Maar Gerard Joling is toch helemaal geen he....quote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja, met iemand gezelligs op de kamer is wel het leukste.
Bij ons blijft er ook iemand over, een supergoede vriend van ons vijf, dus wij wilden best twee aan twee en dan die jongen bij een van ons. Maaar dat mocht natuurlijk niet. Die jongen is zo hetero als Gerard Joling, de jongens willen hem niet op de kamer want ze denken dat ie gaat gluren (), maar bij ons mag niet. Blabla zuchttt.
Ik heb jou bijjjna niet op foto's staan. In ieder geval geen genante.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik durf die foto's en video's niet terug te zien._!
Ahw. Homo'squote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja, met iemand gezelligs op de kamer is wel het leukste.
Bij ons blijft er ook iemand over, een supergoede vriend van ons vijf, dus wij wilden best twee aan twee en dan die jongen bij een van ons. Maaar dat mocht natuurlijk niet. Die jongen is zo hetero als Gerard Joling, de jongens willen hem niet op de kamer want ze denken dat ie gaat gluren (), maar bij ons mag niet. Blabla zuchttt.
Ja, ja hoor.quote:
Mooi zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb jou bijjjna niet op foto's staan. In ieder geval geen genante.
Vorige week toevallig wel. Maar ben niet echt een vaste kijker.quote:
Johannes, Johannes, Hans.quote:
Nu komt ie dus met de twee grootste nerds ever op de kamer, kei sneu.quote:
Ik weet uit ervaring dat het best eenzaam kan zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu komt ie dus met de twee grootste nerds ever op de kamer, kei sneu.De leraar zou wel proberen te fixen dat we met de excursiegroepen bij elkaar zaten.
Ohw okequote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorige week toevallig wel. Maar ben niet echt een vaste kijker.
Ik zie nu trouwens ook opeens dat ik waarschijnlijk de enige normale foto ooit van bart heb, die tijdens een meet gemaakt is.quote:
Hoorde je er gewoon niet bij of kwam het omdat je homo bent? (Dit is niet zo direct bedoeld als het er waarschijnlijk staat.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat het best eenzaam kan zijn.
En die tijd benut je niet eens volledig aan slaap, let maar opquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ooh en nog over Rome... We zijn ieder avond tegen elven in het hotel, en moeten rond achtenweg (dus aangekleed en alles zijn en ontbeten hebben). Zondag moeten we zelfs om zeven uur weg.
Wat mist er? Juist, slaap! Op pak hem beet een uur of 5,5 per nacht kan ik geen dag rondlopen hoor, laat staan zes dagen achter elkaar.
Leraar daarover: na dag drie storten de meesten in, aan het eind van dag vier gaan zelfs de sterksten eraan. En dan slepen we jullie nog twee dagen door Rome!!
En pret dat ie had! De saddist.
Ik heb ooit 5 dagen praag gedaan, met elke avond stappen (en goed naar de klote) eerste en laatste dag waren reisdagen. Ka-pot.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ooh en nog over Rome... We zijn ieder avond tegen elven in het hotel, en moeten rond achtenweg (dus aangekleed en alles zijn en ontbeten hebben). Zondag moeten we zelfs om zeven uur weg.
Wat mist er? Juist, slaap! Op pak hem beet een uur of 5,5 per nacht kan ik geen dag rondlopen hoor, laat staan zes dagen achter elkaar.
Leraar daarover: na dag drie storten de meesten in, aan het eind van dag vier gaan zelfs de sterksten eraan. En dan slepen we jullie nog twee dagen door Rome!!
En pret dat ie had! De saddist.
Schoolreisjes ftw.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die tijd benut je niet eens volledig aan slaap, let maar op
Daarom heb ik van de zeven uur die je hebt om te slapen al anderhalf uur afgeteld had, haha. Ik heb de verhalen van bij Ron gehoord, om vier uur 's nachts nog kloten enzo.. Al ga ik dat gewoon echt niet kunnen. En er gaat een gastoeter mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die tijd benut je niet eens volledig aan slaap, let maar op
Whoehoe!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom heb ik van de zeven uur die je hebt om te slapen al anderhalf uur afgeteld had, haha. Ik heb de verhalen van bij Ron gehoord, om vier uur 's nachts nog kloten enzo.. Al ga ik dat gewoon echt niet kunnen. En er gaat een gastoeter mee.
Het was voornamelijk dat de mensen waar ik veel mee omging niet naar rome gingen. En ik zat toen ongeveer midden in mijn coming-out-proces. Heb weinig anti-homo meegemaaktquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoorde je er gewoon niet bij of kwam het omdat je homo bent? (Dit is niet zo direct bedoeld als het er waarschijnlijk staat.)
Whahah.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit 5 dagen praag gedaan, met elke avond stappen (en goed naar de klote) eerste en laatste dag waren reisdagen. Ka-pot.
Maar dat vinden leraren nu eenmaal leuk.
komt goed. Je komt doodmoe thuis, met voeten die er nog met een paar pezen aanhangen, maar dan slaap je weer bij als je thuis bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom heb ik van de zeven uur die je hebt om te slapen al anderhalf uur afgeteld had, haha. Ik heb de verhalen van bij Ron gehoord, om vier uur 's nachts nog kloten enzo.. Al ga ik dat gewoon echt niet kunnen. En er gaat een gastoeter mee.
Was dat ook die leraar die al eerder in Rome geweest was?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahah.
Het is echt zo'n hyperactieve leraar, altijd bezig, natuurmens, ik vind hem wel heel tof. Hij is alleen níet bij te houden.
Okay.. Hopelijk heb je er toch wel van genoten! Bij ons werden de reizen ook wel per vriendengroep gekozen. Zo domineert de hockeyclub de Ardennen, gymnasium en alles wat erg onpopulair is Rome, ga zo maar door.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was voornamelijk dat de mensen waar ik veel mee omging niet naar rome gingen. En ik zat toen ongeveer midden in mijn coming-out-proces. Heb weinig anti-homo meegemaakt, maar gewoon het feit dat je weet dat je de enige van de groep bent... ik vond het soms wel moeilijk. Nog steeds wel als ik in groepen ben.
Jaaa.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Was dat ook die leraar die al eerder in Rome geweest was?
Ik ben op de Havo naar Parijs geweest, dat waren ook drukke programma's
Maar je ziet ook zo verschrikkelijk veel in de paar dagen, ik vind 't wel waard.
Dat bedoel ik. En jullie vliegen dus die kant op?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.33e keer met school wordt het voor hem, plus nog heul vaak privé.
En waard is het het zeker. Toch ervaringen enzo, zoiets maak je gewoon nooit meer mee.
Klopt! Ik denk nog wel eens terug aan Praagquote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.33e keer met school wordt het voor hem, plus nog heul vaak privé.
En waard is het het zeker. Toch ervaringen enzo, zoiets maak je gewoon nooit meer mee.
Ik hoop het maar, zal wel goed komen overigens. We komen donderdagavond thuis, drie dagen om bij te slapen dus!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
komt goed. Je komt doodmoe thuis, met voeten die er nog met een paar pezen aanhangen, maar dan slaap je weer bij als je thuis bent.
Jups.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En jullie vliegen dus die kant op?
wat is er mis mee om met nerds op de kamer zitten?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu komt ie dus met de twee grootste nerds ever op de kamer, kei sneu.De leraar zou wel proberen te fixen dat we met de excursiegroepen bij elkaar zaten.
zo'n stukje vliegen is leukquote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups.Ik heb nog nooit gevlogen.
Keispannund.
ik vind Lissabon ver zat..quote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
zo'n stukje vliegen is leuk
verder is vervelend
Vliegen valt alles mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Keispannund.
Nou, dit zijn twee unieke typjes. Eentje is hyperintelligent en hypercontactgestoord, de ander is niet slím maar heeft wel een bazengeheugen en leert dus gewoon alles uit zijn kop.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is er mis mee om met nerds op de kamer zitten?
uhuh, eentje waarin je met je knieen achter je oren zitquote:Op maandag 21 maart 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Vliegen valt alles mee.
Het opstijgen en landen is het leukst. Verder is het vooral een erg grote bus.
landen vind ik kut...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Vliegen valt alles mee.
Het opstijgen en landen is het leukst. Verder is het vooral een erg grote bus.
Jup, en we vliegen vanaf Duitsland dus het is maar een uurtje of twee ofzo. Tijd genoeg om neer te storten.quote:
Vroeg aanwezig zijn, 2 van de 4 keer dat ik gevlogen heb had ik de mazzal dat ik bij een uitgang zat. Dan heb je meer ruimte dan in bussiness.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, eentje waarin je met je knieen achter je oren zit
Ik dacht dat jullie met de bus gingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Keispannund.
Niet echt last van gehad.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
landen vind ik kut...
Altijd last van mijn oren
heb ooit een busreis naar kroatie gedaan, 25 uur duurde datquote:Op maandag 21 maart 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie met de bus gingen.
Vliegen is leuk
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb ooit een busreis naar kroatie gedaan, 25 uur duurde dat
Ik ben ooit met de bus naar Salou (quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel altijd gedaan, dit is pas het tweede jaar dat ze gaan vliegen. Is met die olieprijzen enzo voort goedkoper, met de bus tot Duitsland en dan vanaf daar vliegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie met de bus gingen.
Vliegen is leuk
Achter elkaar?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ben je stram.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Benny, dit is de gynaecologe.
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1360&bih=677
Ik vind het een lekker wijf.
Geen stops onderweg om even een rondje te lopen en de boel weer in plooi te krijgen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kon een uur lang m'n ledematen niet volledig strekken
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kon een uur lang m'n ledematen niet volledig strekken
2 overdag, de rest waren 's nachts toen ik sliepquote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen stops onderweg om even een rondje te lopen en de boel weer in plooi te krijgen?
Ohwquote:
Echt Duffy ja.quote:
Dat je zo lang kan slapen in zo'n bus.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2 overdag, de rest waren 's nachts toen ik sliep
De enige keer dat ik een paar uurtjes achter elkaar geslapen heb, was terug uit Salou.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
toen ik naar Praag ben geweest met school, heb ik ook bijna de hele terugweg geslapen
Wel mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
De enige keer dat ik een paar uurtjes achter elkaar geslapen heb, was terug uit Salou.
Heen was trouwens ook wel bizar. Laat in slaap gevallen, 1,5 later weer wakker en dan besneeuwde Pyreneeëntoppen zien.
om aan te denken in het vliegtuig:quote:
laat je em niet vallenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
...
Zit even in bad, zo even op de laptop
Die winegums inderdaad!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen leuke foto's van Bella, vage foto's van Patrique, siepie en mij.
Hans en Bart met winegums in hun neus.
Patje staat er ook normaal op.
Benny met een lepel op zijn gezicht
Sta jij eigenlijk zelf wel op een foto?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen leuke foto's van Bella, vage foto's van Patrique, siepie en mij.
Hans en Bart met winegums in hun neus.
Patje staat er ook normaal op.
Benny met een lepel op zijn gezicht
ja ik ook, ruim 24 uurquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag het pas nadat ik de foto had uitvergroot op mijn cameraquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Die winegums inderdaad!
En jij zag het pas nadat wij het zeiden en je da foto al gemaakt had.
Ja hoor, niet zoveel als Patriquequote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sta jij eigenlijk zelf wel op een foto?
Dat is de aloude truc van mensen die foto's maken.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb foto's van haar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer het ook meestalquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is de aloude truc van mensen die foto's maken.
Ohw oke..quote:
Houwdie-ho!quote:
Welterustenquote:
Teringdikke lineup dit jaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef tdrone het volgende:
ik heb mijn kaartjes voor pinkpop besteld in het weekend dus dat was ook wel leuk
heb er echt te veel zin in maar is nog 3 maanden
Tof!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef tdrone het volgende:
ik heb mijn kaartjes voor pinkpop besteld in het weekend dus dat was ook wel leuk
heb er echt te veel zin in maar is nog 3 maanden
jaquote:
I wish, I wish.quote:
Foo'squote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
jaik heb vooral zin in de maandag:
volbeat kaiser chiefs en foo fighters
maar de andere dagen zitten ook toppers tussen
ik woon dicht in de buurt dus dan is de keuze veel makkelijker hequote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
I wish, I wish.
Ik zou trouwens liever naar Lowlands gaan dan Pinkpop.
Ik ga nog wel even kijken of ik ergens kaartje kan winnen. Ga zeker meer moeite doen dan andere jaren!
Ik woon dan weer dichter bij die andere in de buurt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik woon dicht in de buurt dus dan is de keuze veel makkelijker he![]()
lowlands lijkt me ook wel gaaf hoor maar meestal ben ik dan op vakantie..
Ik heb daar dus echt niks meequote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
PP of Lowlands lijkt me echt supergaaf inderdaad. Lekker in een muf tentje met bierblikken die de grens afbakenen.
Ik ben ook niet veel verder gekomen dan het bevrijdingsfestival.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben nog nooit naar een festival geweest, slecht he
Ik heb zelfs Dauwpop nog nooit meegemaakt. Zo dichtbij dat het nog zit ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook niet veel verder gekomen dan het bevrijdingsfestival.
Hahaquote:
Da's bij jou om de hoek inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Dauwpop nog nooit meegemaakt. Zo dichtbij dat het nog zit ook.
Ik had eerst het origineel een stukje geluisterd en ging zo ongeveerd gestrekt toen ik dit hoorde.quote:
Dat word er gewoon serieus beter van.quote:
Ik moest bij deze zo hard lachenquote:
Pijltje > Hide all.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe zet je eigenlijk al die kutrequests uit op Facebook.
Op het kruisje klikken en dan **** blokkeren? klikkenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
als je een bericht ziet op kruisje in het scherm drukken hij filtert soortgelijke berichten danquote:
Ja die.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef Goratj het volgende:
[..]
als je een bericht ziet op kruisje in het scherm drukken hij filtert soortgelijke berichten dan
Lolque?quote:
Je bent het zat dat ze je kut requesten?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ja echt niet normaal man, alsof ik een Poolse hoer ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent het zat dat ze je kut requesten?
Wacht, ben je dat niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal man, alsof ik een Poolse hoer ben.
Vooruit, een beetje dan.quote:
quote:
Dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten of iemand em nog zou maken.
quote:Mann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!
Half Pools, half Tsjechisch.quote:
haha ja komt steeds dichter bij heaquote:
Bart, onze Sletlana, to rescue.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Ik vond hem te afgezaagd om hem te maken.
hier werkt alles gewoonquote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Patje1987 het volgende:
Facebook flipt hem een beetje bij mij.
Hier ook geen problemen, las er eerder vanavond wel wat over op twitter.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ja hij doet het wel maar af en toe wil hij geen nieuwe dingen laden of een beetje traagquote:
Het zijn die roeidudes die het doen!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Patje1987 het volgende:
Altijd hetzelfde met hun!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het zijn die roeidudes die het doen!
Het oude stokbrood met spek en komkommer was toch niet zo episch?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met hun!
Tevens had ik vandaag een beter ontbijt dat Zondagmorgen
Jawel maar een normale boterham met kaas is toch wel beterquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Het oude stokbrood met spek en komkommer was toch niet zo episch?
Dat kan.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel maar een normale boterham met kaas is toch wel beter
Die gaan voor, obviously.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
ik weet dat ik achterloop maar er waren even wat prive issues
Wat denk jij dan! Ik werd wakker, rolluik open, allemaal zonnestraaltjes..quote:
Ohw zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat denk jij dan! Ik werd wakker, rolluik open, allemaal zonnestraaltjes..Ik heb zelfs een t-shirt aan.
![]()
En ik heb een afro omdat mijn haar gisteren nog nat was toen ik het op een knotje deed om te gaan slapen.
Maar je moet (iets van) vrolijk zijn om zin te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb geen zin om vrolijk te zijn
Ik ben moe en ik ben blij als het weekend is
Mijn hoofd draait overurenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef iBenny het volgende:
Crazy!
[..]
Maar je moet (iets van) vrolijk zijn om zin te maken
Van mij mag het ook weekend zijn
Bennyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef iBenny het volgende:
Crazy!
[..]
Maar je moet (iets van) vrolijk zijn om zin te maken
Van mij mag het ook weekend zijn
Heerlijk is dat, ik heb besloten om vanmiddag maar thuis te gaan werken. Kan ik meteen de auto eens wassen en dan 's avonds nog wat doorwerken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, vrije dag gepakt en klokkie rond geslapen. Hoppa!
lekker is dat hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, vrije dag gepakt en klokkie rond geslapen. Hoppa!
Goedemorgenquote:
ik voel me slechter dan gisterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Ik voel me een stuk beter dan gister!
Ja, ik kan het me niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan.quote:
wat je wilt of de uitwerking ervan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hoofd draait overuren
Ik wil van alles, maar dat gaat natuurlijk niet
Ik ben moe, maar dat kan niet, want ik heb gisteren gewoon bijgeslapen en uitgeslapen....
In mijn hoofd spookt, wat ik wil als ik ontslagen word.
Wat ik wil, hangt ook van Rob af.....
of in je kamer ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik groene vingers had, ging ik nu plantjes planten in de tuin.
tijd om te knippen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb al 2 palmbomen en een hangmat. Vind ik wel genoeg.
Gutemorgen!quote:
Jammer dat ik snachts nooit meer online ben, want anders wist ik wel wat me vannacht te doen staatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gutemorgen!
Beter dan al die Hello en Hey mailtjes midden in de nacht.
Ben je mooi klaar mee dat die shizzle zich als kinkhoest verspreid over je contactenlijst.
Ja ik heb al gekeken maar weet niet wat ik er aan moet doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gutemorgen!
Beter dan al die Hello en Hey mailtjes midden in de nacht.
Ben je mooi klaar mee dat die shizzle zich als kinkhoest verspreid over je contactenlijst.
Ik denk dat je de antivirus er even goed overheen [insertdieenesmiley] moet laten gaan. Het is niet je hotmail zelf denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb al gekeken maar weet niet wat ik er aan moet doen.Denk dat ik gewoon mijn hotmail ga deleten. Moet wel.
Dat heb ik ook een keer gehad met de man die de wasmachine aan het maken was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef Lutte het volgende:
Ik kom thuis, hoor mama boven dus loop naar boven, druk kwekkend, is de verwarmingman de verwarming aan het fixen. *ooh hai hallo*
Dat is fijn. Hier waren ze vanmorgen ook even wat dingen aan het doen. IIG de brandveiligheid en iets met de electriciteit ofzoiets. En ik kreeg telefoon van het KWFquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef Lutte het volgende:
Ik kom thuis, hoor mama boven dus loop naar boven, druk kwekkend, is de verwarmingman de verwarming aan het fixen. *ooh hai hallo*
Ai Aiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook direct iets waar ik aan denk. Na het uitslapen haal ik het scherm omhoog. Zie ik de glazenwasser. Ik schrik me rot, val achterover en er braken een paar onderstellatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik kijk alleen af en toe snachts op de mobiel. Post er nooit mee (lukt ook niet)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef JJH het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de mobiele lay out stuk?
Nergens last van nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef JJH het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de mobiele lay out stuk?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker trique!
Ik heb je kapperskijk nog nodig trouwens. Ik wil iets anders met mijn haar, iets korters. Als je ideeën hebt, heel graag! (hoeft niet nu)
Anderen mogen zich er natuurlijk ook mee bemoeien.
Ik zie op tegen het onderhoud. Of ik print deze in het groot uit en plak em op m'n smoel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje Miranda van Sex and the City, een vleugje Rozengeur en Wodka Lime.
De kop van Van Hals glanst anders wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan verlies ik teveel shine. Geen optie. Mijn haarkleur is te mooi.
Okee, sorry.quote:
Okeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, weg met die sorry's. Ik zie ook wel dat je aan het dollen bent.
Nee?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Lutte het volgende:
Ik ging kijken of ik nog een handstand kon. Het antwoord laat zich raden.
Het was niet alles nee. Ik stond wel op mijn handen, kon ook nog een eindje lopen, alleen kromme benen, armen te ver uit elkaar, voeten niet geflext.quote:
Als ik het probeer breek ik mijn benen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was niet alles nee. Ik stond wel op mijn handen, kon ook nog een eindje lopen, alleen kromme benen, armen te ver uit elkaar, voeten niet geflext.
Eerder je polsen of je rug/nek denk ik. Al weet ik niet of dat zo'n vrolijk vooruitzicht is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik het probeer breek ik mijn benen denk ik
Dat vind ik best heel knap.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was niet alles nee. Ik stond wel op mijn handen, kon ook nog een eindje lopen, alleen kromme benen, armen te ver uit elkaar, voeten niet geflext.
Ik kan mijn benen wel houden, maar als ik achterover val breken mijn beentjes af denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerder je polsen of je rug/nek denk ik. Al weet ik niet of dat zo'n vrolijk vooruitzicht is.
Tja, maar ik ben een propje van 1.58 en krap veertig kilo en jij een volwassen man.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik best heel knap.
Ik krijg mezelf geeneens op de kop.
Gravity is a bitch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja, maar ik ben een propje van 1.58 en krap veertig kilo en jij een volwassen man.
Hmm, best interessant. Ik wil niet teveel gepier zo 's ochtends. Ik ga die site vanavond ook nog even afspeuren. Dank.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Zoiets?
http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php#/modeldetail/2234
[ afbeelding ]
Een koprol kan ik ook niet neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik best heel knap.
Ik krijg mezelf geeneens op de kop.
Eh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. het is wel lastig iemand te vinden waarvan je niks weet zeg...
Zo krijg ik het nooit. Dat is maar enkelen gegeven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
Vaduz, het enige antwoord is een Bieberkapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |