abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:04:17 #251
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_94595505
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hell fucking YEAH!!!

http://www.mindillusion.nl/?p=1250
Supervet!! :D Congrats!
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:05:30 #252
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_94595549
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef Levitas het volgende:

Ik denk dat ik aan het eind van Decibel wel zo naar de klote (dronken.. moe..) dat ik een after niet meer trek :P
Mochten mensen het niet meer aankunnen na Decibel is ook geen probleem, kan je gewoon ergens gaan liggen en slapen ;) Dus veel risico neem je niet :)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_94595740
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Supervet!! :D Congrats!
Senk joe!! 8-)
pi_94596023
quote:
Hell fucking YEAH!!!

AWESOME! :D _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:40:14 #255
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_94602278
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Even wat duidelijkheid creëren wat de afterparty van Decibel betreft!

Ons huis is in het buitengebied, dus weinig buren om overlast te geven. We hebben een feestzaaltje van 12 bij 7 ofzoiets, met twee koelkasten en een aparte deur naar buiten (dus geen overlast met door huis heen lopen snachts). Een dikke muur voorkomt veel overlast aan mijn ouders. Ik mag mensen uitnodigen voor een afterparty, iedereen mag blijven pitten, allemaal geen probleem. We hebben matrassen, banken etc. Maar niet zonder voorwaarden natuurlijk;
- Geen rare dingen, niet stomdronken/koekwous dingen gaan slopen, schreeuwen, hond verkrachten, weetikhet wat je allemaal kan doen onder invloed :P.
- Vantevoren wil ik (ofja, vooral mijn ouders) wel weten hoeveel man er ongeveer komt.
- Alleen mensen die ik ken, dus a.u.b. niet op Decibel om gaan roepen AFTEREEEN IN BEEEEERSS zodat er honderd man voor de deur komt te staan :P Mocht iemand écht een heeeel leuk iemand tegenkomen die mee moet afteren, even overleggen vantevoren graag :)

Lijken me wel logische voorwaarden. Mijn ouders zijn heel erg makkelijk en gastvrij wat dat betreft (heb al vaker met carnaval en kampeergelegenheden mensen over de vloer gehad), totdat er iets gebeurd, dan mag ik zoiets nooit meer doen. Dus geen gekkigheden a.u.b. ;)
Heel vet claudia, ik heb ook wel interesse. Heb me nog niet bedacht of ik naar Decibel ga hoewel ie toch al een paar jaar op m'n verlanglijstje staat

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef de_huig het volgende:

[..]

pics van je hond?
:D
m'n drinken, wat doe je!?

quote:
Hell fucking YEAH!!!

Lekker dan!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_94602341
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef eQuaL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_94602371
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef 16meter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sorry :@

[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 25-03-2011 17:03:11 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_94602559
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef T_Killer het volgende:
hoewel ie toch al een paar jaar op m'n verlanglijstje staat
_O- zelfde hier.. nog nooit bij de bekendste feesten (Defqon, Decibel, Qlimax) geweest :@
  FOK!fotograaf vrijdag 25 maart 2011 @ 16:50:06 #259
159915 -Menn0-
MNO
pi_94605416
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Exinore? of Filterz?
Exinore :) Geniale dingen! ^O^
,,/
pi_94610370
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef T-Force het volgende:
It is a wicked and perverse generation who asks for a sign
But like Christ, your only sign will be this:
Destroy these temples, of these holy prophets
And the lord will rebuild them in three days!

Classic van de dag:

Gave vocals, gave kicks, gave melodie, gave piepjes....kortom: GAVE PLAAT *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
And then... I made a noise like this: Boem Boem Boem Boem c_/
_O_ O+ O+

quote:

Ons huis is in het buitengebied, dus weinig buren om overlast te geven. We hebben een feestzaaltje van 12 bij 7 ofzoiets, met twee koelkasten en een aparte deur naar buiten (dus geen overlast met door huis heen lopen snachts). Een dikke muur voorkomt veel overlast aan mijn ouders. Ik mag mensen uitnodigen voor een afterparty, iedereen mag blijven pitten, allemaal geen probleem. We hebben matrassen, banken etc. Maar niet zonder voorwaarden natuurlijk;
- Geen rare dingen, niet stomdronken/koekwous dingen gaan slopen, schreeuwen, hond verkrachten, weetikhet wat je allemaal kan doen onder invloed :P.
- Vantevoren wil ik (ofja, vooral mijn ouders) wel weten hoeveel man er ongeveer komt.
- Alleen mensen die ik ken, dus a.u.b. niet op Decibel om gaan roepen AFTEREEEN IN BEEEEERSS zodat er honderd man voor de deur komt te staan :P Mocht iemand écht een heeeel leuk iemand tegenkomen die mee moet afteren, even overleggen vantevoren graag :)

Lijken me wel logische voorwaarden. Mijn ouders zijn heel erg makkelijk en gastvrij wat dat betreft (heb al vaker met carnaval en kampeergelegenheden mensen over de vloer gehad), totdat er iets gebeurd, dan mag ik zoiets nooit meer doen. Dus geen gekkigheden a.u.b. ;)
fair enough :) ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:49:23 #261
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94611051
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Krulliewullie het volgende:

lijken me hele acceptabele voorwaarden en n heel tof plan. Schuurfeesten is altijd #winning

En ik ben door die 200 lijst de laatste dagen toch een potje in n nostalgischeplatenbui...boh... ouwe shit... niiiice
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_94611514
Even een dikke knaller om het weekend in te luiden O+ O+

pi_94611536
Digital Punk & Noisecontollers - Blue Horizon O+
pi_94611582
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:49 schreef Koepert het volgende:
lijken me hele acceptabele voorwaarden en n heel tof plan. Schuurfeesten is altijd #winning

En ik ben door die 200 lijst de laatste dagen toch een potje in n nostalgischeplatenbui...boh... ouwe shit... niiiice
Kunnen we Koepert dan op de gastenlijst zetten? :D :D :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:58:47 #265
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94611719
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef T-Force het volgende:

[..]

Kunnen we Koepert dan op de gastenlijst zetten? :D :D :D
Daar kun jij mij best op zetten....

ik geef echter nog geen garantie dat ik kom... nog niet..wie weet wat ik dan aan t doen ben..
ach wat de fuck.. als ik kan.. dan ben ik er bij.
pi_94612101
Bring Me Your Silence, Mindcontroller, Bring It Down _O_ :9

maar wat dacht je van deze?
+

:9~ :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94612389
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Bring Me Your Silence, Mindcontroller, Bring It Down _O_ :9

maar wat dacht je van deze?
+

:9~ :9~
Sleeping :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Moet bij dat nummer altijd aan die liveset van The Prophet @ Defqon denken :)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:12:02 #269
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_94612518
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Sleeping :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Moet bij dat nummer altijd aan die liveset van The Prophet @ Defqon denken :)
Legendarische set! _O_
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:31:05 #270
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94613543
Ik wil verder niet lullig doen hoor....maar nou lopen we te bitchen op 'newbies' die een beetje yts lopen te posten... en hoewel t er lekkere classics zijn .. is t ook gewoon n post volspammen... spoilers zijn mooie dingen...
pi_94615692
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Koepert het volgende:
Ik wil verder niet lullig doen hoor....maar nou lopen we te bitchen op 'newbies' die een beetje yts lopen te posten... en hoewel t er lekkere classics zijn .. is t ook gewoon n post volspammen... spoilers zijn mooie dingen...
Eens met deze grote man :Y Maar inderdaad echt hele vette platen. Ben de laatste paar dagen echt alleen maar Early aan het luisteren ^O^ De eerste set van Hardclassics (meest vette feest ooit) staat online, namelijk de openingsset door Supercell. Ik heb hem zelf maar even op LSDB gezet dus jullie weten waar je hem kunt vinden. Hij is in erg goede kwaliteit beschikbaar :9~

Zelf even ge ID't, iemand die de rest kan invullen?
01. ???
02. ???
03. Sound of Overdose - City to City (DJ Scot Project Remix)
04. ???
05. ???
06. ???
07. ???
08. DJ Arne L2 vs. M.I.T.C.H. - Base Generator
09. Pep 'N' Up - Time & Space (Warp Brothers Remix)
10. Arome - Hands Up (DJ Scot Project Remix)
11. Schalldruck - Turntable Junky (Uberdruck Mix)
12. DJ Arne L2 - R.I.P.
13. Vortex - Come on and Fight
14. Cosmic Gate - The Truth (Isaac Remix)
15. -vocals from Klone - Dragons Lair (Builder Remix)- don't know the song
16. Space Frog - Follow me (Derb Remix)
17. Tricky Nation - Tricky Tricky (Zombie Nation Remix)

Dat zijn er eigenlijk best veel die ik herken :D

[ Bericht 6% gewijzigd door T-Force op 25-03-2011 21:20:09 ]
pi_94615888
The Pitcher - Pump it loud O+

Krijg nu ook wel ontzettend veel zin in Pussy Lounge. Eerste keer dat ik naar Pussy Lounge ga en ik heb echt geen idee wat ik kan/moet verwachten. De aftermovies zijn een beetje een mix van jump-achtig naar early hardstyle (Zany zaterdag!!), naar early rave/hardcore.
pi_94616901
Nu al voor mij misschien wel de track van 't jaar *O* O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de liefhebbers ervan... hij zit maandag in de WYFYB :9
pi_94618625
quote:

Zit niets raars bij toch? Lijkt me niet meer dan logisch dat we een beetje rekening houden met invetaris/honden en dergelijke.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef de_huig het volgende:

[..]

pics van je hond?
:D _O-

quote:
Hell fucking YEAH!!!

Ik hoorde het vanTita van de week. Heel erg stoer en gefeliciteerd!
Mixes onder de naam Khadber
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')