Ich will noch nicht gehen?quote:
Handig zo'n moederquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n moeder heeft me echt heel vaak uit hachelijke situaties gered, toen ik bijna uit de boom viel maar met m'n jasje aan een tak bleef bungelen, toen ik zo woesj in het slootje was gereden met m'n mannelijke driewieler, altijd stond ze er om mij te redden
ahhh... Mama'squote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n moeder heeft me echt heel vaak uit hachelijke situaties gered, toen ik bijna uit de boom viel maar met m'n jasje aan een tak bleef bungelen, toen ik zo woesj in het slootje was gereden met m'n mannelijke driewieler, altijd stond ze er om mij te redden
Ich will noch ein bischen tanzen!quote:
Erger dan gtstquote:
Mammie'squote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waar is jouw mammie?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ahhh... Mama's
Nu mis ik mijn mama
Stiekem niet mijn muziek, maar stiekem super gaafquote:
250km van mij vandaanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mammie's
[..]
Waar is jouw mammie?
gefeliciteerdquote:
quote:
Coolquote:
Administratief iets, want ze al jaren deed op vrijwilligersbasisquote:
Oeh, nice!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Administratief iets, want ze al jaren deed op vrijwilligersbasis
Waarom is het SPort, eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet nu pasta zo uit de pot, zonder boterham of iets![]()
Dat lieg jequote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne 2347
en momenteel vind ik 127 kilometer al ver
Omdat men mij naar NL gelokt heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |