Dat ronde ding wat je ziet liggen is de geschutstoren. Maar dan op z'n kop.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
Dat ding op Nems plaatje had helemaal geen zijkant/bovenkant etc. meer. Dan weet je toch ook niet of er luiken zijn geweest?
Aaaaahhhh.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
Dat ronde ding wat je ziet liggen is de geschutstoren. Maar dan op z'n kop.
Ik ben al op zoek naar wat foto'squote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aaaaahhhh.
Zie het nog steeds niet.Dit is echt wel grof geschut voor gevorderden.
Je moet niet vergeten dat die geschutskoepel op mijn foto een meter of 30 dichterbij staat dan het onderstel. Dus de loop lijkt wat langerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef wyccie het volgende:
Als ik de plaatjes van Wikipedia mag geloven zou de loop van een houwitser langer zijn dan van een tank, maar dan klopt het weer niet met het plaatje dat Nem heeft gepost.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef iamredleader het volgende:
Tevens: bedtijdhet is mooi geweest
Tot morgen
Insert grapjes over de lengte van de loop.quote:
Oh, maar ik had ook nog helemaal niet door dat dat ding op de voorgrond bij dat ding op de achtergrond hoorde.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet niet vergeten dat die geschutskoepel op mijn foto een meter of 30 dichterbij staat dan het onderstel. Dus de loop lijkt wat langer
Ah, luikje! Duidelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
Houwitser:
[ afbeelding ]
Tank:
[ afbeelding ]
Wilde je nog deze link met filmmuziek geven:quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef iamredleader het volgende:
Tevens: bedtijdhet is mooi geweest
Tot morgen
En ik had nog zo gezegd dat 'ie stuk isquote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar ik had ook nog helemaal niet door dat dat ding op de voorgrond bij dat ding op de achtergrond hoorde.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik had nog zo gezegd dat 'ie stuk is
En een mondingsrem en vervoersteun.quote:
Maar je had niet gezegd hoe.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
En ik had nog zo gezegd dat 'ie stuk is
Ik geloof je.quote:
quote:
Waarschijnlijk door een raketquote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je had niet gezegd hoe.
[..]
Ik geloof je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Wat een onzinquote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
Vraag mij eens iets wat ik kan uitleggen. Dan lijk ik wat minder dom.
Huh?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
Vraag mij eens iets wat ik kan uitleggen. Dan lijk ik wat minder dom.
Ja ik dacht dus dat het een soort osmose was(wat het stiekem ook wel is) maar wist de juiste naam dus nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef wyccie het volgende:
Dat perfusiegedoe vind ik ook lastig. Heeft met het verschil in zuurstofdruk tussen longblaasjes en bloed te maken.
Hemoglobine helpt mee om meer zuurstof te binden.
Vandaar dat je zo snel moe bent bij een laag Hb: minder zuurstofopname.
Dat zou ik dan alleen maar kunnen proberen naar aanleiding van films.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
Pffff, Al die benamingen. Daar moet je wel arts voor zijn.Ik vind het al heel wat dat ik weet hoe ik een nood tracheotomie moet uitvoeren.
Ik weet wel op welke plek ik moet snijden, maar ik zou het niet zo gauw durven. Het wordt vast een bloedbad en je wilt ook niet dat er bloed in de longen komt.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
Pffff, Al die benamingen. Daar moet je wel arts voor zijn.Ik vind het al heel wat dat ik weet hoe ik een nood tracheotomie moet uitvoeren.
Eigenlijk is het dan diffusie. Inderdaad soort osmose.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik dacht dus dat het een soort osmose was(wat het stiekem ook wel is) maar wist de juiste naam dus niet
Men verteld ons juist dat dat niet het geval is, omdat de opening zich strak sluit rond de ingebrachte buis.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet wel op welke plek ik moet snijden, maar ik zou het niet zo gauw durven. Het wordt vast een bloedbad en je wilt ook niet dat er bloed in de longen komt.
Mij is ooit verteld dat als je moet kiezen tussen iemand laten stikken en een kans geven (met alle gevolgen van dien), dat je beter het risico kunt nemen hem/haar open te snijdenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wel op welke plek ik moet snijden, maar ik zou het niet zo gauw durven. Het wordt vast een bloedbad en je wilt ook niet dat er bloed in de longen komt.
Als je het netjes doet wel. Om die buis in te brengen moet je wel eerst snijden. Als ik door huid hen snij, bloed ik al.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Men verteld ons juist dat dat niet het geval is, omdat de opening zich strak sluit rond de ingebrachte buis.
Als ik in de woestijn ben, zal ik het ook wel doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Mij is ooit verteld dat als je moet kiezen tussen iemand laten stikken en een kans geven (met alle gevolgen van dien), dat je beter het risico kunt nemen hem/haar open te snijden
Nee, snede's maken met een mes en dan een stompe (?) buis inbrengen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je het netjes doet wel. Om die buis in te brengen moet je wel eerst snijden. Als ik door huid hen snij, bloed ik al.![]()
Jullie doen dat met een scherpe buis rechtstreeks in de luchtpijp?
Ik gok precies boven het botquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef wyccie het volgende:
Hmm, nu voel ik aan mijn hals en twijfel toch waar de snee moet.
Gewoon doorduwenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef wyccie het volgende:
Kroakbeen.![]()
Ja, net tussen de twee hardere uitsteeksels. Vraag me af of daar wel een balpen tussenpast bij mij.
Bedtijd!
Het advies aan ons is tussen twee kraakbeenringen onder de adamsappel.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef wyccie het volgende:
Hmm, nu voel ik aan mijn hals en twijfel toch waar de snee moet.
Moet ik ook maar weer eens oefenen als hospik...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het advies aan ons is tussen twee kraakbeenringen onder de adamsappel.
Gat maken, buis oid er in, tape er omheen en afvoeren.
Ademhaling is het belangrijkste. De rest lossen ze maar op in het gewondennest of hospitaal te velde.
Zeker. Dat waren 15 schitterende minuten.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!ouverture klopt ook wel ja. Maar meesterwerk ook, het is echt erg mooi
Ik hoop in je bilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik ook maar weer eens oefenen als hospik... [ afbeelding ]
Vanmiddag eerst zelf naar de dokter (lees: hopelijk eindelijk eens een leuke asisistente) die mij weer een injectie in m'n reet zal geven tegen de hooikoorts...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, wat is Jair veranderd!Zie nu de foto's
Erger: de Rotterdamse Ajacied!quote:
Nee, nog niet.... ik ga hem nu als vermist melden bij het asiel. Peace en Twan hebben gisteren in de buurt pamfletten opgehangen...quote:
Dat vind ik van Cruijfs' stunt ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist weer mooi...
Verkoop je toch je huis?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef TradeMarkie het volgende:
m'n auto is nog niet klaar, dus ik rij nog steeds in die S60, maar nu ben ik dus aan het kijken wat ze 2e hands kosten, want ik zou er best 1 willen hebben
Daar heb ik helemaal geen geld voor nu...
Ik ook, 8-2 toen verliezen in het Olympisch...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik van Cruijfs' stunt ook
euh ja, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkoop je toch je huis?
Of verhoog je je hypotheek na de waardervermeerdering door je klusactiviteiten
Ik doelde meer op het kampioen makenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, 8-2 toen verliezen in het Olympisch...![]()
Heb het radioverslag met Theo Koomen nog...
Ach ja, Cruijff heeft een zwak voor mindere clubs, zie nu ook weer...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het kampioen maken
Of uberhaupt gewoon overstappen naar de aartsrivaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |