abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94434175

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_94435566
Gaat nog best goed met Leverkusen, sta na 27 wedstrijden tweede achter FC Bayern, ze staan 9 punten voor met een wedstrijd minder gespeeld, dus de titel kan ik wel vergeten, maar zolang ik tweede word ben ik tevreden.

Aan het eind van het seizoen zal ik wel even wat screens posten!
pi_94437504
Wat the fuck is er allemaal nodig om je reputatie te laten stijgen? Met PSV wil m'n reputatie maar niet van nationaal naar continentaal stijgen, ondanks behoorlijke prestaties (halve finale CL dit seizoen, finale CL vorig seizoen) en transfers naar Europese topclubs ieder seizoen.

Nu zit ik even met FMRT te kijken en de reputatie staat al ruim een seizoen op 7418.. Misschien maar eens een keer flink veel geld uit geven in de transferperiode?
pi_94437530
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef Jorwol het volgende:
Gaat nog best goed met Leverkusen, sta na 27 wedstrijden tweede achter FC Bayern, ze staan 9 punten voor met een wedstrijd minder gespeeld, dus de titel kan ik wel vergeten, maar zolang ik tweede word ben ik tevreden.

Aan het eind van het seizoen zal ik wel even wat screens posten!
Ik denk dat ik ook maar eens met Leverkussen ga beginnen. Ben nu bezig met Havant & Waterlooville maar ik merk bij mezelf dat ik het toch leuker vind om bij een (europese) subtopper te beginnen. Ik heb het geduld niet om een klein clubje omhoog te loodsen :P
Wat voor tacktiek speel je zo ongeveer?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 21 maart 2011 @ 20:44:17 #5
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_94438364
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Geen dank er bestond altijd een site die voor jou een club koos, misschien is dat wat voor je!
Ik heb besloten toch maar weer eens bij Feyenoord aan de slag te gaan. Altijd leuk om je favoriete club naar successen te helpen.

Nogmaals bedankt.
pi_94440073
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook maar eens met Leverkussen ga beginnen. Ben nu bezig met Havant & Waterlooville maar ik merk bij mezelf dat ik het toch leuker vind om bij een (europese) subtopper te beginnen. Ik heb het geduld niet om een klein clubje omhoog te loodsen :P
Wat voor tacktiek speel je zo ongeveer?
4-1-2-2-1, soort 4-3-3 dus.
Keepertje,
2x Full Backs (Automatic), 2 Central Defenders (Defend), daarvoor een
Defensive Midfielder (Support)
Een Advanced Playmaker (Support) + Box-to-Box Midfielder (Support)
Op de AML en de AMR een Advanced Playmaker (Attack) en in de spits een
Advanced Forward (Attack) of een Target Man (Support of Attack) zoals ik in het begin speelde, maar heb toch liever een echte spits voorin die zelf ook wil scoren ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 21:19:06 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94441269
Feyenoord is inderdaad leuk om te doen even als Dortmund.
Na 2 seizoenen bij Dortmund alle duitse prijzen gepakt te hebben ben ik daarna naar Real verkast maar ik probeer altijd mijn oude club nog een beetje te volgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:12:17 #8
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94445545
Zo, zit in mijn 3e seizoen in de winterstop. Gaat wel aardig goed moet ik zeggen.

Na een wat rommelige start

Heb ik de ploeg toch aardig op de rit gekregen.

Ben alleen niet door in Europa, 3e geworden. Was met mijn huidige tactiek een stuk verder gekomen, maar die heb ik dus te laat toegepast.

Dit is de huidige stand in de competitie.
Macheda en Sanogo zijn mijn helden! O+ Beide gehuurd, omdat ik maar geen goede spits kan aantrekken. Dus moet na dit seizoen alsnog opzoek naar een goede spits.

Mijn tactiek
Nu maar hopen dat ik dit niveau kan vasthouden :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_94445808
^--- Sorry hoor, maar als de nummer twee van de 18 wedstrijden slechts 8 weet te winnen dan MOET je kampioen kunnen worden.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:17:47 #10
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94445915
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef VonHinten het volgende:
^--- Sorry hoor, maar als de nummer twee van de 18 wedstrijden slechts 8 weet te winnen dan MOET je kampioen kunnen worden.
Kunnen worden ja :P Betekend niet dat ik er al ben..
  maandag 21 maart 2011 @ 22:20:38 #11
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94446100
Held! O+ Wijst een contract af van Man City om bij Groningen te komen voetballen.
pi_94447805
quote:
17s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Moron het volgende:
Held! O+ Wijst een contract af van Man City om bij Groningen te komen voetballen.
[ afbeelding ]
Leuke spelmaker, jammer dat we een paar attributes niet kunnen zien ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 22:56:23 #13
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94448485
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Leuke spelmaker, jammer dat we een paar attributes niet kunnen zien ;)
Aaah, zeikerd ;)
pi_94448597
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Moron het volgende:

[..]

Aaah, zeikerd ;)
[ afbeelding ]
Haha thanks man, ziet er echt goed uit, zeker voor die leeftijd al!
pi_94456234
Vraag: Wanneer je de bekende parsing error op FM 2010 heb beleef je die dan ook op FM 2011 of is die dan opgelost vanwege het feit dat het een ander spel is ? [Het werkt wel beide op Steam natuurlijk]
pi_94458186
Carlos Vela _O_ Gewoon voor 4 miljoen oppikken en hij speelt de pannen van het dak als derde spits bij Palermo. Zijn waarde in 2,5 seizoen gestegen naar 10 miljoen. Ongelooflijke held _O_
pi_94458545
Sta je na 20 minuten met 3-0 voor tegen Cesena. Kadlec heeft er al 2 ingeprikt, maar besluit even iemand neer te hakken met twee benen....?! :') ^ oneindig.
pi_94464493
na 4 seizoenen eindelijk kampioen van de Eredivisie met Vitesse Delft. Knvb Beker voor de 2e keer gewonnen. Volgend jaar de CL in!

Ooh en ik bedoelde natuurlijk wel 4 seizoenen Eredivisie (dus seizoenen in hoofdklasse, topklasse en eerste divisie niet mee geteld
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:36:02 #19
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_94467267
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
na 4 seizoenen eindelijk kampioen van de Eredivisie met Vitesse Delft. Knvb Beker voor de 2e keer gewonnen. Volgend jaar de CL in!

Ooh en ik bedoelde natuurlijk wel 4 seizoenen Eredivisie (dus seizoenen in hoofdklasse, topklasse en eerste divisie niet mee geteld
Update nodig gehad voor al die competities erbij?
pi_94468572
Zojuist een nieuwe game begonnen waarvoor mijn heldengame met Ajax crashde.
Eerste twee wedstrijden 6puntjes en doelsaldo 8-1. Pietje stond in het doel toen ik 5-0 won.
Heb Pastore als extra technicus en creabea gehaald. Iniesta kan goed op ML.
pi_94473045
Ik ben totaal inspiratieloos. Gisteren nog eens opgestart maar kan me er niet meer toe zetten. Iemand een leuk team voor mij? Maakt niet uit wat. Heb deze FM de leukste games gekend met Palermo, Blackburn en Swansea. Waar heb jij een leuke game gekend?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:37:59 #22
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_94473762
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben totaal inspiratieloos. Gisteren nog eens opgestart maar kan me er niet meer toe zetten. Iemand een leuk team voor mij? Maakt niet uit wat. Heb deze FM de leukste games gekend met Palermo, Blackburn en Swansea. Waar heb jij een leuke game gekend?
Leeds, Havant & Waterlooville, Atletico en Ajax.

Duitsland wil ik een keer gaan doen als mn ajax game begint te vervelen - ben er nog niet uit welke club.
So confused when you're lost in the groove
pi_94473882
Ajax denk ik niet dat ik doe. Vanwege mijn voorliefde voor Philips zeg maar. :')
Atletico heb ik naar gekeken, maar vind ik minder interessant. Leeds heb ik al eens gedaan in een vorige versie.

Ik denk dat ik eens in Frankrijk begin. Monaco ofzo. Of Sochaux. Of misschien Duitsland. Kaiserslautern of Gladbach. Hmmm.
pi_94473980
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax denk ik niet dat ik doe. Vanwege mijn voorliefde voor Philips zeg maar. :')
Atletico heb ik naar gekeken, maar vind ik minder interessant. Leeds heb ik al eens gedaan in een vorige versie.

Ik denk dat ik eens in Frankrijk begin. Monaco ofzo. Of Sochaux. Of misschien Duitsland. Kaiserslautern of Gladbach. Hmmm.
Frankrijk = Saint Etienne, leuke ploeg veel talent en aanvallend heel sterk, koop er een LC bij en je zit goed.
pi_94474792
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Lange_Lans het volgende:

Ik vind mijn game bij Leverkusen erg leuk, heb verder erg leuke games gehad met Feyenoord (maar ik neem aan dat je daar ook niet op zit te wachten ;) ), Aston Villa, Leeds en RKC Waalwijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')