Maar Gerard Joling is toch helemaal geen he....quote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja, met iemand gezelligs op de kamer is wel het leukste.
Bij ons blijft er ook iemand over, een supergoede vriend van ons vijf, dus wij wilden best twee aan twee en dan die jongen bij een van ons. Maaar dat mocht natuurlijk niet. Die jongen is zo hetero als Gerard Joling, de jongens willen hem niet op de kamer want ze denken dat ie gaat gluren (), maar bij ons mag niet. Blabla zuchttt.
Ik heb jou bijjjna niet op foto's staan. In ieder geval geen genante.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik durf die foto's en video's niet terug te zien._!
Ahw. Homo'squote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja, met iemand gezelligs op de kamer is wel het leukste.
Bij ons blijft er ook iemand over, een supergoede vriend van ons vijf, dus wij wilden best twee aan twee en dan die jongen bij een van ons. Maaar dat mocht natuurlijk niet. Die jongen is zo hetero als Gerard Joling, de jongens willen hem niet op de kamer want ze denken dat ie gaat gluren (), maar bij ons mag niet. Blabla zuchttt.
Ja, ja hoor.quote:
Mooi zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb jou bijjjna niet op foto's staan. In ieder geval geen genante.
Vorige week toevallig wel. Maar ben niet echt een vaste kijker.quote:
Johannes, Johannes, Hans.quote:
Nu komt ie dus met de twee grootste nerds ever op de kamer, kei sneu.quote:
Ik weet uit ervaring dat het best eenzaam kan zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu komt ie dus met de twee grootste nerds ever op de kamer, kei sneu.De leraar zou wel proberen te fixen dat we met de excursiegroepen bij elkaar zaten.
Ohw okequote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorige week toevallig wel. Maar ben niet echt een vaste kijker.
Ik zie nu trouwens ook opeens dat ik waarschijnlijk de enige normale foto ooit van bart heb, die tijdens een meet gemaakt is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |