proficiat flesquote:
Bah. Ik vind het op brood al niet lekker.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet nu pasta zo uit de pot, zonder boterham of iets![]()
Maar mét lepel
mijn mama is al negen jaar Engel en harpspeelsterquote:
Ah zoquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat men mij naar NL gelokt heeft
(Woon bij Eindhoven met vriendlief en ik kom oorspronkelijk uit de buurt van BruggeMijn gehele familie woont dus nog in België
)
Heb zin in zoet spulquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bah. Ik vind het op brood al niet lekker.Neem de pindakaaspot.
Ja nu welquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lieg jeZe is nu veel dichterbij
Daarvoor is te oudquote:
het belgische venetiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat men mij naar NL gelokt heeft
(Woon bij Eindhoven met vriendlief en ik kom oorspronkelijk uit de buurt van BruggeMijn gehele familie woont dus nog in België
)
Jawel hoor; valt super goed mee zelfsquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zoMaar 250 km is nog wel te overzien toch?
lekker latenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zegt mijn vriend dat ik altijd zo lang bel met mijn moeder....
Inmiddels zit hij al een uur met zijn broertje te ouwenelen
Puberquote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Heb zin om op me kamer te gaan zitten.
En keihard mijn boxen te laten blazen
wat houd je tegen?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Heb zin om op me kamer te gaan zitten.
En keihard mijn boxen te laten blazen
Ja, dan kan het ver zijn ja...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jawel hoor; valt super goed mee zelfs![]()
Maar mama en ik zijn erg close(en ik zeur soms graag
)
Ik ga geregeld een weekend naar mijn ouders. Zie mijn ouders vaak meer dan mijn schoonouders (die maar 5km verder wonen)
ZIENquote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
biw![]()
geen foto met krullen, wel met matje
telefoongesprekken van een uur the horrorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zegt mijn vriend dat ik altijd zo lang bel met mijn moeder....
Inmiddels zit hij al een uur met zijn broertje te ouwenelen
nou heb je marijke wel eens gebeld?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
telefoongesprekken van een uur the horror
Hoewel er zijn uitzonderingen
klik op eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |