Supervet!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hell fucking YEAH!!!
http://www.mindillusion.nl/?p=1250
Mochten mensen het niet meer aankunnen na Decibel is ook geen probleem, kan je gewoon ergens gaan liggen en slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef Levitas het volgende:
Ik denk dat ik aan het eind van Decibel wel zo naar de klote (dronken.. moe..) dat ik een after niet meer trek
AWESOME!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hell fucking YEAH!!!
Heel vet claudia, ik heb ook wel interesse. Heb me nog niet bedacht of ik naar Decibel ga hoewel ie toch al een paar jaar op m'n verlanglijstje staatquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Even wat duidelijkheid creëren wat de afterparty van Decibel betreft!
Ons huis is in het buitengebied, dus weinig buren om overlast te geven. We hebben een feestzaaltje van 12 bij 7 ofzoiets, met twee koelkasten en een aparte deur naar buiten (dus geen overlast met door huis heen lopen snachts). Een dikke muur voorkomt veel overlast aan mijn ouders. Ik mag mensen uitnodigen voor een afterparty, iedereen mag blijven pitten, allemaal geen probleem. We hebben matrassen, banken etc. Maar niet zonder voorwaarden natuurlijk;
- Geen rare dingen, niet stomdronken/koekwous dingen gaan slopen, schreeuwen, hond verkrachten, weetikhet wat je allemaal kan doen onder invloed.
- Vantevoren wil ik (ofja, vooral mijn ouders) wel weten hoeveel man er ongeveer komt.
- Alleen mensen die ik ken, dus a.u.b. niet op Decibel om gaan roepen AFTEREEEN IN BEEEEERSS zodat er honderd man voor de deur komt te staanMocht iemand écht een heeeel leuk iemand tegenkomen die mee moet afteren, even overleggen vantevoren graag
![]()
Lijken me wel logische voorwaarden. Mijn ouders zijn heel erg makkelijk en gastvrij wat dat betreft (heb al vaker met carnaval en kampeergelegenheden mensen over de vloer gehad), totdat er iets gebeurd, dan mag ik zoiets nooit meer doen. Dus geen gekkigheden a.u.b.
quote:
Lekker dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hell fucking YEAH!!!
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef T_Killer het volgende:
hoewel ie toch al een paar jaar op m'n verlanglijstje staat
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef T-Force het volgende:
It is a wicked and perverse generation who asks for a sign
But like Christ, your only sign will be this:
Destroy these temples, of these holy prophets
And the lord will rebuild them in three days!
Classic van de dag:
Gave vocals, gave kicks, gave melodie, gave piepjes....kortom: GAVE PLAAT
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
And then... I made a noise like this: Boem Boem Boem Boem
fair enoughquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Ons huis is in het buitengebied, dus weinig buren om overlast te geven. We hebben een feestzaaltje van 12 bij 7 ofzoiets, met twee koelkasten en een aparte deur naar buiten (dus geen overlast met door huis heen lopen snachts). Een dikke muur voorkomt veel overlast aan mijn ouders. Ik mag mensen uitnodigen voor een afterparty, iedereen mag blijven pitten, allemaal geen probleem. We hebben matrassen, banken etc. Maar niet zonder voorwaarden natuurlijk;
- Geen rare dingen, niet stomdronken/koekwous dingen gaan slopen, schreeuwen, hond verkrachten, weetikhet wat je allemaal kan doen onder invloed.
- Vantevoren wil ik (ofja, vooral mijn ouders) wel weten hoeveel man er ongeveer komt.
- Alleen mensen die ik ken, dus a.u.b. niet op Decibel om gaan roepen AFTEREEEN IN BEEEEERSS zodat er honderd man voor de deur komt te staanMocht iemand écht een heeeel leuk iemand tegenkomen die mee moet afteren, even overleggen vantevoren graag
![]()
Lijken me wel logische voorwaarden. Mijn ouders zijn heel erg makkelijk en gastvrij wat dat betreft (heb al vaker met carnaval en kampeergelegenheden mensen over de vloer gehad), totdat er iets gebeurd, dan mag ik zoiets nooit meer doen. Dus geen gekkigheden a.u.b.
lijken me hele acceptabele voorwaarden en n heel tof plan. Schuurfeesten is altijd #winningquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:
![]()
Kunnen we Koepert dan op de gastenlijst zetten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:49 schreef Koepert het volgende:
lijken me hele acceptabele voorwaarden en n heel tof plan. Schuurfeesten is altijd #winning
En ik ben door die 200 lijst de laatste dagen toch een potje in n nostalgischeplatenbui...boh... ouwe shit... niiiice
Daar kun jij mij best op zetten....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kunnen we Koepert dan op de gastenlijst zetten?![]()
![]()
Dit komt door jou!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:49 schreef Koepert het volgende:
En ik ben door die 200 lijst de laatste dagen toch een potje in n nostalgischeplatenbui...boh... ouwe shit... niiiice
Sleepingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Bring Me Your Silence, Mindcontroller, Bring It Down![]()
maar wat dacht je van deze?
+![]()
Legendarische set!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Sleeping![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet bij dat nummer altijd aan die liveset van The Prophet @ Defqon denken![]()
Eens met deze grote manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Koepert het volgende:
Ik wil verder niet lullig doen hoor....maar nou lopen we te bitchen op 'newbies' die een beetje yts lopen te posten... en hoewel t er lekkere classics zijn .. is t ook gewoon n post volspammen... spoilers zijn mooie dingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers ervan... hij zit maandag in de WYFYB![]()
Zit niets raars bij toch? Lijkt me niet meer dan logisch dat we een beetje rekening houden met invetaris/honden en dergelijke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:
![]()
quote:
Ik hoorde het vanTita van de week. Heel erg stoer en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hell fucking YEAH!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |