hehe geenquote:
Even quoten zodat ze me geloven als ik je zo report.quote:
tumbsquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Even quoten zodat ze me geloven als ik je zo report.
quote:
ja WHUDDEH hoe kan ik nu met oordopjes in SOULJA luisterenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Sealnova het volgende:
Ik hoor liever voor de rest van mn leven een piep dan 1 liedje van Soulja Boy
Om die vraag te beantwoorden hoef je alleen maar even in de spiegel te kijken en zien welke kleur je hebtquote:HOE KON IK ZO KAPOT DOM ZIJN
t zit in de soul ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Swag_On het volgende:
[..]
ja WHUDDEH hoe kan ik nu met oordopjes in SOULJA luisteren
Die mensen scoren doorgaans betere chicks dan deze.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Om die vraag te beantwoorden hoef je alleen maar even in de spiegel te kijken en zien welke kleur je hebt
alsof je dat tegen me zegt als we samen in 1 slaapkamer staanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef trovey het volgende:
Ik wist niet dat FOK! ook toegankelijk was voor de absoluut debielen![]()
![]()
WHUDDEHHHquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die mensen scoren doorgaans betere chicks dan deze.
[ afbeelding ]
STFUquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die mensen scoren doorgaans betere chicks dan deze.
[ afbeelding ]
OKquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Even quoten zodat ze me geloven als ik je zo report.
Ik wist niet dat FOK! toegankelijk was voor de absoluut debielen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Swag_On het volgende:
[..]
alsof je dat tegen me zegt als we samen in 1 slaapkamer staan
Slaapkamer?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Swag_On het volgende:
[..]
alsof je dat tegen me zegt als we samen in 1 slaapkamer staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben mans genoeg voor jou babyquote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Weer een voorbeeld waarom kinderen niet met vuur behoren te spelen.
Dat betwijfel ik.quote:
Is geen trollquote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
TROLL. Jezus hoe duidelijk..![]()
En alle mensen die hier serieus op gaan reageren ook :
Waarop baseer je dat.. ik heb even zijn postgeschiedenis gelezen en ik dacht dat kan je gewoon serieus menen dat een thug (quote:
Ik heb hem al erg vaak zien posten in verschillende subfora, soms serieus, soms wat minder, maar zeker geen trollquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat.. ik heb even zijn postgeschiedenis gelezen en ik dacht dat kan je gewoon serieus menen dat een thug () op FOK! zit.. met zn swag. Wat een lutser..
Damn this nigga fo' real?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb hem al erg vaak zien posten in verschillende subfora, soms serieus, soms wat minder, maar zeker geen troll
vriend wtf waarom zouden er alleen blanken op FOK mogen zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat.. ik heb even zijn postgeschiedenis gelezen en ik dacht dat kan je gewoon serieus menen dat een thug () op FOK! zit.. met zn swag. Wat een lutser..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |