quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef JanPiraat het volgende:
kutrussennnn !!!!! EK 2008 ik vergeet niet !!!!!!!!Hiddink landsverrader !!
Dank je.quote:
Nee de Duitsers waren lief.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef JApieman het volgende:
De gruweldaden van de Russen in de 2e wereldoorlog!_!
Nee ook niet, maar ik adoreer de Duitsers ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee de Duitsers waren lief.(Ja volgens de PVV wellicht
)
Een adoratie topic voor een land waar je nooit bent geweest en een volk wat je niet verstaat ???quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank je.
Rusland is zo schitterend land en zo groot en divers.Ik moet er echt een paar maanden naar toe.
Ben wel ooit in een Russisch autonome zone geweest en de Oekraine en ik versta een beetje Russisch en mijn beste vriend is Rus.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Een adoratie topic voor een land waar je nooit bent geweest en een volk wat je niet verstaat ???
Niet alleen met de badmode..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Karzai het volgende:
Op vakantie in Turkije kwam ik ook in contact met de Russische medemens, het meest frappant vond ik dat ze nog een aantal jaren achter liepen wat betreft de badmode.
Ben er meerdere malen geweest. Weinig landen waar de verschillen tussen arm en rijk zo groot zijn...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben wel ooit in een Russisch autonome zone geweest en de Oekraine en ik versta een beetje Russisch en mijn beste vriend is Rus.
Rusland zelf is erg moeilijk binnen te komen, een visum krijg je niet zomaar helaas.
Fransen geven zich te snel over en collaboreren voortdurend met de vijand. 20 jaar geleden was Frankrijk een tof land, maar nu lijkt het wel een deelstaat van de VS geworden. Ze verkopen hun cultuur gewoon en hun ziel voor een paar zielige dollars.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:42 schreef napoleonfour het volgende:
Zonder mijn regime hadden jullie niet eens achternamen dus ode aan de Fransen mag ook.
Russische vrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:29 schreef truepositive het volgende:
Wodka en Russia Today![]()
Niet alleen is het een goeie nieuwszender (voor alles wat niet met Rusland te maken heeft)
Je krijgt ook nog dit te zien:
Kaelyn Forde.. ok zelf niet russisch maar toch
quote:
http://www.albinoblacksheep.com/text/france.htmlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:42 schreef napoleonfour het volgende:
Zonder mijn regime hadden jullie niet eens achternamen dus ode aan de Fransen mag ook.
Nee gekkie!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Belarus![]()
Alexander Lukashenko![]()
![]()
het lijkt wel of je deze foto's vol trots toont, het zijn dus wel de NAZI's- fascistenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:17 schreef stroopdoosch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Falertquote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee de Duitsers waren lief.(Ja volgens de PVV wellicht
)
Zolang ze aan het Oostfront op commies schoten is dat van ondergeschikt belang.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:39 schreef pinine het volgende:
[..]
het lijkt wel of je deze foto's vol trots toont, het zijn dus wel de NAZI's- fascisten
dat moet ik filmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Streetfight. Nazi vs Communist.
Zie je er geen verband tussen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Dat is alleen communisme, niet Rusland.
dat is een commie topicquote:
Je draad is gesloten, ik ben zo vrij geweest om deel 2 aan te maken met credits aan jou.quote:
Beetje jammer van al die taalgrapjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zo'n groot land, dus ook een hele lange grens, de langste ter wereld.![]()
Tsja, hoe beveilig je die?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |