Maar Gerard Joling is toch helemaal geen he....quote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja, met iemand gezelligs op de kamer is wel het leukste.
Bij ons blijft er ook iemand over, een supergoede vriend van ons vijf, dus wij wilden best twee aan twee en dan die jongen bij een van ons. Maaar dat mocht natuurlijk niet. Die jongen is zo hetero als Gerard Joling, de jongens willen hem niet op de kamer want ze denken dat ie gaat gluren (), maar bij ons mag niet. Blabla zuchttt.
Ik heb jou bijjjna niet op foto's staan. In ieder geval geen genante.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik durf die foto's en video's niet terug te zien._!
Ahw. Homo'squote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja, met iemand gezelligs op de kamer is wel het leukste.
Bij ons blijft er ook iemand over, een supergoede vriend van ons vijf, dus wij wilden best twee aan twee en dan die jongen bij een van ons. Maaar dat mocht natuurlijk niet. Die jongen is zo hetero als Gerard Joling, de jongens willen hem niet op de kamer want ze denken dat ie gaat gluren (), maar bij ons mag niet. Blabla zuchttt.
Ja, ja hoor.quote:
Mooi zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb jou bijjjna niet op foto's staan. In ieder geval geen genante.
Vorige week toevallig wel. Maar ben niet echt een vaste kijker.quote:
Johannes, Johannes, Hans.quote:
Nu komt ie dus met de twee grootste nerds ever op de kamer, kei sneu.quote:
Ik weet uit ervaring dat het best eenzaam kan zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu komt ie dus met de twee grootste nerds ever op de kamer, kei sneu.De leraar zou wel proberen te fixen dat we met de excursiegroepen bij elkaar zaten.
Ohw okequote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorige week toevallig wel. Maar ben niet echt een vaste kijker.
Ik zie nu trouwens ook opeens dat ik waarschijnlijk de enige normale foto ooit van bart heb, die tijdens een meet gemaakt is.quote:
Hoorde je er gewoon niet bij of kwam het omdat je homo bent? (Dit is niet zo direct bedoeld als het er waarschijnlijk staat.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat het best eenzaam kan zijn.
En die tijd benut je niet eens volledig aan slaap, let maar opquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ooh en nog over Rome... We zijn ieder avond tegen elven in het hotel, en moeten rond achtenweg (dus aangekleed en alles zijn en ontbeten hebben). Zondag moeten we zelfs om zeven uur weg.
Wat mist er? Juist, slaap! Op pak hem beet een uur of 5,5 per nacht kan ik geen dag rondlopen hoor, laat staan zes dagen achter elkaar.
Leraar daarover: na dag drie storten de meesten in, aan het eind van dag vier gaan zelfs de sterksten eraan. En dan slepen we jullie nog twee dagen door Rome!!
En pret dat ie had! De saddist.
Ik heb ooit 5 dagen praag gedaan, met elke avond stappen (en goed naar de klote) eerste en laatste dag waren reisdagen. Ka-pot.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ooh en nog over Rome... We zijn ieder avond tegen elven in het hotel, en moeten rond achtenweg (dus aangekleed en alles zijn en ontbeten hebben). Zondag moeten we zelfs om zeven uur weg.
Wat mist er? Juist, slaap! Op pak hem beet een uur of 5,5 per nacht kan ik geen dag rondlopen hoor, laat staan zes dagen achter elkaar.
Leraar daarover: na dag drie storten de meesten in, aan het eind van dag vier gaan zelfs de sterksten eraan. En dan slepen we jullie nog twee dagen door Rome!!
En pret dat ie had! De saddist.
Schoolreisjes ftw.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die tijd benut je niet eens volledig aan slaap, let maar op
Daarom heb ik van de zeven uur die je hebt om te slapen al anderhalf uur afgeteld had, haha. Ik heb de verhalen van bij Ron gehoord, om vier uur 's nachts nog kloten enzo.. Al ga ik dat gewoon echt niet kunnen. En er gaat een gastoeter mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die tijd benut je niet eens volledig aan slaap, let maar op
Whoehoe!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom heb ik van de zeven uur die je hebt om te slapen al anderhalf uur afgeteld had, haha. Ik heb de verhalen van bij Ron gehoord, om vier uur 's nachts nog kloten enzo.. Al ga ik dat gewoon echt niet kunnen. En er gaat een gastoeter mee.
Het was voornamelijk dat de mensen waar ik veel mee omging niet naar rome gingen. En ik zat toen ongeveer midden in mijn coming-out-proces. Heb weinig anti-homo meegemaaktquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoorde je er gewoon niet bij of kwam het omdat je homo bent? (Dit is niet zo direct bedoeld als het er waarschijnlijk staat.)
Whahah.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit 5 dagen praag gedaan, met elke avond stappen (en goed naar de klote) eerste en laatste dag waren reisdagen. Ka-pot.
Maar dat vinden leraren nu eenmaal leuk.
komt goed. Je komt doodmoe thuis, met voeten die er nog met een paar pezen aanhangen, maar dan slaap je weer bij als je thuis bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom heb ik van de zeven uur die je hebt om te slapen al anderhalf uur afgeteld had, haha. Ik heb de verhalen van bij Ron gehoord, om vier uur 's nachts nog kloten enzo.. Al ga ik dat gewoon echt niet kunnen. En er gaat een gastoeter mee.
Was dat ook die leraar die al eerder in Rome geweest was?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahah.
Het is echt zo'n hyperactieve leraar, altijd bezig, natuurmens, ik vind hem wel heel tof. Hij is alleen níet bij te houden.
Okay.. Hopelijk heb je er toch wel van genoten! Bij ons werden de reizen ook wel per vriendengroep gekozen. Zo domineert de hockeyclub de Ardennen, gymnasium en alles wat erg onpopulair is Rome, ga zo maar door.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was voornamelijk dat de mensen waar ik veel mee omging niet naar rome gingen. En ik zat toen ongeveer midden in mijn coming-out-proces. Heb weinig anti-homo meegemaakt, maar gewoon het feit dat je weet dat je de enige van de groep bent... ik vond het soms wel moeilijk. Nog steeds wel als ik in groepen ben.
Jaaa.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Was dat ook die leraar die al eerder in Rome geweest was?
Ik ben op de Havo naar Parijs geweest, dat waren ook drukke programma's
Maar je ziet ook zo verschrikkelijk veel in de paar dagen, ik vind 't wel waard.
Dat bedoel ik. En jullie vliegen dus die kant op?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.33e keer met school wordt het voor hem, plus nog heul vaak privé.
En waard is het het zeker. Toch ervaringen enzo, zoiets maak je gewoon nooit meer mee.
Klopt! Ik denk nog wel eens terug aan Praagquote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.33e keer met school wordt het voor hem, plus nog heul vaak privé.
En waard is het het zeker. Toch ervaringen enzo, zoiets maak je gewoon nooit meer mee.
Ik hoop het maar, zal wel goed komen overigens. We komen donderdagavond thuis, drie dagen om bij te slapen dus!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
komt goed. Je komt doodmoe thuis, met voeten die er nog met een paar pezen aanhangen, maar dan slaap je weer bij als je thuis bent.
Jups.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En jullie vliegen dus die kant op?
wat is er mis mee om met nerds op de kamer zitten?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu komt ie dus met de twee grootste nerds ever op de kamer, kei sneu.De leraar zou wel proberen te fixen dat we met de excursiegroepen bij elkaar zaten.
zo'n stukje vliegen is leukquote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups.Ik heb nog nooit gevlogen.
Keispannund.
ik vind Lissabon ver zat..quote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
zo'n stukje vliegen is leuk
verder is vervelend
Vliegen valt alles mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups.Ik heb nog nooit gevlogen.
Keispannund.
Nou, dit zijn twee unieke typjes. Eentje is hyperintelligent en hypercontactgestoord, de ander is niet slím maar heeft wel een bazengeheugen en leert dus gewoon alles uit zijn kop.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is er mis mee om met nerds op de kamer zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |