HAHA ALS DRIETST.quote:
Zelfs dat niet.quote:
Je faalt in je leven.quote:
Hij is tenminste modquote:
Er was eens een tijd.quote:
Hop?quote:
Mooi was die tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:11 schreef yvonne het volgende:
Dark_angelus is per direct uit de crew, op zwart en een ban.
Oproepen tot stakenBeen there, done that.
Ja, vroeger. Toen mannen van staal waren en boten van hout.quote:
Waarom nie? Mod zijn is toch vet stoer?quote:
Ik las boter. Da's leuker.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vroeger. Toen mannen van staal waren en boten van hout.
Wat is dat nou weer voor tyfussite. Zit ik 127 hours te kijken komt er dat kutdeuntje doorheen.quote:
Trouwens, da's verdorie uit 2008. Da's lang geleuden.quote:
KLIK OP DE CHICKMARSHMELLOWS!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tyfussite. Zit ik 127 hours te kijken komt er dat kutdeuntje doorheen.
Tssk die dingen zijn fucking cool.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik klikte op marshmallow chicks maar tegenvaller.
Begin 2008 kocht ik m'n eerste motorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Trouwens, da's verdorie uit 2008. Da's lang geleuden.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik klikte op marshmallow chicks maar tegenvaller.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KLIK OP DE CHICKMARSHMELLOWS!!!!!!!!!!!!
pjongjong? En nu?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KLIK OP DE CHICKMARSHMELLOWS!!!!!!!!!!!!
Gast, jij hebt keiharde sex vanavond. Moet wel!quote:
Helemaal zellufff?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
In 2008 kocht ik mijn eerste wijntje legaal.
aantal posts: 80146 (gemiddeld 41 per dag)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin 2008 kocht ik m'n eerste motor. Da's lang geleuden!
Is goed, wanneer?quote:
Ha broekie.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
In 2008 kocht ik mijn eerste wijntje legaal.
127 Hours.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tyfussite. Zit ik 127 hours te kijken komt er dat kutdeuntje doorheen.
Mijne stond op 2 of 3quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
aantal posts: 80146 (gemiddeld 41 per dag)
M'n postgemiddelde is wel als een gek gekelderd, stond op 80 per dag oid.
Tis een film, niet een ploatje, dwaas.quote:
Jammer alleen dat hij een 1 of andere goedkope camera heeft waar die toffe pica's uitkomenquote:
Nee, ik heb straks keiharde wiskunde. Heb mezelf beloofd jeweet.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast, jij hebt keiharde sex vanavond. Moet wel!
Ik constructief ontwerpen. Bammmmquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik heb straks keiharde wiskunde. Heb mezelf beloofd jeweet.
Ach, allebei even leuk hè.
*huillach*
LEKKER AAN JE WORTEL TREKKEN NOM NOM NOMquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik heb straks keiharde wiskunde. Heb mezelf beloofd jeweet.
Ach, allebei even leuk hè.
*huillach*
OH! Zeg dat dan, snap d'r niets van.quote:
Ik foto's bewerken, want morgen vergadering over de voortgang.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik constructief ontwerpen. Bammmm
Oja ik wilde om 8 uur beginnen bammmmm
Ja, ik ken 't gevoel. Het voelde alsof me een groot onrecht werd aangedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Obviously. Maar er werd niet om mijn ID gevraagd.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
LEKKER AAN JE WORTEL TREKKEN NOM NOM NOM
mimimiquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik ken 't gevoel. Het voelde alsof me een groot onrecht werd aangedaan.
Dat hoofdstuk is lang geleden! We hebben 't nu over omwentelingslichamenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
LEKKER AAN JE WORTEL TREKKEN NOM NOM NOM
Ik heb dat 10 kwartielen geleden gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk is lang geleden! We hebben 't nu over omwentelingslichamen. Wat een figuurtje(s) zeg
.
Soms dan zit ik echt de ballen uit m'n broek te lachen, kijkt m'n vriendin me echt aan, waaaaaaaaaaaaaaaaaar gaat dit over..quote:
Het gebrek aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik foto's bewerken, want morgen vergadering over de voortgang.
Ik studeer biologie. Vooral voorplanting.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk is lang geleden! We hebben 't nu over omwentelingslichamen. Wat een figuurtje(s) zeg
.
In deze grap had ik 2 seconden meer werk moeten steken.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gebrek aan?
Gaat dit over dat boek?
[..]
Ik studeer biologie. Vooral voorplanting.
Jupquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gebrek aan?
Gaat dit over dat boek?
Ik betaal 't wel uit in motorrijles. Done deal.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb dat 10 kwartielen geleden gehadIk kan je wel bijles geven voor 50 euro per uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
QFFTquote:
Ja euh nee schat, we hebben het over worteltrekken. Snap je? Dat je niet aan wiskunde doet, maar aan je eigen wortel trekt terwijl je naar hop kijkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Soms dan zit ik echt de ballen uit m'n broek te lachen, kijkt m'n vriendin me echt aan, waaaaaaaaaaaaaaaaaar gaat dit over..
Ja ga dat maar eens uitleggen.
Das goedkoop!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb dat 10 kwartielen geleden gehadIk kan je wel bijles geven voor 50 euro per uur.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik betaal 't wel uit in motorrijles. Done deal.Fucking deal ja! Dohhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat?![]()
Herkenbaar die periode..quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
QFFT
Ja waar ken je die en die van? Ehhhhhh![]()
Ja hoe kwamen jullie erop samen naar Berljn te gaan? Ja nou, ik wilde, zij wilde, dus we gingen. Kenden jullie elkaar al? Nee, moet dat? :")
Niemand snapt me.
Wel handig, ik ken best veel mensen via FOK!/ander forum. Als ik dan een keer geen vrienden heb die meewillen naar een party fix ik gewoon iemand anders.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Herkenbaar die periode..
Melt! Festival een meisje ontmoet in Duitsland, weekend daarna was Frequency festival in Oostenrijk dus ik met mijn gastenlijst skills plekje geregeld. Meisje mee..
Gingen mensen me raar aankijken dat ik dat deed! Naja zeg..
BB weet wel wat een moppie dat was.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel handig, ik ken best veel mensen via FOK!/ander forum. Als ik dan een keer geen vrienden heb die meewillen naar een party fix ik gewoon iemand anders.
Koos vriendloos.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Koos Spee gaat je wel haten.
[..]
Dat is.. eh.. kut.
oh ik wil een naam want ik denk dat ik weet maar misschien nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
BB weet wel wat een moppie dat was.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Van internet? Hoe ken je die dan? Pas je wel op?
Kerstin.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
oh ik wil een naam want ik denk dat ik weet maar misschien niet
Ik ben (en was) toen verdomme 21.quote:
Ach, mijn moeder wil ook nog steeds niks weten van knee-down foto's of zoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben (en was) toen verdomme 21.
Hehe met Jimboquote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Euh mam, ik ga morgen naar de dierentuin.
Oh, leuk met wie?
Ja euuhhh, mensen van internet.
Van internet? Hoe ken je die dan? Pas je wel op?
Ik heb tentamens t/m de 1e.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens iemand van jullie nog naar RW? Ik moet er voor OOR foto's gaan maken maar zit er dus alleen vier dagen
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens iemand van jullie nog naar RW? Ik moet er voor OOR foto's gaan maken maar zit er dus alleen vier dagen
Ik heb een zus die mijn moeder doodleuk vertelt dat ik last van mijn schouder, elleboog en lippen heb, en een duim heb die ik nauwelijks kan bewegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder wil ook nog steeds niks weten van knee-down foto's of zo.
Die logica volg ik niet helemaal, maar goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hehe met JimboHad ik een heel verhaal opgehangen dat ik naar Arnhem ging, maar ik ging hem meeten voor het eerst. Werd om 2 uur 's nachts thuisgebracht, volgende dag dat verhaal ophangen. Ging mijn moeder doorvragen.
Op een gegeven moment maar gezegd hoe het werkelijk zat. "Is het vriendjesmateriaal?" "Ja misschien wel." "Oké dan is't prima, ga het maar vertellen aan papa."
Vrouwenlogica.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die logica volg ik niet helemaal, maar goed.
Amen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
Er is een rede dat moeders niet alles weten.
Nee ik ook niet, maar vond het wel goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die logica volg ik niet helemaal, maar goed.
Op jezelf wonen ftwquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Er is een rede dat moeders niet alles weten.
Dat is best een leuke grap.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is zo'n tegenstrijdig woord hè.
Dan was het precies hetzelfde gegaan.quote:
Alsof paps zelf geen oude man is!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vond het wel goed.Paps ging me vertellen dat het wel een oude man had kunnen zijn.
Waarom zeg je tegen je zus dat je daar last van hebt?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan was het precies hetzelfde gegaan.
Op skype iets tegen je zus zeggen die het METEEN tegen je moeder verteld die beneden zit
Jamaar ik heb lekker euuuhquote:
Omdat die het best mag weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom zeg je tegen je zus dat je daar last van hebt?
Dan vraag je er ook niet een beetje om hoor . . .quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom zeg je tegen je zus dat je daar last van hebt?
Doet me denken aan dat topic van een jongen, waarvan de vader ging vissen in thailand met een vriend van 'm.quote:
Yeah I know.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niet dat het zin heeft om hier in deze SC te reageren.. Maar:
Daarom heb ik alleen sms uitgelegd aan mijn ouwe!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Paps snapt het verschil tussen MSN en SMS niet.
Nouja hij snapt het wel en het lukt 'm prima, maar hij zegt dan 'msn me maar even vanavond'. Ehhquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen sms uitgelegd aan mijn ouwe!
Niet dat 'ie het helemaal snapt maar de basis is er.
Haha, vriend ging ook met een neef "chillen" in thailand (vader van die neef had daar een bedrijfje ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic van een jongen, waarvan de vader ging vissen in thailand met een vriend van 'm.
jajaja
Gewoon negeren. Even toepasselijk filmpje zoekenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja hij snapt het wel en het lukt 'm prima, maar hij zegt dan 'msn me maar even vanavond'. Ehh
Ach, ligt er maar net aan hoe je 'vissen' definieert natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic van een jongen, waarvan de vader ging vissen in thailand met een vriend van 'm.
jajaja
OMG zó herkenbaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
Gevonden: http://www.dumpert.nl/med(...)gmiddag_cartoon.html
Het is zo moeilijk om dat allemaal aan te zienquote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG zó herkenbaar.Mijn vader zoekt ook altijd een eeuw naar de letters.
En dan ipv te shift/ctrl + backspacen bij een typfout gaat hij heel langzaam naar de muis met zijn hand, klikt hij daar, zoekt hij de deleteknop, tikt het goede, gaat met zijn hand (sloooowly) terug naar de muis, klikt aan het eind van de zin en typt verder.
Nee ik dus ook niet. Ben sowieso al niet zo chill met mijn vader, dus elk ding wat irritant is wordt nog 1000 keer erger. "Zal ik het doen?" "Neeeheeee lukt wel"quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk om dat allemaal aan te zien. Ik kan daar echt niet tegen
.
quote:
Zo werkt iemand die ik ken ook. En elke keer dezelfde meldingen lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG zó herkenbaar.Mijn vader zoekt ook altijd een eeuw naar de letters.
En dan ipv te shift/ctrl + backspacen bij een typfout gaat hij heel langzaam naar de muis met zijn hand, klikt hij daar, zoekt hij de deleteknop, tikt het goede, gaat met zijn hand (sloooowly) terug naar de muis, klikt aan het eind van de zin en typt verder.
Ja, het dan per se zelf willen doen "omdat ik het anders nóóit leer".quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet. Ben sowieso al niet zo chill met mijn vader, dus elk ding wat irritant is wordt nog 1000 keer erger. "Zal ik het doen?" "Neeeheeee lukt wel"
Het lukt niet, zie ik toch
En het ergste, de doodsklap.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, het dan per se zelf willen doen "omdat ik het anders nóóit leer".
NEE MAAR ZO OOK NIET.
Ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ja, mijn ouders zouden lachen om de grap van "druk op start om af te sluiten"
Of met 1 of andere foutmelding meteen bellen.. MISSCHIEN HÈ, HEEL MISSCHIEN, moet je even le-zen wat er staat en dan kijken wat je doetquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ook echt na 10 woorden (equals 10 minuten) pas doorhebben dat er een typfout is, omdat hij naar het toetsenbord staart. noesss
Daar is niet zo heel veel gelogen aanquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En het ergste, de doodsklap.
Als je dan uitlegt dat het zo en zo gaat vinden ze het onlogisch, en op een onlogische manier vinden hun het dan weer handig
En wat zeggen ze dan:
Nou, daar hadden ze bij microsoft dan toch beter over moeten nadenken.
Dat bedacht ik me ook ooit en toen moest ik wel gniffelen hoorquote:En ja, mijn ouders zouden lachen om de grap van "druk op start om af te sluiten"
Oh nee, als er bij mij iets is ofzo gaat mijn vader júist eeuwen doen om erover te lezen, terwijl ik het daarvoor al twee keer heb voorgelezen en heb uitgelegd hoe het kwam.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of met 1 of andere foutmelding meteen bellen.. MISSCHIEN HÈ, HEEL MISSCHIEN, moet je even le-zen wat er staat en dan kijken wat je doet.
Tenzij ze op afsluiten drukken, en dan echt heel lang lezen en denken over wat ze moeten doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of met 1 of andere foutmelding meteen bellen.. MISSCHIEN HÈ, HEEL MISSCHIEN, moet je even le-zen wat er staat en dan kijken wat je doet.
Pap, jij hier?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar is niet zo heel veel gelogen aan.
[..]
Dat bedacht ik me ook ooit en toen moest ik wel gniffelen hoor.
En dan backspace, backspace, backspace, backspace.... Alles letter voor letter backspacen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ook echt na 10 woorden (equals 10 minuten) pas doorhebben dat er een typfout is, omdat hij naar het toetsenbord staart. noesss
*jaloers*quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh nee, als er bij mij iets is ofzo gaat mijn vader júist eeuwen doen om erover te lezen, terwijl ik het daarvoor al twee keer heb voorgelezen en heb uitgelegd hoe het kwam.
Ja die ouwe van mij doet het dan nog met z'n muis, dat is wel slim. Alleen ik doe gewoon ctrl + pijltje ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
En dan backspace, backspace, backspace, backspace.... Alles letter voor letter backspacen.Om dan alles weer opnieuw te typen.
Ze bestaan echt.
Dat heb ik ze afgeleerd. O-wee als ze 't proberen, dan trek ik het snoer uit het stopcontact en gaan er doden vallenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
En dan backspace, backspace, backspace, backspace.... Alles letter voor letter backspacen.Om dan alles weer opnieuw te typen.
Ze bestaan echt.
Nou, bedankt hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hellll no. Je mag hem er wel bij hebben?
Idd, ik gebruik m'n muis zelden.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die ouwe van mij doet het dan nog met z'n muis, dat is wel slim. Alleen ik doe gewoon ctrl + pijltje ofzoSneltoetsen ftw.
"Kan je even dit en dot opzoeken op google"quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Idd, ik gebruik m'n muis zelden.
Als ik dan iets op mijn manier doe, krijg ik ook altijd commentaar dat alle schermen zo snel voorbij flitsen dat ze helemaal niet kunnen zien wat ik doe.
Ja jezus.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Kan je even dit en dot opzoeken op google"
1 seconde later, 4 pagina's door.
JA NIET ZO SNEL IK SNAP NIET WAT JE DOET.
Op mijn werk heb ik 2 muizen. Jammer genoeg is 1 ervan een goedkope versie. Ik zou liever de duurdere variant hebben. Dan heb je je toetsenbord alleen nodig om zinnen te typenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Idd, ik gebruik m'n muis zelden.
Als ik dan iets op mijn manier doe, krijg ik ook altijd commentaar dat alle schermen zo snel voorbij flitsen dat ze helemaal niet kunnen zien wat ik doe.
Ja jezus.
De herkenning.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Kan je even dit en dot opzoeken op google"
1 seconde later, 4 pagina's door.
JA NIET ZO SNEL IK SNAP NIET WAT JE DOET.
Ik moet ze altijd die pagina's opnieuw laten lezen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef Omniej het volgende:
[..]
De herkenning.
En dan die verbaasde blikken ook telkens en het "Tjonge de techniek staat toch voor niks hè."
Kan je het nu nog 1 keer rustig doen? Dan kan ik het de volgende keer zelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef Omniej het volgende:
[..]
De herkenning.
En dan die verbaasde blikken ook telkens en het "Tjonge de techniek staat toch voor niks hè."
Is is wat wij voor eens gebruiken.quote:
Euh ik heb net op een linkje geklikt en nu...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
Of ze zien alleen de reclamebanners en niet waar het eigenlijk om gaat.
*aanwijst* DAAR!
Ooooh daaaaaaaaaar.
Ja. Daar.
Maak een filmpje van ze, serieus.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
Of ze zien alleen de reclamebanners en niet waar het eigenlijk om gaat.
*aanwijst* DAAR!
Ooooh daaaaaaaaaar.
Ja. Daar.
Definieer 'wij'.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is is wat wij voor eens gebruiken.
Dat vind ik dan ook weer zielig.. maar wel grappig. Hmm. Dilemmaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maak een filmpje van ze, serieus.
Mijn bevolkingsgroep. In waar ik woon.quote:
Laptop, screenrecorder+webcam laten opnemen. Classic.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zielig.. maar wel grappig. Hmm. Dilemma.
Alleen dan met meer mensen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
Het lijkt hier verdomme wel een PUB SC
Noord hollandsko brotha. Kom nie haten.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wij wei. Misschien waar kano woont wel tho'.
Nu wel ja. Vroeger daarintegenquote:
=/=quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Wtf m'n is NIET gelijk aan-teken doet het niet op Fok.
Doe je toch gewoon "isdatnietzo"quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Wtf m'n is NIET gelijk aan-teken doet het niet op Fok.
Wil je me hier weg hebben?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
Het lijkt hier verdomme wel een PUB SC
Nee hoor, leeftijd ligt bij beide SC's even hoog.quote:
Wut?quote:
Waarbij?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, leeftijd ligt bij beide SC's even hoog.
Je bent echt een ouwe sok aan het wordenquote:
Aardbij!quote:
Om 8.30 op vanochtend, dat zijn geen tijden meer voor een blankequote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent echt een ouwe sok aan het worden
Waarom moest ik lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om 8.30 op vanochtend, dat zijn geen tijden meer voor een blanke.
Ik om 6:00quote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om 8.30 op vanochtend, dat zijn geen tijden meer voor een blanke.
Wij dachten dat je aan het werk geslagen wasquote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kut internet, mij een beetje in de steek laten. Lijers.
Haha, D_A, aan het werk. Goede grap wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij dachten dat je aan het werk geslagen was
Nu ophouden andes allebei een note.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yes it does!
Hier komen we nooit meer uit.
Whehe, ja dat ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij dachten dat je aan het werk geslagen was
Waarom zijn asprientjes wit?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, D_A, aan het werk. Goede grap wel.
Zegt m'n vriendin ook altijdquote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, D_A, aan het werk. Goede grap wel.
No we won't.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu ophouden andes allebei een note.
Oh wee als je m'n mooie getal verprutst..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu ophouden andes allebei een note.
tik 'm antilliaan!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boks.
[ afbeelding ]
En anders haal ik ze toch weer weg.
Dare me.....quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh wee als je m'n mooie getal verprutst...
That's what she said!quote:
Ha, je wilt er gewoon 112. Maar dat ga ik dus mooi niet doen.quote:
ik wil je modrechten wel even lenen, doe ik het.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha, je wilt er gewoon 112. Maar dat ga ik dus mooi niet doen.
Hey now..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik wil je modrechten wel even lenen, doe ik het.
Mail maar naar forum@fok.nl Dan moet het goedkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik wil je modrechten wel even lenen, doe ik het.
Ga weg jonge, zo veel notes heb ik heul niet. Leugens.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha, je wilt er gewoon 112. Maar dat ga ik dus mooi niet doen.
spermabekkiequote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl Dan moet het goedkomen.
Of kanovinnie@fok.nl Dat schijnt ook te werken
Das waar. Maar D_A+Mexicaantje hebben er minder.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga weg jonge, zo veel notes heb ik heul niet. Leugens.
Wil jij dat?quote:
We hebben het over sperma en je wilt een meet?quote:
Kloptquote:
Jaja. En zodra je Mexicaantje ziet sta je voor in de rij?quote:
Ik ben wel mooier gewordne de afgelopen dagen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja. En zodra je Mexicaantje ziet sta je voor in de rij?
Was je lelijk dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben wel mooier gewordne de afgelopen dagen.
Om sperma in m'n gezicht te krijgen? No thanks.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja. En zodra je Mexicaantje ziet sta je voor in de rij?
Ehh.. in FOT ook hoor. Breek me de bek niet open.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
Over meets gesproken. De FOT meet waar ik was, en de meet met Omniej en Doodkapje waren de meets met het minste gezeik over mensen die op de foto staan.
Kennen ze in ONZ nog wat van leren.
Ghihi jij snapt het niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om sperma in m'n gezicht te krijgen? No thanks.
Oepsie wat heb ik nu weer eruit geflaptquote:
Details!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ehh.. in FOT ook hoor. Breek me de bek niet open.
En nee, die dingen wil ik niet weer oprakelen.
</niksgezegd>
Modfaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Ghihi ik snap het wel maar jij snapt niet dat ik het snap.
Te laat!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Ghihi ik snap het wel maar jij snapt niet dat ik het snap.
Ik ben inderdaad best lekker ja.quote:
wow vet, kan ik dat ook doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[warning]Ghihi ik snap het wel maar jij snapt niet dat ik het snap.[/warning]
Nee, daar moet je een prutsmod voor wezen.quote:
nee, alleen voor je.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best lekker ja.
Ik onthoud me van het hebben van een mening. Komt niet vaak voor, koester dit moment!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best lekker ja.
Tuuk!quote:
Jweettoch.quote:
Ik heb 'm gequote. Dus hij staat veilig voor het nageslacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik onthoud me van het hebben van een mening. Komt niet vaak voor, koester dit moment!
[..]
Tuuk!
Crewbash, 2 weken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
Als jullie nou even allemaal je bek dicht houden kan ik misschien eens kijken of dat stomme wiskundeboek nog te vinden is.
Zeg datquote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
Als jullie nou even allemaal je bek dicht houden kan ik misschien eens kijken of dat stomme wiskundeboek nog te vinden is.
Zo blijf ik doorpratenquote:
Ik vond het wel meevallenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash, 2 weken.
127 hours is trouwens echt een goeie film.
Laat ik het zo zeggen. Voor mensen die geen statief nodig hebben voor 1/20 is het inderdaad een kutfilm.quote:
En dat een zuiger een pompbeweging maakt?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wisten jullie dat je kolommen ('zuilen') op trek kan belasten?
En die grot met het water.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Voor mensen die geen statief nodig hebben voor 1/20 is het inderdaad een kutfilm.
Wat vond jij er slecht aan dan? Alleen het eind had nog wel anders gekund, maar ik vond 'm zo ook goed.
Soms was het wel gruwelijk onduidelijk of hij nou aan het hallucineren was, of dat het echt was. Maar misschien had ik wat minder moeten posten en meer moeten pletten
Ik dacht echt WTF gebeurt hier dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
En die grot met het water.![]()
Geniaal was dat.
Wist je dat je met een 3D programma een frees heel lang een maquette kan laten fixen zonder dat je wat hoeft te doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
Wist je ook dat je gaten voor bouten niet te krap moet tekenen? Dan moet je hem daarna uitboren, en dat vinden ze niet zo leuk.
Wat, er was een natte grot en het had wat met een meisje te maken? Wat wil je nog meer weten?quote:
Echt hè.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
Alleen jammer dat je dat meisje niet naakt zietHad ik me toch een soort van op verheugd
Gewoon nieuw gaatje tappen hoppa klaarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
Wist je ook dat je gaten voor bouten niet te krap moet tekenen? Dan moet je hem daarna uitboren, en dat vinden ze niet zo leuk.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wist je dat je met een 3D programma een frees heel lang een maquette kan laten fixen zonder dat je wat hoeft te doen?
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Wist je ook dat het niet 3d frezen heet, maar vijfassig frezen?
Dat wel ja. Die moet ik nog terugvinden op mijn telefoonquote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Echt hè.
Toch was die videoboodschap wel aardig.
Daarom zijn er "back" up gaatjes. Daar past ie vaak ook in.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon nieuw gaatje tappen hoppa klaar.
Waar zit die dan op mijn stationsfiets?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Wist je dat een ketting door je carter je hele zomer verpest?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wist je dat ik daarom geen fuck snapte waar mijn zus mee bezig was toen ze op de zeevaartschool zat?
Ik frees van wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wist je dat ik dacht dat je frezen en vrezen hetzelfde schrijft?
Ik vrees alltijd dat ik verkeerd frees als ik aan het frezen ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee.
Wist je dat ik dacht dat je frezen en vrezen hetzelfde schrijft?
Wat, die ketting? Nou.. op de kettingwielen hoop ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar zit die dan op mijn stationsfiets?
38 seconden te laat kano! Da's wel heel veel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vrees alltijd dat ik verkeerd frees als ik aan het frezen ben.
En ik frees ook altijd met grote frezen.
De karter.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat, die ketting? Nou.. op de kettingwielen hoop ik.
Andere grap.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
38 seconden te laat kano! Da's wel heel veel.
Sorry.quote:
Weet ik ook wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit is een karter:
[ afbeelding ]
Dit is een (stuk) carter:
[ afbeelding ]
Dat hardhout loof was?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Loof is hardhout, dat dacht ik ook altijd andersom. Ik leer nog eens wat bij Bouwkunde.
't Zegt alleen niks over de daadwerkelijke hardheidquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Loof is hardhout, dat dacht ik ook altijd andersom. Ik leer nog eens wat bij Bouwkunde.
klopt. Dat wist ik vroegahhh ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Zegt alleen niks over de daadwerkelijke hardheid.
Neuh mijne is van dyneema denk ik.quote:
Daar hangt nog een vezeltje te hangen op de TU/e, al 15 jaar ofzo. Kan je zien wat de rek is. Pas maar op dat 'ie straks niet 3 keer zo lang is kanooooquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh mijne is van dyneema denk ik.
Das alleen de vezel. Ik heb er nog een kilo of 8 aan hars bij.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar hangt nog een vezeltje te hangen op de TU/e, al 15 jaar ofzo. Kan je zien wat de rek is. Pas maar op dat 'ie straks niet 3 keer zo lang is kanoooo.
Ik wil een kano met negatief gewicht, dan kan je gewoon over 't water zweeeeeeevenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das alleen de vezel. Ik heb er nog een kilo of 8 aan hars bij.
Zeer goedkoop, 15 kilo materiaal, 750 euro.
Andere is 12 kilo, 600 euro (1500 nieuw). En je hebt ze nu van 6/8 kg en 3000+
Is er al een beetje.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil een kano met negatief gewicht, dan kan je gewoon over 't water zweeeeeeeven.
Nee, ik ben een oude versie. Hier moet je nog schroefjes aandraaien.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is het bij jou klik en je zit in elkaar?
Damn.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik ben een oude versie. Hier moet je nog schroefjes aandraaien.
Tot ie over lenzen begint.quote:
Vals spelenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot ie over lenzen begint.
Isdatzo:
Heb er nog nooit in gevaren, maar het lijkt me zo bruut!quote:
Gewoon een RSV-blokje erin lepelenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb er nog nooit in gevaren, maar het lijkt me zo bruut!
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel eerst de treksterkte berekenen hè.
Jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |