Vervolgens verwerk je deze nummers in een poll per jaar(?) en kan iedereen stemmen op zijn favoriete track uit dat jaar. De twee meest gekozen nummers komen in de mix.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef Da_Ripper het volgende:
Of ik doe het als Dov met z'n Feestfabriek top25 .. jullie plaatjes laten aandragen en dan zelf een lijstje maken waar jullie dan op mogen stemmen![]()
Iemand een suggestie how we're going to wash this piggy?
Melodie blijft idd baasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind hem wel oke, maar kon beter idd. 6.3/10.
Die melodie blijft wel baas![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef TC_Artemis het volgende:
Kan iemand mij helpen? ik zoek een harstyle tune, de vocals zijn gesampled van een chick van youtube die daar ook weer een videoreactie op gaf, haar naam eindigde op -eequa of zoiets, het was sowieso van een nederlands duo. Ik kan echt totaal niks meer verzinnen als dit.
Sowieso vind ik de nieuwe pitcher producties niet fijn, het album boeide me ook niet op een uitzondering naquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef mstx het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de neuk nou een "re-amp" is?
En -1 voor het verneuken van Marlboro Man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die zogenaamde "re-amps" zuigen aars.
En ik dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers die kunnen draaien, ik noem een Mind.Illusion, Thera, Geck-o, The Prophet (of was die niet echt?) & RiKe![]()
![]()
En bovendien kan een feest met 30 users die kei en keihard losgaan supergezellig zijn![]()
Kort samengevat: bij genoeg aanmeldingen gaan Krullie en ik echt serieus een hele dikke afterparty voor Decibel opzetten bij haar thuis voor FOK! (en eventuele aanhang)
Nee geen zekerheidje.. Anders ga ik wel naar zak voor je verjaardagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Deze is voor mijn B-day![]()
Is die Aszesment een zekerheidje? Dan moet je ook deze kant opkomen .. dat vervoer hoop ik wel te regelen t.z.t.
Re-Amp is volgens mij gewoon een hip woord voor remix.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef mstx het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de neuk nou een "re-amp" is?
En -1 voor het verneuken van Marlboro Man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die zogenaamde "re-amps" zuigen aars.
Kans is er dat er vanuit my place wel een plaats in 'n auto is ... slaapplaats zowiezo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef haakon het volgende:
Nee geen zekerheidje.. Anders ga ik wel naar zak voor je verjaardagMaar hoe is nog de vraag.. Geen zin om te bobben ja
Bij mij in de buurt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kans is er dat er vanuit my place wel een plaats in 'n auto is ... slaapplaats zowiezo.
Net trouwens even de trailert gekeken met 't HardBass Anthem - Needs more Cowbell-edit![]()
@mstx
http://en.wikipedia.org/wiki/Re-amp
ff snel erover gelezen maar waar het volgens mij op neer komt is een signaal uit een track halen, daar mee spelen en die later weer toevoegen om meer 'body'aan het origineel te geven
Ik snap wat je bedoelt. Klinkt wel zomers en technisch zit het ook gewoon goed in elkaar, maar als Re-amp/mix van Marlboro Man vind ik het niks. De enige overeenkomst is de melodie van het origineel die ze als basis gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vooral dat.. maar k vind de track nog wel ok.. als track.. niet als Marlboro man Re-amp.. als men snapt wat ik bedoel
onmisbaar op een afterquote:
Deze mix is voor de ektequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef TC_Artemis het volgende:
Kan iemand mij helpen? ik zoek een harstyle tune, de vocals zijn gesampled van een chick van youtube die daar ook weer een videoreactie op gaf, haar naam eindigde op -eequa of zoiets
Dan moet dat het maar worden voor mij. Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk de overduidelijke keuzes van anderen te vermijden (zover je dat in kan schatten natuurlijk, maar dingen als immeasurably en her voice gaan toch wel genoemd worden denk ik zo) zodat ieder jaar een gevarieerder aanbod in de poll krijgt.quote:2000 Pep'n Up - Time & Space (Warp Brothers Remix)
2001 Manuel Es - Nord Jet (energy mix)
2002 Marco V - Godd (original mix)
2002 Tuneboy - Demolition (Technoboy Remix)
2003 Donkey Rollers - The Sound Of The Beast (zany remix)
2003 Technoboy - War Machine
2004 Donkey Rollers - Ruff
2004 Dj Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix)
2005 Tuneboy - Money talks bullshit walks (hardstyle masterz mix)
2005 Tatarola - insane (original tatanka mix)
2006 Alpha twins - Drop the beats out
2006 Zanza Labs - Control the mind
2007 Pavo - tekno musik
2007 Zany meets the beholder - who wants this
2008 Luna - Unlocked
2008 Noisecontrollers - Night After Night
2009 Alpha Twins - Fragile
2009 Ivan Carsten - you try to play me
2010 Rexanthony - for you marlene (activator remix)
2010 The r3bels - pattern 1
2011 Jack of Sound - A Ghost Story
2011 The machine - explorers of the mind
Geloof dat ze wat meer "out of the box" wilden gaan denken en dat beter op een eigen label kon.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef poiuytr het volgende:
Waarom zijn Noisecontrollers en Wildstylez eigen label begonnen?
Heb halfjaar gemist
Voor zover ik begreep, wilden ze beide inderdaad hun eigen weg gaan, om hun eigen style erin kwijt te kunnen. Toen NC hoorde dat Wildstylez hetzelfde idee had, zijn ze om de tafel gaan zitten en is dit eruit gekomen. Prima ontwikkeling imoquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Geloof dat ze wat meer "out of the box" wilden gaan denken en dat beter op een eigen label kon.
Idee was van Wildstylez als ik me niet vergis.
welkom terugquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef poiuytr het volgende:
Waarom zijn Noisecontrollers en Wildstylez eigen label begonnen?
Heb halfjaar gemist
Net als Renz0r, LeonH en Ladyxima (o.i.d.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef 16meter het volgende:
Hardstyle_babbels, nog zo'n verloren zoon, die is ook al tijden weg.
Druk op het werk, weinig feesten etcquote:
LeonH.. oh ja, DJ Corleone toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Net als Renz0r, LeonH en Ladyxima (o.i.d.)
Dit lijstje is het geworden. Ik ga er ook niet meer naar kijken want er komen zoveel goede nummers voorbij en dan ben ik weer uren bezig om te kiezen welke nou toch beter was naar mijn idee. Hier moeten jullie het maar mee doenquote:2001:
Showtek - Save the day
2002:
Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix)
HardheadZ - Hardhouz Generation
2003:
The Pitcher - Pump it Loud
Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go
2004:
Beholder, The & Balistic Feat. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder!
DJ Duro - Cocaine MF
2005:
Zany vs Duro - Our Power
Donkey Rollers - Immeasurably
2006:
Zany & Tatanka - Wise Guys
Zanza Labs - Control the mind
2007:
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Zatox & Activator - Can't Stop
2008:
Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music
Tat & Zat - Scary Track
2009:
Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
Wildstylez - Single Sound
2010:
Alpha² & Wildstylez - Atrocious
Zatox Feat. Nikkita - Poltergeist
2011:
Frontliner - Discorecord
D-Block & S-te-Fan - Loopmachine
Laatste post van LeonH 2 uur geleden: The Killers #14 Een pauze, solo albums en zij-projecten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
LeonH.. oh ja, DJ Corleone toch?
Zou hij in het geheim getekend hebben bij een groot label? We weten hoe het gaat met de DJs in dit topic, zodra ze enig succes hebben.
Secrets, Interview, Silentium, Emotionsquote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers @ Hardhouse Generation 2009
Tracklist
01. Williams Syndrome - Secrets
02. Noisecontrollers - Interview
03. Killer Clown - Silentium
04. Noisecontrollers - Attack Again
05. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers remix)
06. Williams Syndrome - Emotions
07. Headhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - Tonight
08. Noisecontrollers - Revolution Is Here
09. Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete
10. Noisecontrollers - Yellow Minute
11. Zany feat. Noisecontrollers - Delomelancum
12. Wildstylez - Muzic or Noize
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
02. Builder Her Voice (Super Bass Mix)
03. Zanzalabs Zanzarisimo
04. A-Lusion Guidelinez
05. The Machine Butterfly
06. Frontliner Rock That Thing
07. Clive King Pure Cocaine
12. A-Lusion Just Ask
15. Frontliner Green House
16. Alphaverb Got It! (Unoriginal Mix)
18. Floorcrusherz Psycho Stylez
19. Ran-D ft. Redixx My Sound
* ReMcOrE wil ook wel blijven slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat sowiesoAls er een hoop mensen van FOK! komen, kan ik eventueel overwegen om een fatsoenlijke set boxen te regelen en verder te knallen daar
nee, vind ¤ 17,50 toch echt teveel voor die lijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef haakon het volgende:
Remco ga je zaterdag nog naar Aszesment?
x
nice, dat zie ik wel zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
HE-LE-MAAL NIIIKS!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef InGebruik het volgende:
Halfjaar bijna geen Hardstyle geluisterd, had er even genoeg van. Superbash (PP, Zatox, Hyperdrive) 9 oktober was mijn laatste feestje. Nu de eerste zonnestralen weer beginnen te komen begint alles van binnen weer te kriebelen (maar dat voelt elke dance liefhebber wel), heb zo ontiegelijk veel zin aan een festival.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
welkom terugvroeg me al af waar jij gebleven was
Hardstyle_babbels, nog zo'n verloren zoon, die is ook al tijden weg.
De-ci... De-ci-belquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Quote Magic Show...
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon
![]()
de Q-dance molen van Mysterland?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef poiuytr het volgende:
http://nos.nl/video/227633-field-of-dreams-in-hoofddorp.html
@ 59 seconden
Nice!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Quote Magic Show...
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon
![]()
Zelfde nr.1 als ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan moet dat het maar worden voor mij. Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk de overduidelijke keuzes van anderen te vermijden (zover je dat in kan schatten natuurlijk, maar dingen als immeasurably en her voice gaan toch wel genoemd worden denk ik zo) zodat ieder jaar een gevarieerder aanbod in de poll krijgt.
Maar ik ga zelf proberen wat in elkaar te zetten.quote:01. Pep'n Up - Time & Space (Warp Brothers Remix) (2000)
02. Norman Bass - How U Like Bass (Warp Brothers Club Mix) (2001)
03. Derb - Derb (2001)
04. Marc Et Claude - Loving You 2002 (DJ Isaac Remix) (2002)
05. Bison meets The Quakers - I Got Tonight (Original Mix) (2002)
06. DHHD - 30 Minutes (2003)
07. Deepack - Here's Johnny (2003)
08. Luna - Mindspace (2004)
09. DJ Zany - Pillzz (2004)
10. The Prophet - Emergency Call (Original Mix) (2005)
11. Donkey Rollers - Immeasurably (2005)
12. Jones & B-Front - Lunatick (Raw Mix) (2006)
13. Trance Generators - Do You Wanna Balloon (Trance Generators 1 £ Mix) (2006)
14. Builder - Her Voice (Super Bass Mix) (2007)
15. Dark Oscillators - Nero (Original Mix) (2007)
16. Noisecontrollers - Shreek (2008)
17. Project One - The Art Of Creation (2008)
18. Doctor Zot - Only The Brave (2009)
19. Williams Syndrome - Emotions (2009)
20. Josh & Wesz vs. Low-E - Autumn Green (2010)
21. Chain Reaction - Answers (2010)
22. Alphaverb - Over And Over (Original Mix) (2011)
23. Degos & Re-Done - Take A Trip (2011)
Bedoel je dat je daar mag staan, Decibel dus? Zo ja, nice!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Quote Magic Show...
![]()
Het is tegenwoordig Brennan-Heart-bash-dag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef poiuytr het volgende:
Hardstyle_babbels is al een aardig tijdje weg hier, jammer hij ging altijd nog wel in tegen het Showtek bashen op de woensdagmiddag
Ik ken nog wel een goede klapper van de beste manquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig Brennan-Heart-bash-dag.
Brennan Heart
Ja, die Q-dance molen heeft niks te maken met het onderwerpquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
De-ci... De-ci-bel![]()
[..]
de Q-dance molen van Mysterland?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een goede klapper van de beste man![]()
Luister vooral naar de vocalen![]()
Heb een klein beetje geprobeerd de inkoppers te vermijden zoals meerdere al gedaan hebben.. maar sommige ontkom je niet aan omdat ze zo steengoed zijn..quote:2001
Derb Derb
Zenith DJ Musica Che Domina
2002
Giada Diamond
Atlantic Wave The Creation
2003
Dj Activator NRG
Showtek Seid Ihr Bereid
2004
Tatarola Who's Calling?
Tommy Pulse The Answer
2005
Pavo & Zany 99.Nine
A-Lusion Talk Iz Tomorrow
2006
HHZ The Sacrifice
Walt Let The Music Play
2007
Donkey Rollers No One Can Stop us
Scope Dj Lockdown
2008
The KGB's Yerba Diabolika
Abject In Our Memories
2009
Daniele Mondello vs. Express Viviana It's a Fine Day
Activator Lullaby
2010
Max Enforcer Gold
B-Front & Frontliner Magic
2011
Wildstylez & Noisecontrollers A Different Story
Geck-o It's What we Are
Pussyyyyy!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef RiKe het volgende:
Zo'n after-decibel feestje lijkt me erg leuk ja, alleen ben ik na zo'n feest altijd gesloopt :-(
Dode beentjes vooral.
Deze zomer ook naar alle feesten met de GTP-bus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Pussyyyyy!
poiuytr herrezen uit de hardstyle-doodWelkom terug man!
Defqon is al een twijfelgeval door m'n oudersquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Deze zomer ook naar alle feesten met de GTP-bus?
Dat dus...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Of je stampt/hakt niet hard genoeg zodat je het niet gewend bent
Blijft een magisch nummertje van Brennanquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een goede klapper van de beste man![]()
Luister vooral naar de vocalen![]()
precies, training is allesquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Of je stampt/hakt niet hard genoeg zodat je het niet gewend bent
Beter Defqon missen dan Decibel of Q-basequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Defqon is al een twijfelgeval door m'n ouders![]()
Die hebben zo leuk als ze dachten een vakantie geboekt naar Turkije omdat ze 30jaar getrouwd zijn.. En m'n zus en ik mogen mee
KKzooi
Voor de rest zo veel mogelijk natuurlijK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |